top icon
Αγώνες

Ogier: Σε Τουρκία και Monza τα σημεία-κλειδιά της χρονιάς

Ο Sebastien Ogier έκανε μια αναδρομή στη χρονιά που πέρασε εστιάζοντας στα σημεία-κλειδιά όσον αφορά στην τελική έκβαση του πρωταθλήματος, ενώ αναφέρθηκε και στον απερχόμενο manager της Toyota, Tommi Makinen.

Μετά από την 49η νίκη της καριέρας τους στο πρόσφατο Ράλλυ Monza, ο Sebastien Ogier με τον συνοδηγό του Julien Ingrassia, ανέκτησαν το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Οδηγών και Συνοδηγών, που είχαν χάσει το 2019.

Η κατάκτηση μόνο εύκολα δεν ήρθε, αφού κρίθηκε στον επίλογο μιας δύσκολης από κάθε άποψη χρονιάς, κατά τη διάρκεια της οποίας πραγματοποιήθηκαν 7 από τους αρχικούς 13 αγώνες, λόγω των επιπτώσεων της πανδημίας. Στο Ράλλυ Monza, ο Ogier (διαβάστε το αφιέρωμά μας εδώ) που ξεκίνησε τον αγώνα όντας στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας, με διαφορά 14 βαθμών από τον Elfyn Evans, έφτασε στη νίκη και σε συνδυασμό με την εγκατάλειψη του Ουαλού teammate του, στέφθηκε Παγκόσμιος Πρωταθλητής Ράλλυ για 7η φορά στην καριέρα του, με 3 διαφορετικές ομάδες.

Sebastien Ogier-Julien Ingrassia

Μιλώντας στο WRC, ο Γάλλος έκανε μια αναδρομή στη χρονιά που πέρασε, αναφερόμενος στα σημεία-κλειδιά του 2020, στο λόγο για τον οποίο περιόρισε στο ελάχιστο τους πανηγυρισμούς στη Monza, στην επιπλέον δυσκολία που αντιμετώπισε φέτος.

“Κανείς δε μπορεί να πει ότι ήταν εύκολο φέτος. Μπορεί να ήταν μόνο 7 αγώνες, όμως κάθε αγώνας ήταν πολύ έντονος, πολύ ανταγωνιστικός και κάθε φορά οι μάχες ήταν μεγάλες”, δήλωσε ο Sebastien Ogier. “Ξεκινήσαμε κανονικά με 3 αγώνες και έπειτα υπήρξαν τόσα κενά, τόσα άγνωστα δεδομένα, όπως πόσους αγώνες θα κάνουμε τελικά, που ήταν δύσκολο να έχεις κάποια στρατηγική”.

Toyota Yaris WRC

Για το χαμηλό προφίλ αναφορικά με τους πανηγυρισμούς στη Monza, ο Ogier σχολίασε: “Φυσικά είμαι χαρούμενος, όμως δεν πηδώ στον αέρα, δεν είναι η στιγμή για αυτό. Νομίζω ότι ο κόσμος βρίσκεται σε δύσκολη κατάσταση, πολλοί άνθρωποι υποφέρουν, οπότε θέλω να είμαι αξιοπρεπής. Ασφαλώς, χαίρομαι που κάναμε αρκετά καλά τη δουλειά μας, όμως ελπίζω σύντομα να μπορούμε να πανηγυρίσουμε περισσότερο”.

Ποια ήταν τα σημεία-κλειδιά της φετινής χρονιάς, κατά την πρώτη χρονιά του Sebastien Ogier στην Toyota Gazoo Racing; “Στο πρώτο μέρος της σεζόν ήμασταν αρκετά κοντά. Το χειρότερο σημείο ήρθε στην Τουρκία, όπου εγκαταλείψαμε κατά την τελευταία ημέρα και χάσαμε το προβάδισμα στη βαθμολογία, ολοκληρώνοντας τον αγώνα χωρίς βαθμούς.

“Έπειτα, η επόμενη μεγάλη “στροφή” ήρθε αυτό το Σαββατοκύριακο στη Monza, όταν ο Elfyn (Evans) βγήκε από το δρόμο και πήραμε ξανά “τα χαρτιά” στα χέρια μας, τα οποία έπρεπε να χρησιμοποιήσουμε ως το τέλος, γιατί οι συνθήκες ήταν πολύ δύσκολες  και δεν ήταν εύκολο να τερματίσεις στον συγκεκριμένο αγώνα”.

Sebastien Ogier

O Sebastien Ogier, που αν και είχε ανακοινώσει ότι θα αποσυρθεί από την ενεργό δράση στο τέλος του 2020, αποφάσισε να παραμείνει και το 2021, ώστε να κλείσει την καριέρα του με μια φυσιολογική σεζόν, αναφέρθηκε στην πρόσθετη δυσκολία που αντιμετώπισε και έκανε έναν μικρό απολογισμό:  

“Έχουμε το προνόμιο να εργαζόμαστε σε μια πολύ δυνατή ομάδα. Φέτος ξεκινήσαμε μια νέα περιπέτεια και γνωρίζαμε πως ερχόμενοι στην Toyota, θα είχαμε ένα καλό αυτοκίνητο και μια καλή ομάδα γύρω μας.

“Βασικός στόχος ήταν να προσπαθήσουμε να προσαρμοστούμε όσον πιο γρήγορα γινόταν σε αυτό το αυτοκίνητο. Αυτό δεν ήταν εύκολο, όμως όχι επειδή το αυτοκίνητο ήταν δυσκολοδήγητο. Στην πραγματικότητα είναι ένα εύκολο αυτοκίνητο σε αίσθηση, όμως η δυσκολία ήταν πως δεν έγιναν πολλοί αγώνες και δοκιμές. Δεν ήταν εύκολο να είμαι βέβαιος σε κάθε αγώνα, ποιο ήταν το ιδανικό στήσιμο για τις προτιμήσεις μου.

“Είμαι πολύ χαρούμενος για τη δουλειά μας με τον Julien φέτος. Στους 7 αγώνες δεν κάναμε κάποιο πραγματικό οδηγικό λάθος. Η μοναδική μας εγκατάλειψη οφειλόταν σε τεχνικό πρόβλημα, όμως κατά τα άλλα το αυτοκίνητο λειτουργούσε τέλεια”.

Sebastien Ogier-Julien Ingrassia-Tommi Makinen

Μιλώντας στο DirtFish, ο 7 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής αναφέρθηκε στον Tommi Makinen, ο οποίος αποχωρεί από τη θέση του team manager της Toyota Gazoo Racing μετά από την ολοκλήρωση της σεζόν: “Ο χρόνος μας μαζί ήταν λιγότερος από αυτό που περιμέναμε. Προφανώς έχει τεράστια εμπειρία από αυτό το σπορ και είναι πάντοτε ωραίο να μοιράζεσαι πράγματα και ιδέες μαζί του.

“Είναι παθιασμένος και πιστεύω ότι έβαλε πολύ ενέργεια σε αυτή την ομάδα. Νομίζω ότι μπορεί να λάβει πολλά συγχαρητήρια για αυτό το κατόρθωμα. Κέρδισαν ήδη τον τίτλο πέρυσι και άλλον έναν φέτος. Εντάξει, δεν είμαστε Πρωταθλητές Κατασκευαστών όμως αισθάνομαι ότι κατά κάποιον τρόπο είμαστε, γιατί έχουμε δύο οδηγούς της Toyota στις δύο πρώτες θέσεις και είναι λίγο παράξενο που δεν είμαστε Πρωταθλητές Κατασκευαστών, όμως αυτό είναι μια άλλη ιστορία.

“Όσο για τον Tommi, θα ήθελα να συνέχιζε μαζί μας όμως είμαι βέβαιος ότι θα θέλει να κάνει διαφορετικά πράγματα και είμαι βέβαιος πως θα εμπλέκεται με κάποιον τρόπο, οπότε θα μπορούμε να βλεπόμαστε”.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ