top icon
Αγώνες

WRC: Στα χέρια του Mikko

Σε έναν τελείως διαφορετικό και… στεγνό αγώνα, ο Mikko Hirvonen με τη δεύτερη Citroen DS3 WRC διατηρεί την πρώτη θέση στην κατοχή του, γνωρίζοντας πολύ καλά πώς να διαχειριστεί καταστάσεις αυτού του είδους.

Μετά την τρικυμία ακολουθεί η νηνεμία, λέει ο σοφός ελληνικός λαός, και στην περίπτωση του Ράλλυ Πορτογαλίας μάλλον δικαιώθηκε. Η σημερινή δεύτερη ημέρα του αγώνα, που εχθές θύμισε περισσότερο λασπομαχίες, με αποτέλεσμα να ακυρωθούν οι τρεις τελευταίες ειδικές του σκέλους, εξελίχθηκε σε τελείως διαφορετικές συνθήκες με αποτέλεσμα οι περισσότερες από τις ε.δ. να διεξαχθούν σε στεγνές συνθήκες. Βέβαια, αρκετοί είχαν πρόβλημα με αυτό, αφού χρησιμοποίησαν το μεγαλύτερο μέρος των ελαστικών με τη μαλακή γόμα, με αποτέλεσμα να φοβούνται οι περισσότεροι το ενδεχόμενο βροχής αύριο. Σε αυτή την περίπτωση, πολλοί συνδυασμοί δεν έχουν άλλα ελαστικά με μαλακή γόμα να χρησιμοποιήσουν αφού ο αριθμός που μπορούν να χρησιμοποιήσουν είναι περιορισμένος.
 
Ένας από τους οδηγούς που έχει το συγκεκριμένο άγχος, είναι ο Mikko Hirvonen ο οποίος και έχει χρησιμοποιήσει το μεγαλύτερο μέρος των ελαστικών με τη μαλακή γόμα. Ο Φινλανδός, έδειξε σήμερα στους αντιπάλους του τον τρόπο με τον οποίο πρέπει να διαχειρίζεται κανείς τις καταστάσεις. Ο Mikko παρέμεινε στην κορυφή της κατάταξης, χωρίς να πάρει ρίσκα και οδηγώντας με ασφάλεια, διευρύνοντας μάλιστα τη διαφορά του από τους διώκτες του. Ο λόγος για τους Mads Ostberg και Evgeny Novikov, με τον πρώτο εκ των δύο να είναι και ο πλέον απειλητικός. Ο Νορβηγός, προσπάθησε και πίεσε με το Ford Fiesta WRC, αλλά ο Hirvonen αντέδρασε ιδανικά στην όποια επίθεση του Σκανδιναβού. Παρόλα αυτά, ο Ostberg δεν είχε πρόβλημα να ξεπεράσει τον Νovikov και μάλιστα στο τέλος να χτίσει μεταξύ τους και μία μικρή διαφορά ασφαλείας.
 
Ο νεαρός Ρώσος δεν ήταν ικανοποιημένος από τις επιδόσεις του σήμερα. Όπως παραδέχθηκε και ο ίδιος, σε πολλές περιπτώσεις πίεσε αλλά ο τελικός χρόνος δεν ήταν αντίστοιχος της προσπάθειας του. Βέβαια, δεν έλειψαν και κάποια προβλήματα, αφού στο πρώτο loop ειδικών ο κινητήρας του ρέταρε. Τόσο ο ίδιος, όσο και ο Ostberg, ελπίζουν αύριο ο καιρός να χειροτερέψει και να έχουμε νέες βροχοπτώσεις, διότι πέρα από το γεγονός ότι διαθέτουν μερικά ελαστικά με μαλακή γόμα στη διάθεση τους, γνωρίζουν ότι σε αυτές τις συνθήκες μπορούν να πάρουν περισσότερα ρίσκα από τον Hirvonen και να μειώσουν τη διαφορά. 

 
Μία ακόμα μάχη, όμως, έχουμε πιο πίσω ανάμεσα στον ιπτάμενο Petter Solberg και τον Nasser Al Attiyah. Ο Νορβηγός οδηγός της Ford και η ομάδα του, υπολόγισαν εχθές ότι μπορούν να σκαρφαλώσουν μέχρι και την 4η θέση της γενικής. Ο Petter έκανε αυτό που έπρεπε και με εξαιρετικούς χρόνους ανέβηκε τέταρτος! Όμως, στην τελευταία ειδική της ημέρας, ο Νορβηγός έχασε την υδραυλική υποβοήθηση του Fiesta, με αποτέλεσμα να χάσει ένα λεπτό και μαζί την 4η θέση από τον Al Attiyah. Ο οδηγός από το Κατάρ, κινήθηκε πολύ έξυπνα και τη δεύτερη ημέρα του αγώνα και φιγουράρει με έναν εξαιρετικό δεύτερο συνεχόμενο τερματισμό στους βαθμούς. Πίσω τους, οι Martin Prokop, Dennis Kuipers και Peter Van Merkstejn Jr. συμπληρώνουν την πρώτη οκτάδα.
 
Βέβαια, μία σειρά από οδηγούς που εγκατέλειψαν εχθές, επέστρεψαν σήμερα στη δράση και ουσιαστικά ήταν αυτοί που ξεχώρισαν σε επίπεδο χρόνων στις ειδικές. Ένας από αυτούς ήταν ο Jari Matti Latvala, ο οποίος όμως αντιμετώπισε πρόβλημα με την αντλία βενζίνης και λίγο έλειψε να εγκαταλείψει. Παρόλα αυτά έμεινε στον αγώνα και προσπαθεί να διεκδικήσει βαθμούς για το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών. Στην ίδια κατηγορία, ανήκει και ο Ot Tanak ο οποίος στις περισσότερες περιπτώσεις έκανε χρόνους πεντάδας. Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε ότι εντυπωσιακός ήταν και σήμερα ο Dani Sordo, ο οποίος εχθές κέρδισε και τις τρεις ειδικές που πραγματοποιήθηκαν (σας θυμίζουμε ότι την πρώτη ημέρα είχε εγκαταλείψει και κάνει χρήση superally), ενώ σήμερα κέρδισε δύο και τρεις φορές έκανε το δεύτερο χρόνο. Όμως, ένα πρόβλημα στο σύστημα εξαγωγής του Mini είχε σαν αποτέλεσμα να χάσει και πάλι χρόνο, ολοκληρώνοντας το σκέλος εκτός δεκάδας. Τέλος, σημειώστε ότι εκτός αγώνα βρίσκονται δύο Mini, αυτά των Armindo Araujo και Patrick Sandell, αμφότεροι μετά από έξοδο._Π.Τ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ