top icon
WRC

Ο Sebastien Loeb και ο «πειρασμός» της οδήγησης του Ford Puma Rally1

Αν και προς το παρόν δεν υπάρχει επίσημη συμφωνία για επιστροφή στα πηδάλια του Ford Puma Rally1, ο Sebastien Loeb δήλωσε πως θα δυσκολευτεί να “αντισταθεί στον πειρασμό”.

Η επιστροφή του Sebastien Loeb στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ και η νίκη του στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο, παραμένει μέχρι σήμερα βασικό αντικείμενο συζήτησης αναφορικά με τον θεσμό.

Μάλιστα, η κουβέντα για τους επόμενους αγώνες του Loeb με την M-Sport Ford, όπως και για εκείνους του Sebastien Ogier με την Toyota, καθώς αμφότεροι δεν ακολουθούν πλήρες πρόγραμμα, έχει επισκιάσει τους υπόλοιπους οδηγούς του θεσμού.

Όλοι οι φίλοι των ράλλυ και όχι μόνο, περιμένουν με αγωνία την ανακοίνωση των σχεδίων των δύο Γάλλων Παγκόσμιων Πρωταθλητών, ευελπιστώντας να υπάρξει πάλι κοινή μεταξύ τους συνάντηση, όπως συνέβη στον εναρκτήριο αγώνα της υβριδικής εποχής του WRC.

Sebastien Loeb: Πλήρες πρόγραμμα και αναζήτηση… κενού

Ο 9 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Ράλλυ διαθέτει βεβαρημένο αγωνιστικό πρόγραμμα φέτος, αφού έχει συμβόλαιο συνεργασίας με την Prodrive για συμμετοχή σε δύο θεσμούς.

Ο λόγος για το νεοσύστατο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rally-Raid, όπου ξεκίνησε με δεύτερη θέση στο Dakar, οδηγώντας το BRX Hunter της Bahrain Raid Xtreme και συνοδηγό τον Βέλγο Fabian Lurquin και το Extreme E, στο πλαίσιο του οποίου μοιράζεται το Odyssey 21 της ομάδας X44 του Lewis Hamilton με την  Ισπανίδα Cristina Gutierrez.

Αν και τα παραπάνω αποτελούν προτεραιότητα για εκείνον, αφού άλλωστε η συμμετοχή του με την M-Sport Ford στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο ανακοινώθηκε ως μια μεμονωμένη δραστηριότητα (σ.σ. μέχρι την επόμενη), ο Sebastien Loeb δεν κρύβει πως επιθυμεί να βρεθεί ξανά πίσω από το τιμόνι του υβριδικού Ford Puma Rally1.

Sebastien Loeb 01

“Το υπόλοιπο της σεζόν περιλαμβάνει Extreme E και Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rally-Raid”, ανέφερε σε άρθρο στην προσωπική του ιστοσελίδα ο Loeb. “Είναι τα δύο βασικά μου προγράμματα και είμαι πραγματικά συγκεντρωμένος στη συμμετοχή σε αυτά με την Prodrive.

“Προφανώς, αν παρουσιαστεί ευκαιρία να οδηγήσω ξανά το υβριδικό Ford Puma Rally1, δεν ξέρω αν θα μπορέσω να αντισταθώ στον πειρασμό”.

Ιδιαίτερα μετά από την έκβαση του Ράλλυ Μόντε Κάρλο, είναι κοινό μυστικό πως ο Malcolm Wilson και η M-Sport προσπαθούν να βρουν τρόπο ώστε οι Sebastien Loeb-Isabelle Galmiche να επανέλθουν στο Ford Puma Rally1.

Sebastien Loeb-Isabelle Galmiche Rally Monte Carlo 03

Με δεδομένο το γεμάτο πρόγραμμα του “Πρωταθλητή των Πρωταθλητών” Loeb, η εύρεση αγώνων για τους οποίους θα είναι διαθέσιμος, δεν αποτελεί απλό εγχείρημα.

Σύμφωνα με την πληροφόρηση από το εξωτερικό, αλλά και με όσα δήλωσε στους 4Τ ο Ιορδάνης Σερδερίδης, θεωρείται αρκετά πιθανό ένας ή και ο αμέσως επόμενος αγώνας του Loeb με την M-Sport Ford, να είναι το Ράλλυ Σαφάρι (23-26 Ιουνίου).

Επιπλέον, υποψήφιοι αγώνες είναι τα Ράλλυ Νέας Ζηλανδίας (29 Σεπτεμβρίου-2 Οκτωβρίου) και Ιαπωνίας (10-13 Νοεμβρίου), με τα Ράλλυ Πορτογαλίας (19-22 Μαΐου) και Ισπανίας (20-23 Οκτωβρίου) να φαντάζουν ως αουτσάιντερς.

Sebastien Loeb-Isabelle Galmiche Rally Monte Carlo 02

“Ακόμη βρισκόμαστε σε συζητήσεις για να είμαι ειλικρινής”, ανέφερε στο motorsport.com o επικεφαλής της M-Sport Ford, Richard Millener. “Θα ήταν εξαιρετικό να τον δούμε στο αυτοκίνητο, όμως υπάρχουν αρκετά που πρέπει να κανονιστούν πριν προχωρήσουμε.

“Όμως, αυτή τη στιγμή δεν μπορούμε να μοιραστούμε κάτι συναρπαστικό”.

Όσον αφορά στον Sebastien Ogier, το πρόγραμμα του Γάλλου επίσης δεν έχει ανακοινωθεί, όμως αναμένεται να οριστικοποιηθεί αφού η συμμετοχή του στο WEC έχει πια γνωστοποιηθεί.

Πρώτος υποψήφιος αγώνας για επιστροφή του 8 φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή είναι το Ράλλυ Πορτογαλίας, ενώ τα Ράλλυ Σαφάρι, Νέας Ζηλανδίας και Ισπανίας, παραμένουν στη “λίστα”.

Πάντως, αμφότεροι οι Seb έχουν αγωνιστικές υποχρεώσεις το Σαββατοκύριακο του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις (8-11 Σεπτεμβρίου), ο μεν Loeb στη Χιλή με το Extreme E και ο δε Ogier στο Fuji, με το WEC.

Photos: M-Sport Ford

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ