top icon
Blog

Οδηγώντας

Ανεβαίνουν οι θερμοκρασίες, αλλά σε λίγο Μάρτης-γδάρτης οπότε να η ευκαιρία για ανασυγκρότηση. Ο Σ.Χ. κυκλοφορεί, οπλοφορεί και σχολιάζει…

Τέτοιες ημέρες βγάζεις από τη γυάλα το όπλο σου. Θα πείτε το καλό, το μαύρο Cupra Formentor με τους 400 που το είδατε στο χώρο στάθμευσης.

Καμία σχέση…

Είναι βαρύ το πολυβόλο και μετά τα χιόνια όλοι έχουν πρόγραμμα για βόλτα και ψάρι. Οπότε, πας βουνό και ψάχνεις την πάστα. Επιλογή σου να ανηφορίσεις από το Κιάτο προς την Ευρωστίνα μόνος με ρύθμιση στον Rebel στους 105.2, οπότε απαιτείται ευέλικτο όπλο, όπως τα σύγχρονα περίστροφα. Να ανταποκρίνεται και να μη διαμαρτύρεται-κλωτσάει όταν ζητάς υποστήριξη. Αντίστοιχα να σου επιτρέπει να αμυνθείς χωρίς να απαιτούνται ειδικές γνώσεις. Η εμπειρία σου λοιπόν απαραίτητη, αλλά σε συνδυασμό με την προσοχή σου, μακριά από το κινητό, έχοντας σε περίοπτη θέση τους ηλεκτρονικούς χάρτες, ώστε έχοντας ρυθμίσει σωστά το τύπου μπάκετ κάθισμα να αξιοποιήσεις τις προδιαγραφές της μηχανής σου.

Σημαντικό οδηγώντας να απολαμβάνεις στη μέγιστη τιμή, όντας και ασφαλής.

Hyundai i20 N

Μονόδρομος…

Θέλουμε λοιπόν αμάξωμα στα τέσσερα μέτρα. Κίνηση μπροστά, το σωστό τιμόνι ρυθμίζοντας σχετικά, κιβώτιο με έξι σχέσεις στο χέρι, μπλοκέ, φρένα που σου γεμίζουν το μάτι και σου σταθεροποιούν το πόδι, σφιχτή ανάρτηση, «χαμηλό» λάστιχο που να δουλεύει και να μην ταλαιπωρηθεί, αλλά και να μην μείνει τραύμα στη μέση. Όπως προχθές με το κάμπριο που θυμηθήκαμε τα νιάτα μας και μας κόστισε στο περπάτημα. Σήμερα με τύπου χάτσμπακ αμάξωμα και τον σωστό κινητήρα, αφού το σύνολο αγγίζει οριακά τα 1.200 κιλά, θέλεις 200 ίππους ιδανικά από τουλάχιστον 1,6 λίτρα και από 4κύλινδρο, παρακαλώ, σύνολο. Να μην ξεχνάμε και τις καταβολές μας. Αφού έχεις περάσει από του Παραδείση διαπιστώνεις ότι  είναι απίστευτο το πως οι τεχνικοί του ψάχνουν τις ζάντες και τους συνδέσμους που κρύβουν παγίδες αλλάζοντας λάστιχα. Προσοχή και στο ζύγισμα και στην ευθυγράμμιση αυστηρά με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή.

Hyundai i20 N

Λεπτομέρεια ο τύπος των ελαστικών, ενώ είναι γνωστό ότι το 2023 δεν παίζουμε με τις διαστάσεις. Έχει κοπιάσει ο τεχνικός Ευρωπαίος ή Ασιάτης για να τα ταιριάξει με ανάρτηση-αμάξωμα και δεν μπορούμε, δεν επιτρέπεται να πιστέψουμε ότι τους ξεπερνάμε. Ο Παναγιώτης που χαμογελάει όταν δεν συντονίζει-κοπιάζει ή στρίβει, ξέρει ότι ο παλιός θέλει σκληρά πλαϊνά με μαλακή τη γόμα αφού σε αυτή τη χώρα στην τέλεια ή την ειδική διαδρομή γλιστράει. Ειδικά τέτοιες ημέρες με τη σκόνη να συναντάει τα απομεινάρια της κακοκαιρίας και αφού έχεις σώας τας φρένας δεν αφαιρείς εντελώς τα ηλεκτρονικά και οι αντιδράσεις που σε ειδοποιούν ότι γλιστράει εκφράζονται με δύο τρόπους. Το σπινάρισμα ως τάση και ουσία ενδείκνυται από το φωτάκι στο ταμπλό που προδίδει ότι βρίσκεσαι σε καθεστώς traction control και από τους τροχούς, αφού αν είσαι άτσαλος και δεν έχεις βρει πως θα αξιοποιήσεις το μπλοκέ που θέλει τρόπο, θα εκτεθείς. Ήρεμα, λοιπόν, στρίβοντας όσο μπορείς λιγότερο στο βρεγμένο, όταν στο στεγνό τοποθετείς το αυτοκίνητο βαθιά στην κορυφή με γκάζι στοχεύοντας στην έξοδο να είναι ίσιοι οι τροχοί σου. Είπαμε, θέλει τρόπο και συνήθεια, οπότε απαιτείται συμμετοχή στα εξαιρετικά track days στα Μέγαρα όπου σε βελτιώνουν οδηγικά ενώ τροφοδοτείς την ψυχή σου με την «ηρεμία» της υψηλής ανδρεναλίνης…

Hyundai i20 N

Το καλύτερο αγχολυτικό σε κάθε περίπτωση, όπως άλλωστε γνωρίζουν όσοι μας ακολουθούν.

Οι ίδιοι που έχουν αντιληφθεί για το αυτοκίνητο «μονόδρομος» του υπότιτλου και ούτε εμείς καταλάβαμε πως βρεθήκαμε στο Διακοφτό και στη συνέχεια στο κατηφόρι της Φτέρης – μία είναι η Φτέρη. Ευτυχώς το ξέρουν αυτό στο ΑΛΜΑ Αιγίου, Σωματείο κόσμημα χάρη στον Χάρη και στον Φάνη και στους συνεργάτες τους.

Hyundai i20 N

Hyundai i20 Ν!

To καθαρόαιμο. Μοναδικό! Από το κοσμηματοπωλείο στην Κάτω Κηφισιά όπου θεματοφύλακας η κ. Μαρία Φίλου με αγροτικό στην Ελευσίνα και μεταπτυχιακό στη Βιλτανιώτη. Στο κομψό κτίριο για το οποίο καμάρωνε ο αείμνηστος Πατριάρχης, Θόδωρος Βασιλάκης. Με πανταχού παρόντα τον καθηγητή επικοινωνίας κ. Θανάση Αγγελή και κρίμα που δεν συναντήσαμε στη Hertz τον αναγνώστη μας και φίλο Γιάννη Εμιρζά που ετοιμάζει τις Tumi του για την Αργυρούπολη.

Tα τεράστια Ν στο προφίλ του γκρι σιέλ i20 Ν, Κίνηση roi mat από τον μεθοδικό marketing professor Νάσο Δέδε (περαστικά θηρίο) με γεγονός πως όταν πρόκειται για σημαία που χαρακτηρίζει DNA δεν το κρύβεις. Έχουμε ακόμα φρένα χαμηλά στη Φτέρη παριστάνοντας τον Αθανασούλα στο «χάνεται σανίδα πηδάει» όπως θα διάβαζε ο τεράστιος και οδηγός Νικόλας Ζακχαίος δίπλα του. Το i20 Ν σε άψογη κατάσταση παρά τα 300 χιλιόμετρα τέρμα γκάζι με τη μέση κατανάλωση στα 10,5 λίτρα και το κυριότερο. Ατσαλάκωτος ο βαρύς οδηγός στην τέλεια διαδρομή χωρίς ανάσα και συχνά όπου ορατότητα και ειδική διαδρομή, δουλεύοντας τον κινητήρα πιο ψηλά. Κρατώντας τις ταχύτητες, ξεχνώντας τα δυνατά φρένα και αξιοποιώντας το μπλοκέ που ψάξε και σε αυτοκίνητο παραγωγής δεν θα βρεις.

Hyundai i20 N

Πριν τη Σελινούντα, στους καθρέπτες παρατηρούμε κίνηση. Είναι ο «Ελ Εμ» με το δικό του, με το άσπρο i20 Ν που οδηγώντας μόνο επιθετικά, με αύριο μόνο για το ΡΑ που λατρεύει, μας έφτασε παρά τη διαφορά της μισής ώρας στην αφετηρία ανεφοδιασμού στην ΕΚΟ στον Ασπρόπυργο. Μόνο ΕΚΟ εμείς του Motorsport απλά γιατί αυτοί οι άνθρωποι εκεί, χορηγοί ονομασίας του ΡΑ ήρθαν, έμειναν και συνεχίζουν με σεβασμό. Στηρίζουν με πλάνο αποδίδοντας υποδειγματικά και στα σημεία στήριξης του αγώνα σε επίπεδο επικοινωνίας. Έχουν κερδίσει σειρά από Όσκαρ στη Motorsport Greece για την εξεύρεση και τη διαχείριση των χορηγών.

Όσκαρ και για τη σειρά Ν της Hyundai που συναρπάζει με τις σωστές επιλογές κατά περίπτωση. Αν το δικό σου i20 Ν το θέλεις μαύρο ή κόκκινο με χειροκίνητο κιβώτιο, το i30 Ν το θέλεις λευκό και αυτόματο έχοντας και δέκα χιλιάδες για το μπιζού το i10, όση και η διαφορά από ένα Golf GTi.

Στο μεταξύ, περιμένεις το νέο ηλεκτρικό Kona για τη σύγχρονη καθημερινότητα σου, αξιοποιώντας και τη «Fortisis» στη Γράμμου και την υπεροπλία του Κορεάτη σε σχέση με την αυτονομία «καυσίμου» που ψάξε και αντίστοιχη θα βρεις μόνο στο εξαιρετικό Niro. Θα επανέλθουμε. _ Σ.Χ.

Hyundai i20 N

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ