Κόλπο Β-SUV: Πόλωση!

Οι κατασκευαστές αφουγκράζονται και δημιουργούν. Οι νέες κατηγορίες καλά κρατούν και το «περίπου» στα μεγέθη εξελίχθηκε σε σύστημα.

Μόνο τυχαίο δεν είναι το ότι η μάχη των συγκρίσεων ξεπερνάει τις ακριβείς διαστάσεις και συνδέεται με τον τύπο του αμαξώματος και τις τιμές όπως διαμορφώνονται με τον εξοπλισμό - που έχει να κάνει με τα θέλω των νέων ανθρώπων. 

Είδαμε το Hyundai Kona και μας άρεσε πολύ και το Seat Arona που μας κέρδισε κυρίως επειδή συνδέεται με το εξαιρετικό Ibiza και σε ταξιδεύει στην τέλεια διαδρομή ακόμα και αν δεν είναι FR. Οδηγήσαμε C3 Aircross και χαμογελάσαμε αισιόδοξα και με νόημα γιατί προδίδει και την ολική επαναφορά ενός κατασκευαστή με άποψη, τον οποίο έχει ανάγκη η αυτοκινητοβιομηχανία. Θα βρει στο δρόμο του το 2008, την ήρεμη δύναμη της κατηγορίας με τη σταθερή αξία. Ρόλο που δύσκολα θα παίξει το Crossland Χ, με την Opel η οποία αν και έχει ατού στο μεγαλύτερο μέγεθος με το Grandland X, να μην αποφεύγει τη μετωπική με το Qashqai. Το best seller. Το... Yaris της μεσαίας κατηγορίας, που όλοι επιφανειακά αμφισβητούν και στο οποίο στο τέλος υποκλίνονται. Άλλωστε, μόνο τυχαία δε δέχτηκε τα απαραίτητα στο σωστό χρόνο, έτσι ώστε να παραμείνει ανταγωνιστικό και με ατού. Κακά τα ψέματα, η αξιοπιστία του Qashqai δεν αγοράζεται και, αντικειμενικά, θεωρείται μη ανταγωνιστική. 

Ας μείνουμε όμως στα μικρότερα, στα «Β», όπου και το Captur δέχτηκε τα απαραίτητα για να είναι φρέσκο και σίγουρα δικαιούται κάτι καλύτερο. Αφού λάμπει στην Ευρώπη, γιατί όχι και εδώ; Όπως και να ‘χει, αφορά μια δύσκολη και ενδιαφέρουσα συζήτηση η πορεία της Renault στην Ελλάδα. Ξεκινώντας από το... πολύ άλλοτε και φτάνοντας στο σήμερα, και δεν υποτιμούμε τις προσπάθειες που ξεπερνούν το φιλότιμο και αγγίζουν το σοβαρό πλάνο, χωρίς όμως την ιδιαίτερη στήριξη των Γάλλων - σε τιμές και όχι μόνο. 

Με την ευκαιρία της συμμετοχής μας στην αξιολόγηση για το COTY στο Τάνις, σε συνδυασμό με την απουσία του Hyundai Kona, επικεντρωνόμαστε στο all-time classic αισθητικά Κia Stonic, όπως και στους δύο του γαλλικού και του γερμανικού γκρουπ. 

Κρατάμε σε pause το Opel και στοχεύουμε στην «άσκηση» Citroen vs Seat, μια αντιπαράθεση που θα μας απασχολήσει και είναι γεγονός πως μόνο καλό θα κάνει στον καταναλωτή, αφού πίσω από τις δύο αυτές εξαιρετικές όσο και διαφορετικές κατασκευές, είναι οι άνθρωποι που θα κάνουν τη διαφορά. Πρόκειται ουσιαστικά για την πρεμιέρα για την εξαιρετική νέα ομάδα διοίκησης και συντονισμού της Citroen, αλλά και βούτυρο στο ψωμί των ανθρώπων στην Κάτω Κηφισιά, με τα μάτια τους στραμμένα και στα παραπλεύρως γραφεία όπου πλέον και η έδρα της κορεάτικης μάρκας στη χώρα μας.

Η Citroen έχει αυτό το διαφορετικό που τη χαρακτηρίζει μέσα από την άνεση που προσφέρει και δε βρίσκει μιμητές, ενώ είναι σαφής η ποιοτική αναβάθμιση και όλη αυτή η φρεσκάδα γύρω από τη συνδεσιμότητα, που μόνο στο Opel θα βρεις. Η Seat έχει το πλαίσιο που σε συναρπάζει χωρίς να σε συγκλονίζει -όπως π.χ. του Fiesta-, τη γερμανική ποιότητα που δεν αμφισβητείται και αυτόν τον 1000άρη για φίλημα, με ή χωρίς το DSG. Το Κia έχει στοιχεία και από τα δύο, την ίδια ώρα που δε θα του βρεις σχεδιαστικές εξάρσεις και αν σε ικανοποιεί ο κινητήρας σε προδιαγραφές δεν είναι το ίδιο στο δρόμο, όπου τον χαρακτηρίζεις θαμπό αφού δε σε προκαλεί.

Να σχολιάσουμε μετά από μια πρώτη γεύση.

Στα νεοφερμένα προκύπτει μια ενδιαφέρουσα πόλωση με δεδομένο ότι και οι δύο κατασκευές, όπως και τα κορεάτικα άλλωστε, απευθύνονται σε όλους και σε όλες, με τα πολύ υποκειμενικά στοιχεία να κάνουν τη διαφορά. Περισσότερα, όμως, συγκρίνοντας στην Ελλάδα και ψηφίζοντας για την πρώτη, αλλά εκτιμώ και την τελική φάση. Μια ενδιαφέρουσα σπαζοκεφαλιά που θα μας απασχολήσει. Ερώτημα που ξεπερνάει τον εμφύλιο με επίκεντρο το Τ-Roc, αλλά και τη μητέρα των μαχών στα κλασικά «Β» με το Ibiza να δείχνει αυτήν τη φορά πολύ σκληρό για να νικηθεί στα ίσια και με τιμές αντίστοιχες με του Polo, αλλά με εσωτερικό επιπέδου Golf.

Στις μεγαλύτερες κατηγορίες με ενδιαφέρον, έχουμε Volvo vs Volvo, που σημαίνει ΧC60-XC40, με το «μικρό» να θέτει πολύ σοβαρή υποψηφιότητα για τον τίτλο. Το διαβάσατε εδώ στο www.4troxoi.gr και μείνετε συντονισμένοι.

Οι άνθρωποι κάνουν τη διαφορά, θετικά ή αρνητικά, αλλά είναι το προϊόν που ορίζει το αποτέλεσμα και μερικές σπάνιες φορές δε ρισκάρεις όταν συνθέτεις προδιαγραφές και σημειώνεις: θα είναι εξαιρετικό το XC40!_ Σ.Χ.

 

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Περισσότερα Άρθρα του Συντάκτη

Κατηγορία άρθρου