top icon
Αγώνες

WRC: Ολοκληρώθηκε το shakedown

Πλέον, είναι και επίσημο! Με την τέλεση του shakedown, το Ράλλυ Ακρόπολις βρίσκεται πλέον σε πλήρη εξέλιξη, με τον Sebastien Loeb να πραγματοποιεί τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας.

Το πράσινο φως άναψε και μετά από δύο χρόνια οι φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού στη χώρα μας είχαν την ευκαιρία να δουν και πάλι τα αυτοκίνητα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ από κοντά. Στο παραδοσιακό shakedown, λοιπόν, άνθρωποι και μηχανές είχαν την ευκαιρία να πραγματοποιήσουν την τελευταία τους δοκιμή πριν τον αγώνα. Λόγω της χθεσινής βροχής, η ειδική είχε αρκετή λάσπη στην αρχή, αλλά με τη βοήθεια του καιρού και την ηλιοφάνεια στη συνέχεια, στέγνωσε με αποτέλεσμα οι οδηγοί να καταφέρουν να ρυθμίσουν τα αυτοκίνητα τους ανάλογα με το τι θα συναντήσουν στον αγώνα.
 
Ο Sebastien Loeb, εμφανίστηκε καταιγιστικός ακόμα μία φορά, σημειώνοντας με διαφορά τον ταχύτερο χρόνο από όλους. Ο Γάλλος σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 2:15.5, με τον αμέσως επόμενο να ακολουθεί 0,7 δλ. Πίσω του. Ο λόγος για τον Petter Solberg, ο οποίος και πραγματοποίησε συνολικά πέντε περάσματα στην προσπάθεια του να βρει τις ιδανικές για το DS3 WRC ρυθμίσεις. Σε απόσταση βολής ακολούθησε ο Mikko Hirvonen, συμπληρώνοντας την πρώτη τριάδα, την ώρα που ο Sebastien Ogier ήταν τέταρτος, αλλά ένα ολόκληρο δευτερόλεπτο πίσω από τον Φινλανδό. Η αλήθεια είναι ότι η ειδική χάλασε αρκετά στη συνέχεια, αφού δημιουργήθηκαν μεγάλα αυλάκια στο δρόμο από τις ροδιές των αυτοκινήτων.
 
Μαζί με τους πρωταγωνιστές του WRC, όμως, μία πρώτη γεύση από τις δυνατότητες του Ford Fiesta WRC πραγματοποίησαν και οι Λάμπρος Αθανασούλας-Νίκος Ζακχαίος. Το ελληνικό πλήρωμα ξεκίνησε από νωρίς το πρωί τα περάσματα του από την ειδική, με στόχο να προσαρμοστούν όσο πιο άμεσα γίνεται στις απαιτήσεις του αυτοκινήτου. Ο καλύτερος χρόνος του Λάμπρου ήταν 2:24.5, ο οποίος και τον κατατάσσει στην 13η θέση της κατάταξης. Μία επίδοση, αν αναλογιστούμε ότι αυτή ήταν και η πρώτη φορά που βρέθηκε στο αυτοκίνητο, λογική, αλλά και πολλά υποσχόμενη για τη συνέχεια. Ο Έλληνας οδηγός βρήκε ιδιαίτερα απαιτητικό το αυτοκίνητο, και υπερστροφικό στην οδική του συμπεριφορά. Πραγματοποίησε κάποιες αλλαγές για να το κάνει πιο ουδέτερο, και συγκεκριμένα στην πίσω ανάρτηση, βελτιώνοντας παράλληλα και τους χρόνους. Σε κάθε περίπτωση, αυτό που γνωρίζει ο Λάμπρος, και φυσικό ο Νίκος Ζακχαίος, είναι ότι για να μπορέσει να έρθει η επίδοση με αυτά τα αυτοκίνητα απαιτείται χρόνος και δουλειά, κάτι που θα έχουν την ευκαιρία να κάνουν στον τριήμερο αγώνα. 

 
Τώρα, τα πληρώματα ετοιμάζονται για να επιστρέψουν, έστω για λίγο, στην Αθήνα, αφού στις 19:30 μμ θα περάσουν τη ράμπα της αφετηρίας και μάλιστα όπως τους αρμόζει. Κάτω από τον ιερό βράχο της Ακρόπολης._Π.Τ.
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ