top icon
Blog

Πινακίδες για Ιστορικά Οχήματα: Οι τελευταίες εξελίξεις

Από τον φίλο-συνεργάτη, Μιχάλη Μουζούκη, πρόεδρο του ΣΙΣΑ, το παρακάτω κείμενο που αφορά στην έκδοση πινακίδων για τα Ιστορικά Οχήματα.

Απάντηση με καταγραφή γεγονότων σε όσους, ακόμα και μέλη θεσμών, χαμένοι στη μιζέρια τους, έχουν επιλέξει τη γκρίνια και αναφορές σε προβλήματα που δεν λείπουν αλλά απαιτούν λύση και σίγουρα δεν λύνονται με κριτική για την κριτική.

Γεγονός πως η υπόθεση «ιστορικές πινακίδες» είναι στα σωστά χέρια, τόσο της κρατικής μηχανής, από την αρμόδια Υφυπουργό κ. Χριστίνα Αλεξόπουλου, με γεγονός την ευαισθησία του δικού μας Χ.Σ., του Χρήστου Σταικούρα, όσο και τις υπεύθυνες Ομοσπονδίες. Την ΕΟ ΦΙΛΠΑ που επιτέλους υποστηρίζει το σημαντικό της ρόλο στην ευαίσθητη αυτή κοινότητα, όσο και την ΟΜΑΕ, που έχει βρει τα πατήματα της και δημιουργεί

Από τον Μ.Μ., οι λεπτομέρειες της διαφοράς, με στοιχεία αισιοδοξίας για δημιουργική εξέλιξη-λύση των προβλημάτων.

«Με αφορμή το δεύτερο αυτοκίνητο του ΣΙΣΑ που αποκτά κρατικές ιστορικές πινακίδες και είναι ένα πανέμορφο MGA, ας ανακεφαλαιώσουμε τι μάθαμε μέσα στις τελευταίες δύο εβδομάδες που ξεκίνησε η διάθεση τους.

  1. Κάποια ΚΤΕΟ ήταν ενημερωμένα και κάποια δεν ήταν. Αμέσως όμως διαδόθηκε η πληροφορία και αυτά που δεν ήταν πληροφορημένα ακολούθησαν.
  2. Απαιτείται ΚΤΕΟ Ιστορικού Οχήματος για ένα έτος, ακόμα και αν υπάρχει ενεργό ΚΤΕΟ. Ο λόγος είναι η αλλαγή της χρήσης και ο νέος αριθμός πινακίδας.
  3. Παρά το σφάλμα στην εφαρμοστική υπουργική απόφαση (που αναφέραμε πριν μία εβδομάδα) για τα ΚΤΕΟ ΔΕΝ απαιτείται Βεβαίωση Χαρακτηρισμού για τα οχήματα που έχουν πιστοποιηθεί με προηγούμενες διατάξεις (προ της 3/4/2023). Περνάνε ΚΤΕΟ με την κάρτα FIA, FIVA κλπ…
  4. Για τα οχήματα που έχουν πιστοποιηθεί με προηγούμενες διατάξεις (προ της 3/4/2023) ΚΤΕΟ και περιφέρειες δέχονται την πιστοποίηση της ΕΟΦΙΛΠΑ (από το 2001 και μετά), της ΟΜΑΕ (από το 2020 και μετά), της ΑΜΟΤΟΕ (από το 2020 και μετά), της ΕΟΟΕ (από το 2013 έως τον 10ο του 2017) και της ΕΛΠΑ (από το 2001 έως τον 12ο του 2019). Για ΕΟΟΕ και ΕΛΠΑ δεν γίνονται δεκτές άλλες ημερομηνίες, σύμφωνα με αυτά που γνωρίζουμε.
  5. Κάποιες περιφέρειες ήταν ενημερωμένες και κάποιες συνεχίζουν να μην είναι. Τα νέα όμως καλπάζουν και συνεχώς ενημερώνονται. Αν κάποιος αντιμετωπίσει προβληματική συμπεριφορά, ας αλλάξει περιφέρεια.
  6. Τα εκτελωνισμένα ως «αντίκες» περνάνε αμέσως, εφόσον συνοδεύονται από τα κατάλληλα έγγραφα (Βεβαίωση εκτελωνισμού ή διασάφηση ή άλλο αποδεικτικό έγγραφο). Η πρωτότυπη αλλοδαπή άδεια δεν απαιτείται, αρκεί και μία φωτοτυπία.
  7. Τα οχήματα που βρίσκονται σε κυκλοφορία και προβαίνουν στην έκδοση κρατικών ιστορικών πινακίδων διαγράφονται και επανεγγράφονται από την περιφέρεια απευθείας (χωρίς ΔΟΥ).
  8. Τα οχήματα που βρίσκονται σε ηλεκτρονική ακινησία και προβαίνουν στην έκδοση κρατικών ιστ. πινακίδων διαγράφονται και επανεγγράφονται από την περιφέρεια απ ευθείας (χωρίς ΔΟΥ).
  9. Για τα οχήματα που βρίσκονται σε μακροχρόνια ακινησία με κατατεθειμένες πινακίδες στην ΔΟΥ (με τον παλιό τρόπο) διαγράφονται και επανεγγράφονται από την περιφέρεια, εφόσον προσκομισθεί Βεβαίωση Ακινησίας («σημερινής» ημερομηνίας) από την ΔΟΥ (και δεν εννοούμε το καταθετήριο των πινακίδων).
  10. Τα οχήματα που διαθέτουν ιστορικές πινακίδες ΕΟΦΙΛΠΑ, ΟΜΑΕ, ΕΛΠΑ & ΕΟΟΕ που ΔΕΝ έχουν κάνει στο παρελθόν πλήρη μεταβίβαση και οι κρατικές πινακίδες είναι κατατεθειμένες σε όνομα διαφορετικό από αυτό του σημερινού κατόχου, ΔΕΝ μπορούν ακόμα να πάρουν τις νέες πινακίδες. Συνιστούμε σε αυτούς που έχουν την δυνατότητα να κάνουν μεταβίβαση, να προβούν σε αυτήν άμεσα! Αυτοί που για κάποιο λόγο δεν μπορούν να το κάνουν έχουν δικαίωμα να κυκλοφορούν για (τουλάχιστον) ένα χρόνο ακόμα, εφόσον φυσικά είναι ασφαλισμένοι. Ακούμε ότι οι ομοσπονδίες προσπαθούν για την επίλυση του προβλήματος.
  11. Τα οχήματα που δεν διαθέτουν τίτλο (ενεργή άδεια, κατατεθειμένη άδεια, εκτελωνισμό , διαγραφή κλπ) δεν έχουν δικαίωμα έκδοσης των νέων πινακίδων και είναι άγνωστο αν θα λυθεί το πρόβλημα τους.
  12. Όλες οι λέσχες και ομοσπονδίες είναι πλήρως ενημερωμένες και όποιος δηλώνει το αντίθετο οφείλει να βελτιώσει την επικοινωνία του (προσωπική άποψη…)

Συνεχίζουμε με θετική ενέργεια και παραμένουμε στις επάλξεις της ενημέρωσης των μελών μας και των φίλων του ιστορικού αυτοκινήτου».

Ιστορικά οχήματα

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ