top icon
WRC

Τώρα ξεκινούν οι δοκιμές του “πραγματικού” Hyundai i20 N Rally1…

Σύμφωνα με τον επικεφαλής της Hyundai Motorsport, Andrea Adamo, το i20 N Rally1 που θα βρεθεί στη Γαλλία είναι πολύ διαφορετικό από εκείνο που πραγματοποίησε δοκιμές στην Ιταλία πριν από περίπου έναν μήνα.

Η Hyundai Motorsport ετοιμάζεται για δοκιμές εξέλιξης του εντελώς νέου, υβριδικού i20 N Rally1 στη γαλλική άσφαλτο, οι οποίες θα έχουν διάρκεια 6 ημερών, αρχής γενομένης από την ερχόμενη Κυριακή.

Τι και αν το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ για το 2021 ολοκληρώθηκε μόλις το προηγούμενο Σαββατοκύριακο με το Ράλλυ Monza, όπου οι Sebastien Ogier-Julien Ingrassia και Toyota κατέκτησαν τους τίτλους Οδηγών-Συνοδηγών και Κατασκευαστών;

Θέλοντας να εκμεταλλευτούν τη δυνατότητα δοκιμών, διάρκειας 30 ημερών, με τα νέα και υβριδικά αυτοκίνητα προδιαγραφών Rally1 μέχρι το τέλος του έτους, οι ομάδες του WRC μετακινήθηκαν άμεσα στη Γαλλία.

Οι δοκιμές της Toyota ολοκληρώθηκαν με απρόοπτο, ενώ οι αντίστοιχες της M-Sport Ford συνεχίζονται, με τον Sebastien Loeb να βρίσκεται μεταξύ των οδηγών του Puma Rally1.

Όσον αφορά στη Hyundai, η νέα περίοδος των δοκιμών της ομάδας του Andrea Adamo θα ξεκινήσουν την Κυριακή.

Σύμφωνα με τον Ιταλό manager, η εκδοχή του Hyundai i20 N Rally1 που θα κάνει δοκιμές στη Γαλλία θα είναι η “πραγματική” του αυτοκινήτου, το οποίο θα είναι νέο και έρχεται να αντικαταστήσει το πρωτότυπο που χρησιμοποιήθηκε σε προηγούμενες δοκιμές, όπως η προσομοίωση αγώνα στην Ιταλία .

Hyundai i20 N Rally1 Testing 01

Hyundai i20 N Rally1: Σχεδόν πλήρης διαφοροποίηση

Η τακτική χρήσης πρωτοτύπων -προτού τα αγωνιστικά αποκτήσουν όλη τη δομή και τεχνογνωσία που θα έχουν στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο στις 20-23 Ιανουαρίου 2022- ακολουθήθηκε από όλες τις ομάδες (Hyundai, Toyota, M-Sport).

Μιλώντας στο motorsport.com, ο Andrea Adamo παραδέχθηκε πως στη Γαλλία, το Hyundai i20 N Rally1 θα είναι εντελώς διαφορετικός, ενσωματώνοντας την τεχνογνωσία που έχει αποκτηθεί από το σύνολο των δοκιμών που έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι στιγμής, σε βαθμό που “μόνο οι ζάντες θα είναι ίδιες”.

Ερωτηθείς σχετικά με το βαθμό ετοιμότητας του αυτοκινήτου ενόψει της πρεμιέρας στο Μόντε Κάρλο, ο Ιταλός απάντησε με τον γνωστό του τρόπο:

“Είναι σαν την ταινία “Shrek” που ενώ κινούνται προς την χώρα που βρίσκεται πολύ μακριά, ο γάιδαρος διαρκώς ρωτάει “φτάσαμε”; Βασικά εγώ είμαι ο γάιδαρος ως προς τους μηχανικούς μου. Το πρόβλημα είναι πως δεν γνωρίζουμε ακριβώς πού πρέπει να πάμε”.

Ταυτόχρονα, ο Adamo αναφέρθηκε σε μια μικρή καθυστέρηση, όσον αφορά στην άφιξη ορισμένων σημαντικών εξαρτημάτων.

“Το πρόβλημα είναι πως δεν έχουμε εναλλακτική λύση παρά να είμαστε έτοιμοι.

“Ακόμη και αν οι άνθρωποι νομίζουν πως είμαι δυνατός, δε μπορώ να καλέσω τη FIA και να τους ζητήσω να αναβάλλουν τον αγώνα επειδή ο προμηθευτής δεν έφερε τα εξαρτήματα στην ώρα του. Υπάρχουν ημερολόγια που έπρεπε να σεβαστούμε”.

“Το μόνο πράγμα που θα είναι αντίστοιχο με το αυτοκίνητο που έχετε δει είναι οι ζάντες και δεν αστειεύομαι”, δήλωσε ο Andrea Adamo στο DirtFish, αναφορικά με τις αλλαγές που θα έχει το βελτιωμένο Hyundai i20 N Rally1, το οποίο δοκιμάζεται προς το παρόν στον μόνιμο χώρων δοκιμών της Hyundai Motorsport, στη Γερμανία.

Πρακτικά, ο Ιταλός εξήγησε τις διαφορές του πρωτοτύπου που δοκιμαζόταν μέχρι στιγμής, με το αυτοκίνητο που θα κάνει τις πρώτες του δοκιμές στη Γαλλία.

Andrea Adamo 001

“Φτιάξαμε (το πρωτότυπο) αρκετά γρήγορα ώστε να μας επιτρέψει να αποκτήσουμε εμπειρία για το καινούργιο (αυτοκίνητο). Και πρέπει να πω ότι οι άνθρωποί μου έκαναν κάτι απίστευτο ανάμεσα σε σασί, μετάδοση και κινητήρα”.

Όπως αποκάλυψε ο Adamo, μεγάλο μέρος του αυτοκινήτου όσον αφορά σε μετάδοση, πίσω διαφορικό και όχι μόνο, έχει ανασχεδιαστεί.

“Έχουμε ανασχεδιάσει το κέλυφος του κιβωτίου, τα εσωτερικά μέρη και το πίσω διαφορικό, ώστε να κάνουμε το αυτοκίνητο διαφορετικό.

“Ο κινητήριος άξονας είναι διαφορετικός γιατί τροποποιήσαμε τις γραμμές, αλλά τα ημιαξόνια τροποποιήθηκαν για να ταιριάξουν στα νέα εξαρτήματα. Όλα είναι διαφορετικά”.

Η διαδικασία ουσιαστικού ανασχεδιασμού ολόκληρου του αυτοκινήτου ήταν ιδιαίτερα απαιτητική και ο Andrea Adamo έπλεξε το εγκώμιο των συνεργατών του.

“Στο εργαστήριο έγινε κάτι απίστευτο, το τμήμα αγορών έκανε κάτι απίστευτο. Ότι είδαν χρειαζόταν αλλαγή. Κάθε κομμάτι έγινε ξανά από την αρχή σε αυτό το αυτοκίνητο. Έγινε τεράστια δουλειά”.

Photos: Hyundai Motorsport

Ποιο αυτοκίνητο πιστεύετε ότι θα κερδίσει τον τίτλο «Αυτοκίνητο της Χρονιάς»;

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ