FCA, άλλοτε και τώρα...

Ο τίτλος θα έπρεπε να είναι «κλασάτοι μιας άλλης εποχής», αλλά ας όψονται τα... ψαχτήρια της Google που μας αναγκάζουν σε άλλες προσαρμογές.

Σημείωμα, σκέψεις με σχόλιο αν προτιμάτε, με την ευκαιρία επίσκεψής μας στην Ιταλία. Στη Νάπολη, λοιπόν, και ακόμα παραπέρα, στο εργοστάσιο της FCA στο Cassino με αφορμή τη Stelvio, την εκδοχή SUV της σπουδαίας Julia. Για το αν αυτό ισχύει και το κατά πόσο ανταγωνιστική είναι απέναντι σε κολοσσούς όπως η GLC η Χ3 και το νέο Q5, κάντε υπομονή. Υπάρχει embargo μέχρι το απόγευμα της 22ας Φεβρουαρίου, οπότε αρχικά απλά θα τοποθετηθούμε. Η συνέχεια, το κυρίως πιάτο, στο St. Moritz από τον Άκη Τεμπερίδη (αυτά είναι...) με την ευκαιρία της επίσημης παρουσίασης σε Έλληνες στις 4 Μαρτίου. Οπότε, με τη Stelvio στο Stelvio από έναν λάτρη της Τέλειας Διαδρομής.

Χωρίς ουσία λοιπόν το σημείωμα, αλλά επειδή είμαστε της αρχής «οι άνθρωποι κάνουν τη διαφορά», συμμετέχοντας μετά από πολύ καιρό και επιτέλους σε ειδική παρουσίαση των Ιταλών, διαπιστώνουμε αμέσως πως τα πάντα έχουν αλλάξει στο Τορίνο και όχι μόνο.

Αναρωτιέσαι μάλιστα, αν διοικεί το παρεάκι του Μαρκιόνε (που δεν του συγχωρείς ότι σκότωσε τη Lancia) επειδή τους εμπιστεύεται ως πιστούς του ή γιατί πρόκειται για ομάδα που περιορίζει τις ζημιές και φλερτάρει με την κερδοφορία. Σε κάθε περίπτωση, είναι μαλωμένοι με την επικοινωνία. Άλλωστε και η ξύλινη γλώσσα τους δε σε εμπνέει. Δεν έχεις πλέον λόγους να αποζητάς ένα γεύμα στο Ουρμπάνι ή ένα γύρο στο Μπαλόκο. Ακόμα και αυτά, τα κοσμήματα του παρελθόντος, δεν είναι διαθέσιμα, δεν τα οδηγείς, αλλά έγιναν κορνίζες στο μουσείο-κοσμηματοπωλείο της Alfa στο Αρέζε. Παραδέχονται, ευτυχώς, πως η Alfa δεν είναι Fiat, επενδύοντας στην αύρα της Maserati που λειτουργούσε από την αύρα της Ferrari. Ιταλικές ανομοιότητες ανάγκης και αυτούς τους συνδυασμούς τους καταλαβαίνεις μόνο ως μείωση κόστους σε συγκεκριμένους τομείς. Πάντως, όταν κάποτε προκύψει μια δυνατή Alfa στην πορεία-λογική της Giulia, θα παρασύρει την «τρίαινα» που δεν μπορεί να παρασυρθεί από έναν ειδικό κατασκευαστή, με ταυτότητα συνδεδεμένη μόνο με το DNA του. «Από τη στιγμή που το προϊόν είναι ποιοτικό, αρκεί» θα σχολιάστε και ποιος διαφωνεί; Άλλωστε, για μια βόλτα στο Μόντε Κάρλο, Ghibli ή Levante θα επιλέξεις και όχι Giulia ή Stelvio, κακά τα ψέματα. Με QV στο Μόναχο θα πας, να δεις αν αντέχει το crach test με το θηρίο, τη Μ3. Το σημείο αναφοράς.

Για τους ανθρώπους, όμως, το σχόλιο και σήμερα θα βρεις ελάχιστους παλιούς, όχι σε ηλικία, αλλά με τη νοοτροπία του οικοδεσπότη. Οι άνθρωποι, όπως ακόμα η κ. Πάολα Γκαντόλφο και η γοητευτική μάνατζερ  της FCA Ελβετίας, Σερενέλλα Αρτιόλι, επικοινωνούν αλλιώς. Όπως άλλοτε, που Fiat, και Alfa έφταναν στο μυαλό μας με φιλοσοφία κατασκευής Lancia. Πολιτισμένα, με ευγένεια, διακριτικό λούσο και πολύ τακτ σε κάθε δραστηριότητα. Χωρίς γλειψίματα, δωράκια και κολακείες, αλλά με τρόπο. Τρέξιμο στο ναι και αρχοντιά στο όχι. Προφανώς οι νέοι στην εταιρεία και συνήθως όχι σε ηλικία, λειτουργούν αλλιώς. Άλλωστε, ότι επικεφαλής μάρκετιγκ και επικοινωνίας είναι ο Γάλλος Ολιβιέ Φρανσουά που κατέστρεψε τη Delta, προδίδει μια νοοτροπία που δεν ταιριάζει σε έναν 60χρόνο δημοσιογράφο. Από το ‘82 τους γνωρίζω, όταν από το χέρι με πήγε στα άδυτα του Gruppo ο κ. Καββαθάς. Τότε, όταν ο Κ.Κ. έμπαινε σε χώρους υποδοχής τους, ο Τζιραούντι και ο Πελισιέ σηκώνονταν όρθιοι και τον άκουγαν με προσοχή κρατώντας εκείνοι σημειώσεις. Στο φόρτε της σε όλα τότε η Πάολα, γοητευόταν από το δυναμισμό και τις γνώσεις του Έλληνα που επικοινωνούσε τον τόπο μας με το δικό του αμίμητο τρόπο, κάνοντας έντιμα και απαιτητικά τη δουλειά του μέσα από τα πιστεύω του με διαχρονική αξία.

Σήμερα, ο πολύς κ. Απταβίλα επικοινωνεί με στόμφο τις επενδύσεις τους και προεξοφλεί την υπέροχη και της Stelvio σε σχέση με τον ανταγωνισμό, ενώ τον χειροκροτούν. Η κουστωδία που τον συνοδεύει, μια μικτή ομάδα παλιών με νέους με προοπτική. Όπως η κυρία Λούνα Μπρόσι που μας συνόδευσε στο δείπνο, κατέχει το προϊόν και το επικοινωνεί ιδανικά. Υπήρξε εξαιρετική και μακάρι αυτή η γενιά των 30 πάνω-κάτω Ιταλών να το πάρει πάνω της και το εξαιρετικό μέταλλο, όπως είναι η Giulia και θα είναι και η Stelvio, να συνδυαστούν με το χαμόγελο που απαιτείται, ώστε να λάμψουν σε επικοινωνία και πωλήσεις. Έτσι πάνε αυτά. Ιταλικά δουλεύουν την επικοινωνία Audi και ΒΜW, με τη Mercedes να έχει αλλάξει το ανθρακί σε λευκό δίνοντας λάμψη.

Σε σχέση με το COTY, όλοι οι Ιταλοί παρόντες και συνολικά περισσότερα από τα μισά μέλη της επιτροπής εδώ, σε μια σημαντική εκδήλωση-πιστοποίηση ότι η Giulia έχει συνέχεια... Μένουμε συντονισμένοι._Σ. Χατζηπαναγιώτου

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Περισσότερα Άρθρα του Συντάκτη

Κατηγορία άρθρου