Μόνο τυχαία δεν επιλέγει την Ελλάδα η Porsche για τις παρουσιάσεις της.

Η επαναληψιμότητα, άλλωστε, της διαδικασίας που έχει εξελιχθεί σε συνήθεια πιστοποιεί το μέταλλό μας και ως χώρα και ως Έλληνες.

Ξέρετε σε αυτές τις διεθνείς ασκήσεις δεν έχει θέση ο Ελληνάρας, αλλά ο ανταγωνιστικός Έλληνας διεθνής, που δημιουργεί έντιμα και με άποψη με κάθε ευκαιρία και αφορμή. Αν η Μύκονος είναι το νησί των διακοπών που ονειρεύεσαι και η Σαντορίνη ο άλλος πόλος έλξης με διαφορετική προσέγγιση, η Αθήνα σήμερα έχει την ψήφο και του συνειδητοποιημένου επαγγελματία και όσων θέλουν να κάνουν τουρισμό. Η πρωτεύουσα έχει λύσεις για όλους, ενώ η μετακίνηση είναι πλέον ανθρώπινη και με ελεγχόμενο κόστος. 

992!

Με πάσο σφραγισμένο από τη Μοτοδυναμική και «τζίφρα» Μάιρας Πασιά, να ‘μαστε στη Συγγρού, στο Hyatt. Το γνωρίζαμε ως Ledra Marriott λόγω Kona Kai (με συμπάθεια), το ξέρουμε πλέον με τη νέα του ονομασία λόγω 911-992. Στις παρουσιάσεις της Porsche πληρώνεις για να πας. Διδάσκουν με έναν ανθρώπινο τρόπο γνώσεων που ίσως βρεις και στη Land Rover, όπου λειτουργούν ως Range. Βάζουν και ιταλικά στοιχεία στη δουλειά τους και είναι η δική τους φινέτσα που δένει υποδειγματικά με ό,τι εκφράζει η Porsche. Γενικώς, και ειδικά με την 911. Το αυτοκίνητο δύο αιώνων. Τρόπος ζωής για τους μυημένους, ζωή που προκύπτει σε ευκαιριακούς και κυρίως σε όσους είχαν την ευτυχία να ενταχθούν. Είναι διαφορετική, οπότε αντιλαμβάνεστε ότι το ενδιαφέρον, πέρα από τα τυπικά, είχε και το συναίσθημα που λείπει. Το καλλιεργούν υποδειγματικά άλλωστε. Θα έπρεπε να διδάσκουν σε σεμινάρια μάρκετιγκ και επικοινωνίας και σε χώρους που ξεπερνούν τους Τροχούς. Μόνο με τη Rolex μπορείς να τους συγκρίνεις. Ένα ατσάλινο Daytona η 911, με την καλύτερη να είναι πάντα και για πάντα η επόμενη. Ατάκα του τεχνικού-ερευνητή-εξελικτή Matthias Hofstetter. Director γράφει το πάσο του. Έτσι μας τον σύστησε και η γοητευτική κυρία που έχει την ευθύνη της επικοινωνίας για την Ανατολική Ευρώπη. Ένας απλός νέος και ωραίος άνθρωπος με αγωγή Porsche. Ένας τύπος «911», με στοιχεία από την «993» του τότε, που λατρέψαμε μέχρι την επόμενη. Παρουσίαση όπως την περιμένεις, όντας μόνος του και όλοι μας, αλλά είναι η συνέχεια που συναρπάζει. Η 911 σταθμευμένη με φόντο την Ακρόπολη και ο φίλος πλέον Ματίας αποκλειστικά για εμάς. Για την ελληνική ομάδα - επιλογή που προδίδει και το σεβασμό του εργοστασίου στους Έλληνες συνεργάτες του. Κρατάει πολλά χρόνια άλλωστε όλο αυτό και παραμένει. Θα πείτε η Μοτοδυναμικη έχει την εμπιστοσύνη των Ιαπώνων της Yamaha και για μισό αιώνα, οπότε αναμενόμενη η σχέση. Δύσκολοι οι Ιάπωνες. Πολύ ειδικοί αυτοί οι Γερμανοί. 

Βροχή οι ερωτήσεις. Άλλες, όπως περί υβριδικής τεχνολογίας στην 911 αναμενόμενες. Άλλες με ενδιαφέρον. Γεγονός ότι θα προκύψει και χειροκίνητο 7άρι - ποίημα. Γεγονός ότι έχουν γίνει άλματα, κυρίως στην ανάρτηση και μας θυμίζει ότι η 996 Turbo είχε 450 ίππους, όσους σήμερα η 911-992 με τον τρίλιτρο. Η τεχνολογία προχωράει και μπορεί όλα να φαίνονται ίδια, αλλά είναι εντελώς διαφορετικά, με το αλουμίνιο να παίζει το ρόλο του στη μάχη με το βάρος. Θα θέλαμε να δοκιμάσουμε το 6+2 τύπου PDK, ενώ περιμένουμε το άρθρο του Μανώλη Σαλούρου για το rain mode. Το δοκιμάζει τώρα στα Μέγαρα, στο σπίτι του ελληνικού μηχανοκίνητου αθλητισμού. Το αυτοκίνητο; Ζεις για μια βόλτα μαζί της, ώστε να αποκτά νόημα η ζωή σου. Αρκεί η μετακίνησή της για να αναπνεύσεις διαφορετικά. 

Μας τη δίδαξε την 911 ο Κώστας Καββαθάς, τη ζήσαμε οι Έλληνες χάρη στον Αλέξανδρο Μανιατόπουλο και στην οικογένειά του και η ζωή συνεχίζεται, αρκεί να προσαρμόζεσαι. Τα σέβη μου._ Σ. Χ.

Περισσότερα Άρθρα του Συντάκτη