Χειμερινή εκδρομή...

... από τη ΦΙΛΠΑ, και να η ευκαιρία ώστε να απολαύσεις ανοιξιάτικη Κυριακή, την πρώτη του Δεκέμβρη.

Συνθήκες ιδανικές

Οικοδεσπότης, ο θεσμός σε σχέση με το κλασικό αυτοκίνητο. Περιβάλλον συνδεδεμένο με την Αθηναϊκή Ριβιέρα. Αυτοκίνητο, η λευκή «Μερκ» 230C που μας εμπιστεύθηκε ο παιδικός φίλος Πέτρος Ματσούκης. Για τη συνέχεια, και ζώντας μια διαφορετική διαδρομή που φλερτάρει με το Τέλειο, οι συνοδοιπόροι με αντίστοιχα αυτοκίνητα. Όταν ζεις μαζί τους, αντιλαμβάνεσαι ότι η αξία κάθε αυτοκινήτου δε συνδέεται με τις τιμές σε καταλόγους, αλλά με το συναίσθημα των ιδιοκτητών. Αυτές οι εκδηλώσεις προδίδουν και το πόσο ενδιαφέρει τον καθένα η «μηχανή» του και το πώς συνδέεται με την οικογένειά του. Οι συμμετοχές έφτασαν τις 60, με μικτά τα περισσότερα πληρώματα. Μεγάλο και το εύρος σε ηλικίες. Από τη «Ρολς» 20/25 του '30, που μοιράστηκε το ζεύγος Σμιθ, μέχρι την ΒΜW E30 του '88 και μία Boxster του '98, που ταίριαζαν απόλυτα με το περιβάλλον. Λόγω του καιρού, η χαρά μεγάλη για τους κατόχους κάμπριο, όπως και για όσους απόλαυσαν τα κοσμήματα σταθμευμένα στην αφετηρία στο Καβούρι και στον άτυπο τερματισμό στο Λαύριο, στο τεχνολογικό πάρκο. Σε χώρο όπου οι συμμετέχοντες παρακολούθησαν με συνέπεια την εξαιρετική ξενάγηση. Στη διαδρομή, μας έκανε εντύπωση η λήψη φωτό από κινητά επιβατών σύγχρονων αυτοκινήτων, στοιχείο που αποδεικνύει πως ο Έλληνας σέβεται το κλασικό αυτοκίνητο.

XEIMERINI EKDROMI

Η CE

Από τις «Μερκ» που χάζευες ως ώριμος έφηβος, και είναι σαφές πως σήμερα αντιλαμβάνεσαι το πραγματικό της μέγεθος. Τότε κοιτούσαμε στραβά τη μικρή, τη «230», όπως τη «δική μας» με τον 6κύλινδρο 2.3, θεωρώντας πως για το βάρος της θέλει τον 2.8 της «280», ώστε να οδηγήσεις και να διασκεδάσεις. Σήμερα, οδηγώντας με στυλ και χωρίς ύφος ώστε να ταιριάζεις με το κουπέ αμάξωμα, καταλαβαίνεις πως αρκεί ο 2.3. Δε λείπει η δύναμη και, αν θα θέλαμε κάτι, αυτό είναι ένα σύγχρονο σύστημα διεύθυνσης, ένα πιο σύγχρονο Blaupunkt και ένα 5άρι κιβώτιο, ώστε να μετριάσουμε το θόρυβο του κινητήρα στα 140+. Θόρυβος που δεν ταιριάζει με το άψογα συντηρημένο αμάξωμα, με ανάρτηση που δεν έχει να ζηλέψει τις σύγχρονες. Δείχνει αλλά δεν είναι βαριά, και αποδεικνύεται εξαιρετική και στις αλλαγές πορείας, παρά τον ατέρμονα με την υδραυλική υποβοήθηση, που δε βοηθάει στην ακρίβεια του συστήματος. Παλιό τιμόνι που αδικεί το σύνολο, αλλά εξαιρετικά φρένα, με σπάνια ποιότητα σε αμάξωμα και μηχανικά μέρη.

Αυτοκίνητο για καθημερινή χρήση και για προσεγμένες εκδηλώσεις, όπως προχθές. Εκδήλωση με σεβασμό στους συμμετέχοντες, που εκφράζονται με ευγένεια και ισορροπία μέσα από τα κλασικά τους αυτοκίνητα.

Οδηγήσαμε «Μερκ», χαζέψαμε το μαύρο MGA, μελετήσαμε τις Alfa και ακούσαμε τις «911», ζώντας το όνειρό μας. Μακριά από το άγχος του χρονομέτρου, που σε πνίγει στους αγώνες ακριβείας. Γνωστοί και κυρίως φίλοι ξεκίνησαν με χαμόγελο Κυριακή πρωί, και έτσι ακριβώς ολοκλήρωσαν, αξιοποιώντας και ό,τι λατρεύουν και δεν το κρύβουν. Από τη ΦΙΛΠΑ, βόλτα ή εκδρομή αν προτιμάτε, με το κλασικό σου αυτοκίνητο που το εμφανίζεις κατά περίπτωση, και να η ευκαιρία. Για συνύπαρξη με τον άνθρωπό σου, που ενίοτε χάνεσαι και απομακρύνεσαι μέσα από τη σκληρή καθημερινότητα που χαρακτηρίζει την εποχή μας.

Από την πλευρά μας, ο Άρης μας παρέσυρε, ο Πέτρος μας εμπιστεύτηκε, η ΦΙΛΠΑ μας φιλοξένησε, και εννοείται πως θα ξαναπάμε._ Σ. Χ.

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Τουρκίας;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου