top icon
Αγώνες

WRC: Αναβρασμός!

Το ενδεχόμενο της παρουσίας του Shootout στο WRC έχει προκαλέσει αντιδράσεις από τους φίλους του θεσμού, αλλά πλέον και από τους οδηγούς που ζητούν να ακουστεί περισσότερο η γνώμη τους!

Τους τελευταίους μήνες, το πιο “καυτό” θέμα στο WRC είναι η τελευταία ημέρα του εκάστοτε γύρου, αλλά και τι μπορεί να γίνει για να αποκτήσει μεγαλύτερο τηλεοπτικό ενδιαφέρον. Η πρόταση του επικεφαλής της VW Motorsport, Jost Capito, η οποία πρότεινε να κρίνεται ο νικητής του αγώνα στην τελευταία και μοναδική ειδική έχει πέσει και πάλι στο τραπέζι, και έχει τεθεί προς συζήτηση με την FIA. Η πρόταση του Capito, αναφέρει ότι στην τελευταία ε.δ. θα κρίνεται η πρώτη δεκάδα, με τους αγωνιζόμενους να παλεύουν ανά δυάδες για μία θέση. Συγκεκριμένα, ο πρώτος με τον δεύτερο θα αγωνίζονται για την κορυφή, ο τρίτος με τον τέταρτο για την 3η θέση και ούτω κάθε εξής. Μία ιδέα που είχε προκαλέσει πέρσι θύελλα αντιδράσεων από τους φίλους του WRC, ενώ το ίδιο συμβαίνει και σήμερα από τη στιγμή που επανήλθε στο προσκήνιο.

Όμως, δεν είναι μόνο οι θεατές και οι φίλου του WRC που αντιδρούν και δυσανασχετούν απέναντι σε αυτό το ανόητο πλάνο, το οποίο δεν έχει καμία σχέση με τη φιλοσοφία και το πνεύμα των αγώνων Ράλλυ, αλλά και οι οδηγοί. Οι τελευταίοι, ζητούν να ακουστεί περισσότερη η άποψη τους, αφού στην τελική είναι ανάμεσα στους άμεσα εμπλεκόμενους. Ένας από τους πλέον έμπειρους εκ αυτών, είναι ο Mikko Hirvonen, ο οποίος ανέφερε χαρακτηριστικά: “Θα ήταν καλό αν μας άκουγαν λίγο περισσότερο. Όλοι μας έχουμε κάποιες ιδέες αναφορικά με το μέλλον των αγώνων. Κατά τη γνώμη μου, η διαδικασία του shootout την Κυριακή είναι ηλίθια! Όμως, ο συνοδηγός μου, ο Jarmo (Lehtinen) είχε μία καλή ιδέα. Αυτή αναφέρει να αγωνιζόμαστε δύο ημέρες, Παρασκευή και Σάββατο, με το μήκος των ειδικών να είναι αντίστοιχο με σήμερα αλλά να τις πραγματοποιούμε σε μικρότερο χρονικό διάστημα, και το Σάββατο να διαμορφώνεται η τελική κατάταξη. Και την Κυριακή, θα μπορούσαμε να αγωνιζόμαστε σε μία και μοναδική ειδική περίπου δέκα χιλιομέτρων και να απονέμονται έξτρα βαθμοί. Αυτή η ειδική δεν θα έχει κανένα αντίκτυπο στον αγώνα αλλά και στο σπορ γενικότερα.” Και ποια η διαφορά με τη σημερινή Power Stage αναρωτιόμαστε εμείς; Τέλος, ο Mikko ολοκλήρωσε λέγοντας: “Η ιδέα του Shootout είναι σαν να παίζεις έναν ολόκληρο αγώνα ποδοσφαίρου ή χόκει, και το αποτέλεσμα να κρίνεται στα πέναλτι όποιο και αν είναι το σκορ.” Σε αυτό έχει απόλυτο δίκιο ο Mikko.

Στο στρατόπεδο της VW, οι απόψεις των Jari Matti Latvala και Sebastien Ogier διίστανται. Ο Latvala προτείνει περισσότερους βαθμούς για την Powerstage έτσι ώστε να υπάρχει μεγαλύτερο κίνητρο για τους οδηγούς, ενώ ο Ogier θέλει να διατηρηθεί η παραδοσιακή μορφή των αγώνων, αλλά με καλύτερες προωθητικές ενέργειες. “Έχω ακούσει την ιδέα για το shootout να κυκλοφορεί”, ανέφερε ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής και συνέχισε: “Κατά τη γνώμη μου πρέπει να διατηρήσουμε ότι κρατάει το πραγματικό πνεύμα των αγώνων Ράλλυ και να μην το αλλάξουμε. Σίγουρα, πρέπει να βρούμε μία λύση για να βελτιωθεί το θέαμα και να προσελκύσουμε περισσότερους τηλεθεατές, όπως για παράδειγμα η ζωντανή κάλυψη ειδικών, αλλά δεν συμφωνώ με όλες τις λύσεις που έχουν προταθεί.” Αναφορικά, με όσους θεωρούν ότι οι οδηγοί πρέπει να έχουν πιο ισχυρή φωνή στους αγώνες, ο Ogier είπε: “Θα ήταν πολύ καλό αν άκουγαν τι έχουμε να πούμε. Οι οδηγοί έχουμε μερικές πολύ καλές ιδέες. Όμως, δεν είναι η δουλειά να προωθήσω το σπορ. Εγώ κάνω ότι καλύτερο μπορώ στο αυτοκίνητο οδηγώντας, αλλά θα είμαι χαρούμενος αν μπορώ να βοηθήσω τους αγώνες Ράλλυ γενικότερα. Από εκεί και πέρα, πιστεύω ότι οι άνθρωποι που παίρνουν τις αποφάσεις είναι έξυπνοι και τους εμπιστεύομαι”. Μην είσαι και τόσο σίγουρος Seb!_Π.Τ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ