top icon
WRC

Ράλλυ Ισπανίας: Προβάδισμα Evans μετά από 3 ειδικές διαδρομές (+videos)

Ο Elfyn Evans ξεκίνησε δυναμικά το Ράλλυ Ισπανίας, έχοντας τεθεί επικεφαλής μετά από το πρώτο loop, εμπρός από τους Thierry Neuville και Sebastien Ogier.

Το Ράλλυ Ισπανίας, 11ος και προτελευταίος γύρος του φετινού WRC, ξεκίνησε σήμερα το πρωί με το πρώτο loop των τριών επαναλαμβανόμενων ειδικών διαδρομών (Vilaplana, La Granadella, Riba-roja) της ημέρας να έχει μήκος 56,01 αγωνιστικά χιλιόμετρα.

Μετά από την ολοκλήρωσή του, οι Elfyn Evans-Scott Martin (Toyota Yaris WRC) βρίσκονται στην κορυφή της κατάταξης, έχοντας διαφορά 7,9 και 12,6 δευτερολέπτων από τους Thierry Neuville-Martijn Wydaeghe (Hyundai i20 Coupe WRC) και Sebastien Ogier-Julien Ingrassia (Toyota Yaris WRC) αντίστοιχα.

Η εξέλιξη του πρώτου πρωινού στο Ράλλυ Ισπανίας

Το Ράλλυ Ισπανίας επέστρεψε αμιγώς σε ασφάλτινη επιφάνεια φέτος, με τις ειδικές διαδρομές της Καταλονίας να υποδέχονται τα πληρώματα.

Στις δύο εκ των τριών ειδικών διαδρομών υπήρχε συννεφιά, χωρίς όμως βροχή, οπότε για το πρώτο loop προτιμήθηκε η σκληρή γόμα ελαστικών της Pirelli.

Αν και κανένας οδηγός δε εμφανίστηκε, για διαφορετικούς λόγους, απόλυτα ευχαριστημένος από τις επιδόσεις του, οι Elfyn Evans και Scott Martin κατάφεραν να ξεχωρίσουν.

Ράλλυ Ισπανίας Midday 1, Evans

Με έναν εξαιρετικό χρόνο στην εναρκτήρια ειδική διαδρομή του αγώνα (Vilaplana μήκους 20 χλμ.), δημιούργησαν άμεσα διαφορά 5,1” από τους Thierry Neuville-Martijn Wydaeghe.

Στην επόμενη ειδική διαδρομή, μήκους 21,8 χλμ., τα δύο πληρώματα πέτυχαν ίδιο χρόνο με ακρίβεια δεκάτου του δευτερολέπτου, όμως αμέσως μετά το πλήρωμα της Toyota ήταν ξανά ταχύτερο.

Ράλλυ Ισπανίας Midday 1, Neuville-Wydaeghe

Αν και ιδιαίτερα στην τελευταία διαδρομή του loop, ο Evans δήλωσε πως δεν ένιωθε απόλυτη αυτοπεποίθηση, επιστρέφει στο σέρβις έχοντας διαφορά 7,9” από τον Neuville.

Σημαντικό για τον νικητή του πρόσφατου Ράλλυ Φινλανδίας, είναι το γεγονός πως έχει δημιουργήσει διαφορά 12,6” από τον Sebastien Ogier, με τον οποίο μάχεται για την κατάκτηση του Πρωταθλήματος Οδηγών.

Ράλλυ Ισπανίας Midday 1, Ogier-Ingrassia

Ο Ogier, που χθες ήταν ταχύτερος στο shakedown και μετά από 3 ειδικές διαδρομές βρίσκεται στην 3η θέση, δήλωσε πως “ο Elfyn σίγουρα είχε το καλύτερο ξύπνημα από όλους”, αναφέροντας πως πρέπει να ανεβάσει το ρυθμό του, καθώς και τάσεις υποστροφής στο Toyota Yaris WRC.

Ράλλυ Ισπανίας Midday 1, Thierry Neuville

Όσον αφορά στον Neuville, ο Βέλγος παραπονέθηκε έντονα για υποστροφή στο Hyundai i20 Coupe WRC, κάτι που ανέφεραν ακόμη οι Ott Tanak και Kalle Rovanpera.

Πίσω από την τριάδα, έχοντας διαφορά 16,7” από την κορυφή, βρίσκονται οι Dani Sordo-Candido Carrera (Hyundai i20 Coupe WRC).

Ράλλυ Ισπανίας Midday 1, Sordo-Carrera

Ο Ισπανός ανέφερε πως λόγω θέσης εκκίνησης, συναντά χώματα στη διαδρομή από τις “μπούκες” των προπορευόμενων, χάνοντας χρόνο.

Στην πέμπτη θέση, 25,1” μακριά από τους Βρετανούς teammates τους, βρίσκονται οι Kalle Rovanpera-Jonne Halttunen (Toyota Yaris WRC), με τον νεαρό Φινλανδό να εστιάζει στην υποστροφή που προκαλείται από τα ελαστικά του και να προσπαθεί να προσαρμόσει το οδηγικό του στυλ προς αυτή την κατεύθυνση.

Την εξάδα διαμορφώνουν οι Ott Tanak-Martin Jarveoja (Hyundai i20 Coupe WRC, +33,1”), που πέραν της υποστροφής έχασαν χρόνο στη δεύτερη ειδική διαδρομή, λόγω ενός “εντυπωσιακού” όπως ο Εσθονός το χαρακτήρισε, τετ-α-κε.

Ράλλυ Ισπανίας Midday 1, Fourmaux-Coria

Μια θέση πιο πίσω, στην έβδομη της γενικής, φιγουράρουν οι Adrien Fourmaux-Alexandre Coria, οι οποίοι βρίσκονται 11,6” εμπρός από τους teammates τους στην M-Sport Ford, Gus Greensmith-Chris Patterson, αμφότεροι με Ford Fiesta WRC.

Τη δεκάδα συμπληρώνουν οι Oliver Solberg-Craig Drew και Nil Solans-Marc Marti, με τα Hyundai i20 Coupe WRC της 2C Competition.

Στο ντεμπούτο του Solans με αυτοκίνητο WRC, οι Ισπανοί έχασαν αρχικά χρόνο στη δεύτερη ειδική διαδρομή όταν θόλωσε το παρμπρίζ του αυτοκινήτου τους και εν συνεχεία, λόγω ενός τετ-α-κε.

Ράλλυ Ισπανίας Midday 1, Top10

Μόλις στην πρώτη ειδική διαδρομή τέθηκαν εκτός αγώνα, τουλάχιστον για σήμερα, οι Takamoto Katsuta-Aaron Johnston, μετά από χτύπημα του Toyota Yaris WRC σε μπαριέρα, που επέφερε σημαντική ζημιά στο εμπρός αριστερά μέρος του αυτοκινήτου.

Ο Ιάπωνας παραδέχθηκε πως το λάθος ήταν ολοκληρωτικά δικό του, μετά από λανθασμένη κατανόηση της περιγραφής της στροφής, που ανέφερε ο συνοδηγός του.

Onboard με τους Sebastien Ogier και Julien Ingrassia

Αυτή τη στιγμή τα πρώτα αυτοκίνητα επιστρέφουν στην Port Aventura, στο Salou, για το ενδιάμεσο σέρβις.

Η πρώτη ημέρα του Ράλλυ Ισπανίας θα ολοκληρωθεί με την επανάληψη των ίδιων ειδικών διαδρομών, το απόγευμα.

Η εναρκτήρια διαδρομή του loop (Vilaplana 2) ξεκινά στις 16:00.

Ωράριο σημερινών ζωντανών μεταδόσεων από την Cosmote Sport 5HD

SS5  La Granadella 2, 17:28

SS6  Riba-roja 2, 18:59

Για να παρακολουθήσετε live όλες τις ειδικές διαδρομές του αγώνα, μπορείτε να κάνετε συνδρομή στο WRC+ All Live.

Ωράριο, Live αποτελέσματα, εξέλιξη και το WRC+, μπορείτε να βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα του WRC.

Photos: Toyota Gazoo Racing, Hyundai Motorsport, M-Sport Ford

Highlights από το χθεσινό shakedown

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • Ράλλυ Ισπανίας Midday 1, Top10
  • Ράλλυ Ισπανίας Midday 1, Evans-Martin
  • Ράλλυ Ισπανίας Midday 1, Evans
  • Ράλλυ Ισπανίας Midday 1, Thierry Neuville
  • Ράλλυ Ισπανίας Midday 1, Neuville-Wydaeghe
  • Ράλλυ Ισπανίας Midday 1, Ogier-Ingrassia
  • Ράλλυ Ισπανίας Midday 1, Sordo-Carrera
  • Ράλλυ Ισπανίας Midday 1, Fourmaux-Coria
  • Ποιο αυτοκίνητο πιστεύετε ότι θα κερδίσει τον τίτλο «Αυτοκίνητο της Χρονιάς»;

    Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ