top icon
WRC

Hayden Paddon: Στο WRC 2 με διετές πλάνο

Ο Hayden Paddon ανακοίνωσε την επιστροφή του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, μέσω προγράμματος διετούς διάρκειας στο WRC 2, με Hyundai i20 N Rally2.

Με ανακοίνωση στα προσωπικά του social media, ο Hayden Paddon πιστοποίησε την υλοποίηση του διετούς προγραμματισμού του, αναφορικά με επιστροφή στη σκηνή του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ.

Όπως σας είχαμε πληροφορήσει, o οδηγός από τη Νέα Ζηλανδία είχε σχεδιάσει τη συμμετοχή του στο πλαίσιο του WRC 2, η οποία πλέον παίρνει σάρκα και οστά.

Έχοντας στο δεξί μπάκετ τον επί σειρά ετών συνοδοιπόρο του, John Kennard, ο Paddon επιβεβαίωσε τη συμμετοχή του φέτος στα Ράλλυ Εσθονίας, Φινλανδίας και Νέας Ζηλανδίας, με Hyundai i20 N Rally2.

Την τεχνική υποστήριξη της προσπάθειας θα αναλάβει η έμπειρη αγωνιστική ομάδα του Νεοζηλανδού (Paddon Rallysport), που διαθέτει και την τεχνογνωσία της δημιουργίας του ηλεκτρικού Kona (θυμηθείτε τη συνέντευξη που μας είχε παραχωρήσει).

Η ανακοίνωση του Hayden Paddon

Με βάση όσα ανέφερε ο 34χρονος Νεοζηλανδός, το φετινό του πρόγραμμα περιλαμβάνει επιλεγμένους αγώνες στο WRC 2, όπως τα καλοκαιρινά Ράλλυ Εσθονίας και Φινλανδίας.

Φυσικά, περίοπτη θέση στο πρόγραμμα του Paddon έχει το Ράλλυ Νέας Ζηλανδίας, το οποίο επιστρέφει στο πρόγραμμα του WRC ως 11ος γύρος της χρονιάς, στις 28 Σεπτεμβρίου-2 Οκτωβρίου.

Οι παραπάνω αγώνες, θα χρησιμεύσουν ως “ζέσταμα” ενόψει 2023, όταν οι Paddon-Kennard θα αγωνιστούν ξανά στο WRC 2 με πλήρες πρόγραμμα και στόχο τον τίτλο.

Σε αυτό το εγχείρημα, οι νικητές του Ράλλυ Αργεντινής 2016, θα έχουν την υποστήριξη της Hyundai Νέας Ζηλανδίας.

Hayden Paddon-John Kennard

“Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα συνεργαστούμε με την Hyundai Νέας Ζηλανδίας καθώς ξεκινάμε μια διετή εκστρατεία στο WRC 2 με το νέο Hyundai i20 N Rally2”, δήλωσε ο Hayden Paddon.

“Αυτή τη σεζόν έχουν σχεδιάσει ένα πρόγραμμα που θα μας επιτρέψει να βρούμε το ρυθμό μας με το εξαιρετικό i20 N Rally2, την εξέλιξη του αυτοκινήτου και της ομάδας, προτού ακολουθήσουμε πλήρες πρόγραμμα 7 αγώνων το 2023, με μοναδικό στόχο την κατάκτηση του τίτλου”.

Παρά τις δυσκολίες που προκάλεσε η πανδημία, δυσχεραίνοντας την προσπάθεια επιστροφής του Paddon στο θεσμό, ο πολυπρωταθλητής Νέας Ζηλανδίας και τιτλούχος στο PWRC 2011, δεν το έβαλε κάτω.

“Προσπαθήσαμε τόσο σκληρά να επιστρέψουμε στο WRC τα προηγούμενα χρόνια. Ήταν δύσκολο με όλα όσα συνέβαιναν στον κόσμο.

“Οπότε μαζί με την Hyundai Νέας Ζηλανδίας αποφασίσαμε να πάρουμε τα πράγματα στα δικά μας χέρια και να λανσάρουμε μια ομάδα Kiwi (σ.σ. από τη Νέα Ζηλανδία), που θα αγωνιστεί στο WRC 2.

“Είμαι πραγματικά ενθουσιασμένος για αυτή την αγωνιστική προσπάθεια με τη δική μου ομάδα. Ασφαλώς θα είναι απαιτητικό, όμως έχουμε έναν καθαρό στόχο για αυτό το διετές πρόγραμμα και θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό, ώστε να τα καταφέρουμε”.

Προφανώς, οι Hayden Paddon-John Kennard θα έχουν σημαντικό πλεονέκτημα στο Ράλλυ Νέας Ζηλανδίας, καθώς σε αντίθεση με τους αντιπάλους τους, γνωρίζουν πολύ καλά τις ειδικές διαδρομές, ενώ θα έχουν και την υποστήριξη των φίλων του σπορ της χώρας.

“Ανυπομονώ να αγωνιστώ ξανά στις εκπληκτικές διαδρομές της Νέας Ζηλανδίας και να δείξω τι μπορεί να κάνει το αυτοκίνητο Rally2”, ήταν το σχόλιο του οδηγού.

Θυμίζουμε, πως ο Hayden Paddon υπήρξε εργοστασιακός οδηγός της Hyundai κατά την περίοδο 2014-2019.

Ο Νεοζηλανδός έχει ξεκινήσει σε 80 αγώνες του WRC, έχοντας κατακτήσει μία νίκη (Αργεντινή 2016), ενώ ταυτόχρονα έχει τερματίσει 8 φορές στο βάθρο και πετύχει 38 ταχύτερους χρόνους σε ειδική διαδρομή.

Photos: Hayden Paddon, Hyundai Motorsport

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ