Περί VW Τ-Cross

VW Games, και με το νέο του B-SUV το γερμανικό γκρουπ από τη μια επιβεβαιώνει τη δυναμική του, μέσα από έναν πλουραλισμό που ψάξε και δε θα βρεις, και από την άλλη προβληματίζει.

Το σχόλιο δεν αφορά τη σχέση με το Arona -συνολικά και αντικειμενικά το καλύτερο αυτοκίνητο της κατηγορίας-, ούτε το Kamiq που ήδη λάμπει και ας μην έχει οδηγηθεί. Ο προβληματισμός είναι εντελώς διαφορετικός και αφορά στην ενδοοικογενειακή ταραχή. Μάλιστα, αν δεν ήταν αυτή η εξαιρετική ομάδα Κονιστή στην Αργυρούπολη, θα μπορούσε να εξελιχθεί σε σπαζοκεφαλιά.

Να εξηγηθούμε...

Αν πρόκειται για το βασικό οικογενειακό, κλείνεις μάτια, θυσιάζεις εξοπλισμό, προσθέτεις 1.000 ευρώ και αγοράζεις το Τ-Roc! Η Macan του φτωχού. Κυριαρχεί το πλαστικό εντός, αλλά χαλάλι. Κατανοείς πως για να συνδέεται η λογική με την τιμή σε ένα τόσο καλό και έξυπνο αυτοκίνητο πρέπει να γίνουν εκπτώσεις στα λιγότερο βασικά. Άλλωστε, αν θέλεις ποιότητα Audi στο εσωτερικό και θέλεις το καλύτερο δεύτερο ή ένα συμβατικό για πρώτο, το Polo δεν έχει αντίπαλο. Για το Α1 αν μπορείς να το προσεγγίσεις οικονομικά, δεν το σκέφτεσαι. Οι Γερμανοί φροντίζουν και ξέρουν πως ένα Audi είναι για πάντα Audi. 

Στο T-Cross όμως δεν έχεις περιθώρια για συμβιβασμούς και οικονομία. Κόσμημα σχεδιαστικά, αλλά από εκεί και πέρα, αν η πίσω ανάρτηση σε προβληματίζει σε σχέση π.χ. με του Arona, το εσωτερικό του σε απογοητεύει. Έξυπνο το παιχνίδι με το βαμμένο μέταλλο, αλλά δε λάμπει στο βλέμμα σου. Δεν τη φωτίζει τη γενική εικόνα. Δεν είναι μίνι Tiguan, ούτε ψηλό Polo, αλλά ένα μικρότερο T-Roc, και αν το ένα το έφτιαξαν συνολικά πολύ καλά, με το Cross σχεδίασαν εκπληκτικά, φαίνεται πως δεν τους έβγαιναν οι τιμές για ποιοτικό εσωτερικό και το αποτέλεσμα προβληματίζει. Στους δύο δε χωράει τρίτος.

Απλά, όταν το Polo ψάχνει για αντίπαλο και ονειρεύεσαι το T-Roc που θα το βρεις και σε λίστα ανθρώπων που μπορούν να αγοράσουν και Q2, το T-Cross στη δίκη μας άτυπη λίστα δεν κουμπώνει μαγικά. Υπολογίστε ότι έρχονται οι Γάλλοι με δυο φρέσκες προτάσεις, ενώ το Stonic ήταν και παραμένει η δική μας προσωπική επιλογή, με τη συντακτική μας ομάδα να ψηφίζει το Arona κορυφαίο σε κάθε ευκαιρία, και μέχρι στιγμής χωρίς Skoda.

Αντιλαμβάνεστε πως η άσκηση “T-Cross” είναι δύσκολη. Είπαμε, έφτιαξαν πολύ καλά τα Polo και T-Roc και επί του προκειμένου, το σχόλιο “όλοι χωράνε παντού”, θα αμφισβητηθεί. Τουλάχιστον μέσα από τη θεωρητική σκέψη-σχόλιο του ειδικού συντάκτη, που δεν ταιριάζει πάντα με τα θέλω και τα πρέπει του καταναλωτή.

Με ευχή για καλή πορεία στο ράλλυ της αγοράς. Δεδομένο πως σκέφτεσαι το πώς θα είναι το T-Roc με τους 300 ίππους, αφού δεν μπορείς ούτε να ονειρεύεται το αντίστοιχο Q2 με το μαγικό κωδικό S. Είπαμε: VW Games._ Σ.Χ.