top icon
WRC

O Neuville πιέζει για αλλαγές στο οργανόγραμμα της Hyundai

Ο Thierry Neuville ζητά αλλαγές στην εσωτερική δομή της Hyundai Motorsport, αφού θεωρεί πως με το υπάρχον καθεστώς είναι πολύ δύσκολο να ληφθούν αποφάσεις από τα μέλη της ομάδας.

Παρά τη νίκη των Ott Tanak-Martin Jarveoja και το διπλό βάθρο χάρη στην τρίτη θέση των Dani Sordo-Candido Carrera κατά το πρόσφατο Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, οι άνθρωποι της Hyundai θεωρούν πως υπάρχουν ακόμη πολλά περιθώρια βελτίωσης.

Ένας βασικός λόγος για αυτό, είναι το γεγονός πως η εξέλιξη του υβριδικού Hyundai i20 N Rally1 ξεκίνησε με καθυστέρηση, αφού οι ιθύνοντες της κορεατικής μάρκας στη Σεούλ άναψαν τελευταίοι χρονικά, το πράσινο φως για τη συμμετοχή της ομάδας στην υβριδική εποχή του WRC.

Ταυτόχρονα όμως, από τα τέλη της περσινής χρονιάς συντελείται μια μεγάλη ανακατανομή ρόλων, που επέφερε την αντικατάσταση του Scott Noh στην προεδρία της Hyundai Motorsport από τον Sean Kim, τη λύση της συνεργασίας με τον Andrea Adamo, καθώς επίσης και με αρκετά ακόμη στελέχη, όπως ήταν ο team manager Alain Penasse και ο επικεφαλής του τμήματος πελατών, Andrew Johns.

Αν και σε ορισμένες θέσεις υπήρξαν αντικαταστάσεις, σε άλλες με κυριότερη αυτή του επικεφαλής της Hyundai, κάτι τέτοιο δεν έχει συμβεί ακόμη.

Προς το παρόν, χρέη επικεφαλής εκτελεί ο υποδιευθυντής και μέχρι πρότινος επικεφαλής στο τμήμα κινητήριων συνόλων, Julien Moncet, ο οποίος δεν είναι αρνητικός στο ενδεχόμενο να αναλάβει νέο πόστο.

Η δυσκολία λήψης αποφάσεων που επηρεάζει τον Neuville

Πάντως, όσο η ανακατανομή ρόλων δεν ολοκληρώνεται, τόσο αυξάνεται η αβεβαιότητα και κυρίως, η δυσκολία στη λήψη σημαντικών αποφάσεων.

Αυτό επισήμανε ο Thierry Neuville, που βρίσκεται στη Hyundai από το 2014, τονίζοντας πως αυτή του η άποψη δεν αφορά μόνο στην οριστικοποίηση του προσώπου που θα αναλάβει το ρόλο του επικεφαλής, είτε αυτός είναι ο Moncet είτε κάποιος άλλος.

Julien Moncet, Thierry Neuville, Martijn Wydaeghe

“Όλοι κάνουν ότι μπορούν, χρειάζεται να δουλέψουμε ακόμη στην εσωτερική δομή, όπου μπορούμε να βελτιωθούμε”, δήλωσε ο Neuville στο DirtFish. “Το γνωρίζουμε και εργαζόμαστε πάνω σε αυτό”.

Ερωτηθείς σχετικά με το αν θεωρεί πως ο Julien Moncet πρέπει να οριστεί επικεφαλής, ο Βέλγος οδηγός ανέφερε πως δεν εννοούσε αυτό, αποκαλύπτοντας μια δυστοκία στη λήψη αποφάσεων.

“Όχι, νομίζω πως όλοι πρέπει να μπορούν να λαμβάνουν αποφάσεις και να προχωρούν”, πρόσθεσε. “Φαίνεται πως είναι λίγο πιο δύσκολο αυτή τη στιγμή.

“Αλλά είμαι βέβαιος πως πολύ σύντομα, θα βελτιωθούμε σε αυτό. Και ναι, μπορούμε να είμαστε ακόμη πιο ανταγωνιστικοί.

“Θέλω να πω, ότι η απόδοση του αυτοκινήτου είναι εκεί. Δεν βρισκόμαστε στο 100% ακόμη, τουλάχιστον εγώ πάλευα λίγο στη Σαρδηνία.

“Όμως με κάποιον τρόπο, παρά τις δυσκολίες, πετύχαμε τον ταχύτερο χρόνο στην Power Stage”.

Thierry Neuville Structure 03

Όπως τονίζει ο Thierry Neuville, η Hyundai δε χρειάζεται αλλαγή προσώπων, αλλά ξεκαθάρισμα ρόλων.

“Μπορώ να σας πω ότι έχω πιέσει για να βελτιωθεί η οργάνωση. Και δεν εννοώ την αλλαγή προσώπων”, σχολίασε. “Αφορά κυρίως να δοθούν στους ανθρώπους οι ευθύνες που πρέπει να έχουν και να μπορούν να λάβουν αποφάσεις.

“Μόλις αυτό γίνει, είμαι βέβαιος πως θα γίνουμε ακόμη πιο δυνατοί. Αυτό δεν αφορά μόνο τον επικεφαλής, ο οποίος έχει τις ειδικές του αρμοδιότητες, αλλά έχουμε διαφορετικά τμήματα”.

Thierry Neuville Structure 01

Όσον αφορά στο θετικό αποτέλεσμα της Σαρδηνίας, παρά τη δική του εγκατάλειψη από έξοδο κατά τη δεύτερη ημέρα, ο 34χρονος οδηγός θεωρεί πως θα αποτελέσει καλή βάση για τη συνέχεια.

“Νομίζω πως αυτό το αποτέλεσμα θα μας βοηθήσει να εργαστούμε όλοι μαζί”, επισήμανε ο Neuville. “Θα μας βοηθήσει ακόμη να ενισχύσουμε τη δομή μας, να δείξουμε ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε όλοι μαζί, παρά τα προβλήματα.

“Είναι λοιπόν μια στιγμή να μείνουμε δυνατοί όλοι μαζί και να αξιοποιήσουμε αυτού του είδους τα αποτελέσματα”.

Μετά από 5 αγώνες, ο Thierry Neuville βρίσκεται στη δεύτερη θέση του Πρωταθλήματος Οδηγών, με διαφορά 55 βαθμών από τον Kalle Rovanpera.

Στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, η Hyundai φιγουράρει επίσης στη δεύτερη θέση, έχοντας μειώσει τη διαφορά στους 39 βαθμούς από την πρωτοπόρο Toyota.

Photos: Hyundai Motorsport

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ