top icon
Αγώνες

WRC: Ράλλυ Γαλλίας: Μια ανάσα από τον τίτλο!

Πλέον, μόλις 53 χιλιόμετρα ειδικών διαδρομών στον… εντός έδρας για τον ίδιο αγώνα χωρίζουν τον Sebastien Loeb από την κατάκτηση του έβδομου συνεχόμενου τίτλου του στο Π.Π.Ρ.!

Πλέον, μόλις 53 χιλιόμετρα ειδικών διαδρομών στον… εντός έδρας για τον ίδιο αγώνα χωρίζουν τον Sebastien Loeb από την κατάκτηση του έβδομου συνεχόμενου τίτλου του!
 

Ο Γάλλος πολυπρωταθλητής, παραμένει στην κορυφή της βαθμολογίας και με διαφορά που του επιτρέπει να σκέφτεται τους πανηγυρισμούς αύριο, και μάλιστα στην ιδιαίτερη πατρίδα του. Βλέπετε, σήμερα εγκατέλειψε από σπασμένη ανάρτηση ο Sebastien Ogier, ο οποίος είναι και δεύτερος στη βαθμολογία, με αποτέλεσμα ο Loeb θα πρέπει να τερματίσει τουλάχιστον έκτος ή έβδομος, με δεδομένο το γεγονός ότι ο συμπατριώτης του που θα επιστρέψει αύριο υπό καθεστώς superally, θα είναι έβδομος γενικής. Παρόλα αυτά, ο έξι φορές κάτοχος του τίτλου, δεν έδειξε σήμερα διατεθειμένος να κόψει ρυθμό. Ξεκίνησε με τον ίδιο τρόπο με χθες και μάλιστα δείχνοντας αποφασισμένος να μην επιτρέψει σε κανέναν να τον αμφισβητήσει. Βλέπετε, οι καιρικές συνθήκες πρόσφεραν ένα μικρό πλεονέκτημα στον Loeb, αφού η έντονη βροχόπτωση στο πρώτο loop είχε σαν αποτέλεσμα ο Γάλλος που ήταν πρώτος στη σειρά εκκίνησης να γεμίζει λάσπη το δρόμο από τις μπούκες που πραγματοποιούσε, την ώρα που ο δρόμος για τον ίδιο ήταν καθαρός. Βέβαια, ο οδηγοί δεν έκρυψαν τη δυσαρέσκεια τους για την κατάσταση του δρόμου, αναφέροντας μάλιστα ότι το πέρασμα από την ε.δ. των 35 χιλιομέτρων τη δεύτερη φορά ήταν κάτι περισσότερο από επικίνδυνο! Η ουσία είναι ότι ο Γάλλος εκμεταλλεύθηκε το συγκεκριμένο γεγονός, ενώ στο δεύτερο πέρασμα από τις ειδικές, απλά φρόντισε να διατηρήσει τη διαφορά του από τουες αντιπάλους του, που ουσιαστικά τον φέρνει αγκαλιά με την 60η νίκη του και τον έβδομο συνεχόμενο τίτλο του.

Πάντως, οι καιρικές συνθήκες δυσκόλεψαν αρκετούς από τους οδηγούς, όπως τον Dani Sordo, ο οποίος μέχρι τη στιγμή που ο Ogier εγκατέλειψε από σπασμένη ανάρτηση είχαν σπουδαία μάχη μεταξύ τους. Μάλιστα, αυτή η πίεση οδήγησε τον Ισπανό σε λάθη, όπως σε ένα τετ α κε. Βέβαια, και ο ίδιος δυσκολεύτηκε από την υπερβολική λάσπη στις ειδικές διαδρομές όπως όλοι, αλλά τουλάχιστον από τη στιγμή που ο Ogier τέθηκε εκτός μάχης, αποφάσισε να το απολαύσει. Βλέπετε, το άγχος πλέον ήταν σαφώς μικρότερο, και παραμένει για αύριο αφού ο τρίτος στην κατάταξη Petter Solberg ακολουθεί 30 δευτερόλεπτα πίσω του.

Ο Νορβηγός, άλλαξε εχθές το βράδυ το εμπρός διαφορικό της Citroen C4 σε μία προσπάθεια να λύσει τα προβλήματα με την οδική συμπεριφορά και την αίσθηση του αυτοκινήτου. Τελικά, η C4 απέδωσε καλύτερα, αλλά και πάλι ο Νορβηγός δεν ήταν ιδιαίτερα ικανοποιημένος από τις επιδόσεις του, παρά το γεγονός ότι κατάφερε να κερδίσει ειδικές διαδρομές. Παρόλα αυτά, κατάφερε να σκαρφαλώσει στην 3η θέση της γενικής μπροστά από τον Jari Matti Latvala. Μάλιστα, ένα λάθος του νεαρού Φινλανδού στην τελευταία ειδική είχε σαν αποτέλεσμα ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2003 να απολαμβάνει στο τέλος της ημέρας μία άνετη διαφορά της τάξεως των 20 δευτερολέπτων. Γεγονός που τον φέρνει αγκαλιά με ακόμα έναν τερματισμό στο βάθρο.

Ο Latvala ήταν και σήμερα με διαφορά ο ταχύτερος οδηγός της Ford. Ο νεαρός Φινλανδός ευνοήθηκε από τις δύσκολες συνθήκες και τη λάσπη, αφού ο αγώνας δεν ήταν καθαρά ασφάλτινος, με αποτέλεσμα να εντυπωσιάσει με τις επιδόσεις του και να φτάσει σε σημείο να διεκδικεί μία θέση στο βάθρο. Κρίμα, όμως, που ένα τετ α κε στην τελευταία ειδική του σκέλους, το οποίο είχε σαν αποτέλεσμα να του σβήσει και ο κινητήρας, να τον φέρει σε πολύ δύσκολη θέση στη μάχη της 3ης θέσης. Πάντως, η αλήθεια είναι ότι για ακόμα έναν αγώνα ο Latvala όχι απλά κέρδισε τις εντυπώσεις, αλλά ήταν αισθητά ταχύτερος από τον ομόσταυλο του, Mikko Hirvonen. Ο πρώτος οδηγός της Ford δυσκολεύτηκε και σήμερα από τις συνθήκες, και όχι μόνο. Ο Φινλανδός έμεινε μακριά από τον καλό του εαυτό για ακόμα μία φορά και είναι φανερό ότι έχει σημαντικό πρόβλημα έλλειψης αυτοπεποίθησης. Με εξαίρεση δύο καλούς χρόνους στις τελευταίες ειδικές του σκέλους, δεν είχε να επιδείξει τίποτα εντυπωσιακό κατά τη διάρκεια της ημέρας. Ο Hirvonen θα πρέπει να συνέλθει αρκετά σύντομα, αφού η χρονιά πλησιάζει στο τέλος της και η επόμενη ξεκινάει σχετικά σύντομα. Η αυτοπεποίθηση του και η χαμένη του ταχύτητα είναι στοιχεία που πρέπει να βρει άμεσα, διαφορετικά η απειλή που θα βιώσει μπορεί να είναι και εσωτερική.

Ο Sebastien Ogier, παρά το γεγονός ότι εγκατέλειψε από σπασμένη ανάρτηση και θα επιστρέψει αύριο υπό καθεστώς superally, βρίσκεται στην έκτη θέση της γενικής, γεγονός που μαρτυρά τη διαφορά των κορυφαίων συνδυασμών με τους υπόλοιπους. Ο νεαρός Γάλλος ήταν ταχύτατος και σήμερα, αν και δεν απέφυγε τα λάθη. Μάλιστα, ήταν πολύ τυχερός όταν μετά από μία επαφή με ένα δέντρο κατάφερε να συνεχίσει χωρίς ζημιά στο αυτοκίνητο. Πάντως, είναι φανερό ότι όσο αποκτά εμπειρία στην άσφαλτο, τόσο περισσότερο ανταγωνιστικός είναι, και μάλιστα τη διαφορά να είναι αισθητή μετά από κάθε αγώνα. Η μοναδική διαφαινόμενη μάχη της αυριανής ημέρας, αναμένεται να είναι αυτή ανάμεσα στους Federico Villagra και Matthew Wilson. Ο οδηγός της Munchis έχει καταφέρει να βρίσκεται μπροστά από τον Βρετανό, ένα αποτέλεσμα ιδιαίτερα σημαντικό ειδικά αν αναλογιστεί κανείς ότι ο Villagra έχει να αγωνιστεί στην άσφαλτο ένα ολόκληρο χρόνο, την ώρα που νέος είναι και ο συνοδηγός του. Πόσο μάλλον, όταν στην περίπτωση του συγκεκριμένου αγώνα οι καιρικές συνθήκες να τον έχουν μετατρέψει σε λασπομαχία! Ο Wilson από την πλευρά του δεν έχει αποφύγει για ακόμα μία φορά τα λάθη. Στην αρχή έχασε μία διασταύρωση και μαζί χρόνο, ενώ στην προτελευταία ειδική έκανε ένα τετ α κε το οποίο του κόστισε ακόμα δέκα δευτερόλεπτα και μαζί την 7η θέση από τον Villagra. Βέβαια, τα 2.9 δευτερόλεπτα διαφορά που τους χωρίζουν, αφήνουν ανοικτή τη συγκεκριμένη μάχη.

Προβλήματα, όμως, αντιμετώπισε σήμερα ο Kimi Raikkonen, ο οποίος έχασε περισσότερα από 30 λεπτά όταν βγήκε από το δρόμο και έπεσε σε ένα χαντάκι, χωρίς να μπορεί να βγει. Ο πρώην Πρωταθλητής της F1 δεν είχε ταχύτητα μεγαλύτερη των 20 χιλιομέτρων όταν βγήκε από το δρόμο, καταφέρνοντας όμως να επιστρέψει στο δρόμο με τη βοήθεια θεατών. Παρόλα αυτά, στην 15η ειδική κατάφερε να ξαναβγεί από το δρόμο και τελικά να εγκαταλείψει την προσπάθεια του. Έτσι στην ένατη θέση της γενικής φιγουράρει ο Henning Solberg, ο οποίος είναι πρώτος στην κατηγορία Ν με το Ford Fiesta S2000. Και λέμε στην κατηγορία Ν, διότι ο Νορβηγός δεν έχει δικαίωμα συγκομιδής στο SWRC. Παρόλα αυτά, ο Henning καταφέρνει και εντυπωσιάζει με το Fiesta, όπως ακριβώς και στη Βουλγαρία!

Βέβαια, τα προβλήματα δεν έλειψαν, αφού είχαμε καθυστερήσεις σε ειδικές διαδρομές, και μάλιστα στην τελευταία λόγω μεθυσμένων θεατών! Τα προβλήματα είναι πολλά για τους Γάλλους, ελέω και της μεγάλης προσέλευσης του κόσμου. Παρόλα αυτά, η Αλσατία είναι έτοιμη να γιορτάσει αύριο, αφού όπως όλα δείχνουν ο σημαντικότερος πρέσβης της, ο Sebastien Loeb θα καταφέρει να πανηγυρίσει μπροστά στο κοινό του την 60η νίκη της καριέρας του και τον έβδομο τίτλο της καριέρας του. Ουσιαστικά οι λόγοι που ο Γάλλος θεωρείται από τους περισσότερους ως ο κορυφαίος όλων των εποχών πληθαίνουν. _Π.Τ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ