Αγώνες WRC

Επιστρέφει με διοικητικό ρόλο στην Toyota ο Jarmo Lehtinen

O μέχρι πρότινος συνοδηγός του Teemu Suninen, Jarmo Lehtinen, θα επιστρέψει στην Toyota Gazoo Racing, αναλαμβάνοντας το ρόλο του επικεφαλής αγώνων της ομάδας.

Εκ των πρωταγωνιστών του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ για 12 χρόνια, ο Jarmo Lehtinen έγινε ευρύτερα γνωστός ως συνοδηγός του Mikko Hirvonen, με τον οποίον κατέκτησαν 15 νίκες και ανέβηκαν 69 φορές στο βάθρο αγώνων του WRC, οδηγώντας για τις Ford και Citroen.

Το 2015, ο Φινλανδός ανέλαβε νευραλγικό πόστο στη νέα προσπάθεια της Toyota, με επικεφαλής τον Tommi Makinen, ενώ εν συνεχεία συνεργάστηκε με διοργανωτές αγώνων, τον Promoter και την FIA, προτού επιστρέψει στο αγωνιστικό μπάκετ, ως συνοδηγός του Suninen, στο Ράλλυ Σαρδηνίας 2019.

Jarmo Lehtinen

Φέτος, ο 52χρονος Jarmo Lehtinen επιστρέφει σε διοικητικό πόσο της Toyota Gazoo Racing, όπου επικεφαλής είναι πια ο Jari Matti Latvala. Ο Lehtinen θα αναφέρεται άμεσα στον αγωνιστικό διευθυντή Kaj Lindstrom, λειτουργώντας ως επικεφαλής αγώνων.

Η αποχώρηση του Lehtinen από τη θέση συνοδηγού του Suninen είχε γίνει γνωστή κατά την ανακοίνωση της σύνθεσης της M-Sport για το 2021. Ο 26χρονος Φινλανδός οδηγός θα συμμετάσχει σε επιλεκτικούς αγώνες και στις δηλώσεις του για τη νέα χρονιά, δεν ξέχασε να ευχαριστήσει τον συμπαθέστατο Jarmo, για τη συνεισφορά του .  

Αυτή η εξέλιξη πάντως, ώθησε τον Lehtinen να αναζητήσει κάτι διαφορετικό, με την επιστροφή στην TGR, να αποτελεί μια καλή ευκαιρία. Μιλώντας στο DirtFish, ο Lehtinen εμφανίστηκε στενοχωρημένος που δε θα βρίσκεται στο δεξί μπάκετ του Suninen, ενώ αναφέρθηκε και στους νέους-παλιούς του συνεργάτες, αφού στην Toyota θα συνεργαστεί άμεσα με τους Kaj Lindstrom και Jari Matti Latvala.

Teemu Suninen-Jarmo Lehtinen

"Ο λόγος της μετακίνησης ήταν η σκληρή συνειδητοποίηση ότι δεν είμαι έφηβος πια και πρέπει να έχω σταθερό εισόδημα", δήλωσε ο Jarmo Lehtinen. "Στενοχωριέμαι που άφησα τον Teemu. Είχαμε ένα καλό σχέδιο και τα πράγματα έδειχναν καλά μέχρι που ήρθε ο COVID-19 και ανέβαλε τα πάντα για μια χρονιά.

"Όταν ξεκίνησα τη συνοδήγηση με τον Teemu ήθελα να το κάνω για 2-3 χρόνια, όμως όταν προέκυψε μερικό πρόγραμμα για αυτή τη σεζόν καμία εγγύηση για το 2022, τότε έπρεπε να σκεφτώ αυτήν την πρόταση μόνιμης απασχόλησης στην Toyota. Μίλησα εποικοδομητικά στον Teemu και τον manager μας, Timo Jouhki και συμφωνήσαμε να σταματήσω. Αυτό είναι το τέλος της συνοδήγησης για εμένα, σε τέτοιο επίπεδο. Θα βρεθώ σε νέα εργασία και ανυπομονώ".

 Πώς αισθάνεται όμως για την επιστροφή του στην ομάδα της Toyota, όπου είχε βρεθεί με επικεφαλής τον Tommi Makinen; "Βρέθηκα εκεί για 2,5 χρόνια. Έπειτα συνεργάστηκα με οργανωτές αγώνων, την FIA και τον Promoter και επέστρεψα σε αγωνιστικό. Αν δείτε το βιογραφικό μου τώρα, ήταν μια καλή κίνηση να αφήσω την Toyota, γιατί απέκτησα πολύ μεγαλύτερη εμπειρία από όλες τις πλευρές του σπορ".

Jarmo Lehtinen

"Η μόνη διαφορά τώρα που θα επιστρέψω είναι πως ο Kaj (Lindstrom) θα είναι αφεντικό μου, αφού είναι ο αγωνιστικός διευθυντής, ενώ  νωρίτερα εγώ ήμουν αφεντικό του. Με τον Jari Matti γελούσαμε τις προάλλες. Θα επιστρέψουμε στην ίδια ομάδα, αλλά με διαφορετικά μπλουζάκια".

Επιπλέον, ο Jarmo Lehtinen ανέδειξε και μια άλλη οπτική, καθώς Φινλανδοί έχουν αναλάβει σημαντικά πόστα στη διοίκηση των ράλλυ: "Είμαι πραγματικά υπερήφανος που ο Kaj, ο Jari Matti και εγώ έχουμε αυτούς τους ρόλους σε μια τέτοια ομάδα. Πρέπει να ευχαριστήσουμε τον Tommi (Makinen) για αυτό. Όλοι γνωρίζουμε πως ιστορικά οι Φινλανδοί οδηγοί και συνοδηγοί πήγαιναν καλά, όμως δεν είναι τόσο συχνό να βλέπουμε Φινλανδός στην κορυφή του σπορ σε τέτοιους ρόλους. Αυτή είναι η γενιά μας και το κάνουμε".

Εκτός από τον Jari Matti Latvala, o Lehtinen θα συναντήσει στην Toyota Gazoo Racing WRT ακόμη έναν παλιόφιλο, τον Mikko Hirvonen, αφού οι δυο τους θα αποτελούν το gravel crew των Kalle Rovanpera-Jonne Halttunen.

Ποιος από τους 7 φιναλίστ για το COTY 2021 κερδίζει τη δική σας ψήφο σαν Αυτοκίνητο της Χρονιάς;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου