Όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε!

Επιτέλους, οδηγούμε την περιβόητη Giulia Quadrifoglio, και απλά, σε πρώτο πρόσωπο: Υποκλίνομαι!

Στο Μπαλόκο, λοιπόν, με την καλή, τη Super Giulia, για κάμποσους γύρους και χωρίς περιορισμό, αφού έτσι της αξίζει. Την έφτιαξαν ώστε να θυμίσουν ποιος είναι ο αρχηγός όταν δημιουργούν και δε διεκπεραιώνουν, επειδή έτσι πρέπει, έτσι μόνο βγαίνει το Excel της οικονομικής άσκησης. Το ζούμε όλοι, οπότε ήξεραν πως με μια μεγαλύτερη και απλώς πιο περιποιημένη Giulietta δεν πάνε, δεν πάμε πουθενά. Ήξεραν, αντίστοιχα, ότι δεν αρκούσε να βιδώσουν καλούδια από τη Μόντενα και το Μαρανέλο ώστε να ικανοποιήσουν όσους βλέπουμε Μόναχο κ.α.

Δούλεψαν, λοιπόν, και αυτή η Alfa θα μπορούσε να είναι η σπορ εκδοχή της Ghibli ή μια 4θυρη Ferrari με μεσαίο-μεγάλο αμάξωμα. Σε ταξιδεύει στο αύριο μέσα από την ιστορία της όπως εκφράζεται σήμερα, που η υψηλή τεχνολογία επιδόσεων συνδυάζεται με την κορυφαία ποιότητα.

Την οδηγείς αναγνωριστικά και είσαι ήδη αλλού, επιλέγεις την ένδειξη «Race» και απογειώνεται με το γνήσιο, τον καθαρόαιμο τρόπο συνδεδεμένο με την κίνηση πίσω χωρίς προφυλάξεις κ.ά., που δεν τα βρίσκεις στο ιταλικό λεξικό.

Το «Υes» γράφεται «Si», και η υπόκλιση συνδυάζεται με χαμόγελο, και ας μην το επιτρέπει το πρωτόκολλο.

Σκεφτείτε υπόκλιση με ατελείωτο φιλί αντί για άγγιγμα, και μείνετε συντονισμένοι. Αύριο στην Auto Bild και μεθαύριο, 1η Ιουνίου, στους 4Τροχούς η συνέχεια, οπότε από τον Σ.Τ. και στοιχεία για την ντίζελ, που θα ανακατέψει για καλά τη δύσκολη αγορά αυτής της κατηγορίας.

Ναι, ρε γαμώτο, καιρός ήταν._ Σ. Χατζηπαναγιώτου

Ψηφίστε το πιο όμορφο sport coupe των τελευταίων 50 ετών. Προσοχή, δεν αναζητούμε το καλύτερο αλλά το πλέον όμορφο από το 1970 μέχρι σήμερα.

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου