X
Αγώνες

WRC: Σημαντικό να διατηρηθεί η εντυπωσιακή εμφάνιση των αυτοκινήτων, υποστηρίζει ο Makinen

Η συζήτηση για την τελική μορφή των κανονισμών στην κορυφαία κατηγορία του WRC έχει ανάψει, με τον Tommi Makinen να υποστηρίζει πως τα αυτοκίνητα πρέπει να διατηρήσουν την εντυπωσιακή εμφάνιση και τις επιδόσεις τους, προς τέρψιν των θεατών.

Η εξέλιξη της φετινής σεζόν βρίσκεται σε παύση από τα μέσα Μαρτίου εξαιτίας της πανδημίας του κορονοϊού. Κατόπιν τούτου και μέχρι να αποσαφηνιστεί πότε θα συνεχιστεί η χρονιά, η προσοχή όλων των εμπλεκόμενων στο WRC στρέφεται στην τελική μορφή των κανονισμών, που θα ισχύσουν για την κορυφαία κατηγορία του θεσμού από το 2022. Έπειτα από τους Thierry Neuville και Ott Tanak, τη γνώμη του επί του θέματος εξέφρασε δημόσια και ο Tommi Makinen.

Διαβάστε ακόμη: Διατηρείται η τωρινή βάση κινητήρα και το 2022, ανακοινώθηκε ο προμηθευτής ηλεκτροκινητήρα

Ο επικεφαλής της Toyota Gazoo Racing WRT, μίλησε στο πλαίσιο ενός διαδικτυακού debate που διοργάνωσε το DirtFish, υποστηρίζοντας πως τα νέα αυτοκίνητα θα πρέπει σε συγκεκριμένα σημεία, να είναι σαν τα σημερινά. Χαρακτηριστικά, ο Makinen ανέφερε πως “όταν ξεκίνησε η εξέλιξη των αυτοκινήτων ενόψει του 2017 και εκείνα έγιναν πιο θεαματικά και ισχυρά, αμέσως ξεκίνησε η αύξηση των θεατών σε σύγκριση με το 2016”.

Διαβάστε επίσης: Τα πρώτα επίσημα δεδομένα για τους κανονισμούς του 2022

Παράλληλα, ο Φινλανδός αντιτάχθηκε στην άποψη που υπάρχει, ότι για μείωση του κόστους, τα νέα αυτοκίνητα θα πρέπει να πλησιάσουν σε εκείνα προδιαγραφών Rally2, ή R5 όπως είναι γνωστά σήμερα, τα οποία παραλλήλισε με αυτοκίνητα της κατηγορίας Ν. H δήλωσή του είναι ενδεικτική: “Πρέπει να θυμόμαστε πως έχουμε ήδη τη δεύτερη κατηγορία, δηλαδή τα αυτοκίνητα προδιαγραφών R5, που θυμίζουν πολύ σε εμφάνιση, τα αντίστοιχα οχήματα παραγωγής. Η μακροβιότητα των αυτοκινήτων κατηγορίας Ν, συνέβη επειδή λόγω των κανονισμών, βρίσκονταν κοντά στα αυτοκίνητα παραγωγής, όμως, δεν αποτελούσαν την βασική κατηγορία του θεσμού. Τα αυτοκίνητα προδιαγραφών WRC αποτελούν -όπως η Formula 1- την κορυφαία κατηγορία και πρέπει να είναι πολύ θεαματικά, γιατί αυτό προσελκύει τους θεατές στους αγώνες”.

Το ενδιαφέρον των θεατών για τους αγώνες ράλλυ, αποτελεί ζωτικό παράγοντα για το σπορ και ο 4 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, το γνωρίζει καλά: “Πρέπει να θυμόμαστε πως κάνουμε αυτό το σπορ για τους θεατές. Δε νομίζω ότι είναι καλή ιδέα να δημιουργήσουμε νέους κανονισμούς που μειώνουν το ενδιαφέρον τους.”

Όπως γίνεται αντιληπτό από τις δηλώσεις του Tommi Makinen, το debate για τις λεπτομέρειες των νέων κανονισμών, συνεχίζεται. Από τη μια πλευρά, η ανάγκη μείωσης του κόστους είναι φανερή, τόσο για τη διατήρηση των ήδη εμπλεκόμενων, όσο και για την προσέλκυση νέων, σε μια δύσκολη περίοδο. Από την άλλη όμως, μια μείωση στις δυνατότητες των αυτοκινήτων της κύριας κατηγορίας, θα μπορούσε να οδηγήσει, τουλάχιστον στην αρχή, σε μειωμένο ενδιαφέρον από πλευράς κοινού. Υπενθυμίζεται, πως η οριστική μορφή των νέων κανονισμών, αναμένεται εκτός απροόπτου να επικυρωθεί τον προσεχή Ιούνιο.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!