Η Toyota Motor Corporation ανακοίνωσε πως το Ευρωπαϊκό κέντρο Έρευνας και Ανάπτυξης της μάρκας, που στεγάζεται στη Γερμανία, μετονομάζεται από Toyota Motorsport GmbH (TMG), σε Toyota Gazoo Racing Europe GmbH (TGR-E).

Το Κέντρο Έρευνας και Ανάπτυξης στην Κολωνία, όπου απασχολούνται περίπου 300 εργαζόμενοι, αποτελεί βάση για σημαντικό μέρος από τις δραστηριότητες της Toyota στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Χάρη στην τεχνογνωσία από τον συγκεκριμένο τομέα, τα τελευταία χρόνια έχει αναπτυχθεί στενή συνεργασία και με την Gazoo Racing Company (GRC), όσον αφορά στην εξέλιξη των δυνατών αυτοκινήτων παραγωγής με τον κωδικό GR. Θέλοντας να τονίσει τη σχέση που υπάρχει πλέον σε αυτόν τον τομέα, η Toyota προχώρησε στη μετονομασία από TMG (Toyota Motorsport GmbH), σε TGR-E (Toyota Gazoo Racing Europe GmbH).  

Αυτή, είναι η 3η κατά σειρά, αλλαγή ονομασίας του Κέντρου Έρευνας και Ανάπτυξης που βρίσκεται στην Κολωνία. Η αρχή έγινε το 1979, με τη δημιουργία της Andersson Motorsport GmbH, τα ηνία της οποίας κρατούσε ο Ove Andersson. Ο λόγος για τον Σουηδό πρώην οδηγό ράλλυ και μετέπειτα team manager, ο οποίος ανέλαβε την εμπλοκή της Toyota στο WRC, περί τα μέσα της δεκαετίας του '70.  Στη συνέχεια, το 1993, όταν το κέντρο της Κολωνίας πέρασε ολοκληρωτικά στα χέρια της Toyota, μετονομάστηκε σε TMG (Toyota Motorsport GmbH) και εσχάτως, θα φέρει την ονομασία Toyota Gazoo Racing Europe GmbH (TGR-E).

TGR-E

Συνολικά, το TGR-E θα λειτουργεί ως επίκεντρο των αγωνιστικών δραστηριοτήτων της Toyota στην Ευρώπη, ενώ η συνεργασία με το GRC θα γίνει πιο εντατική. Αναλυτικά, στον χώρο της Κολωνίας εξελίσσονται οι κινητήρες για τα αγωνιστικά αυτοκίνητα της Toyota που συμμετέχουν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC) και το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, ενώ θα υπάρξει συνεργασία και για την εξέλιξη της GR Supra GT4.

O Akio Toyota, Πρόεδρος της Toyota Motor Corporation, δήλωσε: "Η απόλυτη αποστολή της συμμετοχής μας στον μηχανοκίνητο αθλητισμού, που αποτελεί μια μάχη μεταξύ έργων που έχουν δημιουργηθεί από τους κατασκευαστές, είναι η νίκη. Για αυτό η TGR Ευρώπης πρέπει να είναι μια ομάδα επαγγελματιών, που παράγει έργα τα οποία κερδίζουν. Για να συνεχίσουμε τις νίκες, πρέπει να επιδεικνύουμε kaizen (διαρκή βελτίωση) και να κάνουμε τα πράγματα ολοένα και καλύτερα, ανεξάρτητα από τις συνθήκες. Η ομάδα μας θα συνεχίσει να δημιουργεί ολοένα και καλύτερα αυτοκίνητα εδώ στην Κολωνία της Γερμανίας, για τη νίκη."

Ποιος είναι ο αγαπημένος σας Παγκόσμιος Πρωταθλητής Formula 1 από το 1970 μέχρι σήμερα;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά