top icon
Blog

Από το μπάκετ: Με το Nissan 240 RS στην Πάρνηθα

Με ένα γνωστό στους αναγνώστες μας αυτοκίνητο, ο «Στρατισίνο» με τον Δημήτρη Βαζάκα συμμετείχαν στην εκδήλωση της ΦΙΛΠΑ που έχει εξελιχθεί σε θεσμό.

ΦΙΛΠΑ vs Nissan 240 RS: Χ

Από τη ΦΙΛΠΑ έμπνευση, υλοποίηση με κατάθεση ψυχής και οργάνωση για Όσκαρ. Με ατού σε αυτή την άσκηση τους δημιουργούς, μέλη του ανανεωμένου ΔΣ της αρχαιοτέρας και με στελέχη που δίδαξαν και φιλοξενία, και δε θα είμαστε διακριτικοί. Ήταν πανταχού παρόντες οι Αλεβιζόπουλος και Χατζηκωνσταντίνου, με τον Μιχάλη Γεωργιάκο να σφραγίζει τη διεθνή υπόσταση του ΙΑ σε επίπεδο FIVA (έχουμε εμπειρία) και την κ. Δανάη Σανταμούρη αεικίνητη να καλύπτει την άμυνα και να μοιράζει την μπάλα αναπτύσσοντας πρωτοβουλίες.

Με κέφι και θετική διάθεση, που απαιτείται ώστε να νιώθεις φιλοξενούμενος, και μάλιστα VIP, ό,τι ισχύει για όλους. Με τον απλό και σύγχρονο τρόπο, μακριά από κλισέ και τη δήθεν ευγένεια τύπου παλιάς ΕΛΠΑ, που ίσως σήμερα βρίσκεις και στην ομοσπονδία τους, σε κατάληψη από αμετανόητους της φιλοσοφίας του ισόβιου, μη αναντικατάστατου, που σκοτώνει το όραμα και την προοπτική νέων ανθρώπων. Ποτέ δεν είναι αργά…

STRATSSINO-ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΒΑΖΑΚΑΣ- DATSUN 240 RS

Το Nissan όπως περίπου το ξέραμε, έχοντας μαζί τρία ΡΑ, και όπως το αφήσαμε μετά τη φωτογράφιση για το τεύχος των Ιανουαρίου 2023. Εντυπωσιακό, απαιτητικό και καλά φτιαγμένο από τον Κώστα Πάλλα και την παρέα μάγων που συντονίζει, με ζητούμενο την αξιοπιστία σε κάθε δραστηριότητα. Μας έλειψε το 37άρι δικό μας τιμόνι, μας άρεσε το φαρδύ μπάκετ και απολαύσαμε τον ήχο του 2.4 αλλάζοντας στις 7.500 σ.α.λ., καλύπτοντας και το τραγούδι του Δημήτρη Βαζάκα, που δεν αφήνει τίποτα στην τύχη. Αλλαγές σε ένα κιβώτιο με τέλειες σχέσεις που το χέρι έχει αποθηκεύσει τη λειτουργία του επιλογέα με τη μικρή διαδρομή. Μας παίδεψε το βαρύ τιμόνι, με την αντίσταση να συνδέεται και με τους πολύ μεγάλους τροχούς μπροστά. Μας υποστήριξαν τα εξαιρετικά φρένα, μας πρόδωσε το διαφορικό που στέρησε το θέαμα από τους πολλούς, άψογα τοποθετημένους θεατές. Βαρύ αυτοκίνητο – δεν αρκούν οι ασφάλτινοι τροχοί ώστε να οδηγήσεις σημαδεύοντας τα πολλά «S», αφού ειδικά η μπροστινή χωμάτινη ανάρτηση δεν εμπνέει εμπιστοσύνη.

Nissan 240 RS

Ήταν 10 χιλιόμετρα ανατριχίλας, ώστε να είσαι αξιοπρεπής και υπεύθυνος σε σχέση με τον εαυτό σου, και κυρίως προς τον άνθρωπο, τον κύριο που μας εμπιστεύθηκε ακολουθώντας την πρόταση-ιδέα του Δημήτρη. Με γεγονός πως τέτοιες εκδηλώσεις που φαίνονται αθώες είναι ύπουλες και συχνά εξελίσσονται σε δυσάρεστες. Σημαντικά στοιχείο στα θετικά η γνώση του δρόμου και η εμπειρία με το αυτοκίνητο, ενώ στα αρνητικά η επικίνδυνα κακή φυσική κατάσταση του οδηγού.

Nissan 240 RS

Δείτε το σχετικό βίντεο με τον Στράτη Χατζηπαναγίωτου στο τιμόνι του Nissan 240 RS:

Δείτε «Με τον Φακό» ενδιαφέροντα φωτογραφικά στιγμιότυπα από την αναβίωση της Ανάβασης Πάρνηθας που διοργάνωσε η ΦΙΛΠΑ 

Μας άρεσε

– H επικοινωνία της Οργάνωσης με τα Μέσα και με τους συμμετέχοντες την παραμονή του αγώνα· σε επίπεδο ΡΑ WRC.

– Ο χώρος στάθμευσης του τελεφερίκ, όπου τοποθετηθήκαμε υποδειγματικά, ακολουθώντας και τις οδηγίες από κριτές που γνωρίζουμε και σεβόμαστε.

Parnitha

– Ωραίοι άνθρωποι γύρω από τα αγωνιστικά εποχής, με τους συμμετέχοντες στη Regularity κατηγορία να μην κρύβουν ενθουσιασμό και ενδιαφέρον.

– Διακριτικός και πάντα σεμνός ο Δημήτρης Παπανδρέου (ο αληθινός), φωτογράφιζε και συζητούσε ως ένας από εμάς στο ΙΑ, όταν ξεπερνάει τους πάντες σε σχέση με τους δύο τροχούς.

– Μαγεία στην αφετηρία. Οι άσοι της οργάνωσης να εμπνέουν εμπιστοσύνη, με «ρήγα» τον Στράτο Φωτεινέλλη σε σόλο τραγούδι και «βαλέδες» τον Κώστα Βάλιτς με την κ. Ντέπη Δράκου. Κορυφαίοι…

– Εντυπωσιακή η Stelvio με το «0», μια QV από τις 14 που χρησιμοποιήθηκαν ως pace car στο Παγκόσμιο. Η «δική μας» με υπογραφή Κίμι Ράικονεν και πηδαλιούχο τον Μιχάλη Γεωργιάκο.

Stelvio - Μιχάλης Γιωργάκος

– Εγγύηση για την εκδήλωση το «O» στο Starlet των Δημήτρη και Άγγελου Κουνέλη, που προσφέρουν με την εμπειρία τους και την έντιμη άποψή τους.

– Εντυπωσιακοί στο ανέβασμα ο Γιώργης Χατζηρήγας και ο Νικόλας Πετρόπουλος και, έχοντας την εμπειρία, σκέπτεσαι τα σχόλια-οδηγίες του πατέρα του Γιώργου – συνοδηγός μου το ’97. Συγκλονιστική η σχέση πατέρα-γιου στο ίδιο αγωνιστικό αυτοκίνητο.

– Gentlemen drivers οι Βασίλης Βελάνης και Γιώργος Γαβριηλίδης, δεν παρασύρθηκαν από τα χαρακτηριστικά των Escort που γεννήθηκαν για το θέαμα.

– Αγωνιστικά δικά μας Sporting πληρώματα οι Ζήβας-Φάκαλης, Αργυρίου-Λάσκος και Πιερρουτσάκος-Ματαλιωτάκης, συνδυασμοί που μας ταξίδεψαν σε αφετηρία πρωταθληματικού αγώνα. Μεθαύριο στη Λειβαδιά…

– Στα pits η κ. Ελένη Μαλακτάρη με τις υπέροχες κόρες της, ο Σωτήρης Σκαλτσάς, ο Χάρης Μπουροθανασόπουλος, ο Άγγελος Παπαρινόπουλος, ο Γιάννης Γκαμπλέτσας, ο Γιώργης Κάπελλας κ.ά.

– Ακουστικά, νικητής ο Άλεξ Χριστοδούλου, που δεν έκανε οικονομία στο βαθύ γκάζι του V6 της Alfetta. By Autodelta.

ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ALFA ROMEO GTV

– Ο Αλέξανδρος, πειθαρχημένος αθλητής οδηγώντας, gentleman εκτός μπάκετ, και η κατ’ ίδιαν συζήτησή μας σε βάζει σε σκέψεις.

– Το Uno Turbo από την Abarth, και ο Νικόλας Καρανικόλας είχε δίπλα του την ευγενέστατη κ. Νατάσα Καρανικόλα.

– Τα συναισθήματα χτυπούν κόκκινο με Τσαγγαράδες και Αγγελάκηδες, ενώ κρατήθηκε και ενός λεπτού σιγή για όσους δεν είναι πλέον μαζί μας.

– Χαρά μεγάλη για την παρουσία στην εκδήλωση του Νικόλα Χατζηπαναγιώτου, με το μονοθέσιο «205» και του Νικόλα Μουζάκη με Fiesta. Ο «μουσικός», ο Έλληνας συνοδηγός με τις περισσότερες συμμετοχές ever.

– Όμορφοι συνδυασμοί, με συμμετέχοντες στους Master και στους Regularity να γίνονται πολλές παρέες όπου προέκυψαν ισορροπημένες συζητήσεις.

– Εικόνες από Ναύπλιο, Αμαλία και TdP, βλέποντας τον Άρη με τον Κώστα, τον Άλεξ και τους CC, όταν παραπλεύρως θέλεις να αγκαλιάσεις τον Δημήτρη, τον Τάσο και τον Σάββα με τα μωρά τους. Οι υπέροχοι της Regularity κοινότητας.

– Όπως και οι δικοί μας, οι Alfisti Χρήστος Βλάχος και Στέλιος Βουδούρης.

Πάρνηθα

Δε μας άρεσε

– Οι καλύτερα οργανωμένοι επέστρεψαν νωρίς με το τελεφερίκ, ενώ όσοι έμειναν δεν αντιμετωπίστηκαν φιλόξενα από το προσωπικό στο εστιατόριο του ιστορικού «Mont Parnes». Καθυστέρησαν να αντιληφθούν το μέγεθος του επισκέπτη αγωνιστή που δεν πήγε εκεί με την οικογένειά του για μια ξεθυμασμένη κόκα κόλα και μισή σαλάτα σε συνδυασμό με έναν ελληνικό με ολίγη και νερό από τη γεώτρηση. Πήγε εκεί η κοινότητά μας, κατέθεσε, και άρχισαν να τρέχουν…

Του χρόνου καλύτερα, αγαπητοί…_Σ.Χ.

Parnitha

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ