top icon
Blog

Στο Διαδρόμιο: Τι λες τώρα!

Πάμε Διαδρόμιο στο Dirt Games House, οδηγούμε το Gallo-Peugeot 208 Rally4 και δεν κρύβουμε έναν απροσδόκητο νεανικό ενθουσιασμό. Όπως προκύπτει, δοκιμάζοντας ένα τέλεια στημένο αγωνιστικό Peugeot, υπό ιδανικές συνθήκες. Μαζί μας πραγματικοί φίλοι, εξαιρετικοί συνεργάτες.

Για το Gallo-208 Rally4 των Σάββα Λευκαδίτη-Κώστα Κόντου, τη σύγχρονη λύση για τους λάτρεις του FWD, διαβάσετε σε 4Τ Οκτωβρίου. Νωρίτερα θα το απολαύσετε στις Ε.Δ. του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, με τα σήματα της Peugeot-Γκάλλο να δεσπόζουν και να προδίδουν τη διακριτική όσο και σημαντική στήριξη της Aiglon. ·της γενικής αντιπροσωπείας Peugeot, που έπαιξε το ρόλο της ώστε να εξασφαλιστεί το αυτοκίνητο από το εργοστάσιο.

Προβάλλουν και επικοινωνούν «208 Rally Quattre» οι Γάλλοι, αλλά πιο εύκολα βρίσκεις Rolex ατσάλινο Submariner, και μάλιστα το vintage, χωρίς ημερομηνία -αρκεί να έχεις φίλο τον Κοκκίνη-, παρά αγωνιστικό Peugeot. Εδώ απαιτείται συνεργασία με τον Όμιλο Συγγελίδη, και πέφτουν τα κάστρα «a Paris», με τη σχέση τους να έχει διαχρονική αξία.

Peugeot 208 Rally4

Το Peugeot που δοκιμάσαμε και παραμιλάμε, ως μια σούπερ εξέλιξη του αυτοκινήτου παραγωγής που κέρδισε το COTY, ανήκει στην κατηγορία Rally4, αλλά δεν είναι μυστικό. Αναμένεται και το 208 R «τρουά», με κίνηση στους εμπρός και στους πίσω τροχούς, για τύπους όπως ο Χρυσόστομος Καρέλλης, Γάλλος πρέσβης στη Θεσσαλία…

«Το ονειρεύτηκες, Σ.Χ.», θα σχολιάσει ο marketing professor, sir Manos Εμμανουήλ, αλλά ο Στέλιος Φάκαλης που ξέρει, χαμογελάει. Με το Fiesta να μην προκαλεί και την «Κλειώ» να εξελίσσεται, η πιάτσα υποστηρίζει πως θα προκύψει αναβάθμιση του Peugeot-bizoux.

Peugeot 208 Rally4

Μέχρι τότε

Στο Σπαθοβούνι, λίγες ημέρες πριν από το ΕΚΟ-Ράλλυ Ακρόπολις, ανατριχιάζεις. Είναι ο χώρος, οι άνθρωποι και η μηχανή, και μάλιστα σε ισορροπία δυνάμεων ή, για να είμαστε ακριβείς, είναι η ισχύς που προκύπτει από την ένωση ειδικών δυνάμεων. Όπως εκφράζονται από τους Λευκαδίτη, Γκάλλο και Κώστα Κόντο – ο συνοδηγός του Σάββα, που έκανε τη δουλειά της διαφοράς στη βάση του εγχειρήματος.

Ο Κ.Κ. εξασφάλισε ένα σοβαρό μέγεθος χορηγών «εκτός προγράμματος». Έφερε οξυγόνο και νέο αίμα, πολιτισμένους με προοπτική που πίστεψαν στο project Λευκαδίτη και στηρίζουν! Σε πρώτο ρόλο ο συνήθης ύποπτος κ. Σκαγιάς της SKAG, παρών, με τη συνέπεια που τον χαρακτηρίζει, βάζοντας πλάτη σε νέους, υγιείς ανθρώπους κ.ά.

Peugeot 208 Rally4

Να μείνουμε όμως στον Σάββα, γιο του φίλου Νίκου Λευκαδίτη, μηχανικό Πρωταθλητών, κυρίως με Toyota. Ο Σάββας, το παιδί του, ήρθε δυο, τρεις φορές στις ασκήσεις μας στο «Γίνε» και στη συνέχεια η διαδρομή του συνδέθηκε με Peugeot 206 και χωματόδρομους. Κατά τη γνώμη μας, με τους επίσης δικούς μας Γιάννη Ακράτο και Αναγνωστάκο, σε συνδυασμό με τον Γιώργο «Πάζονεν» -πυροβολάρχης και στην άσφαλτο-, είναι οι ταχύτεροι σε χωμάτινο έδαφος με την κίνηση μπροστά, και αν πας σε ράλλυ, διάλεξε κατηφόρι για να τους απολαύσεις.

Θυμίζουν τους θρύλους της Α5-Α6 της εποχής μας αυτοί οι τύποι. Τότε ο εξαιρετικός Γρηγόρης Νιώρας κέρδιζε τους τίτλους και ο παντός εδάφους Σώτος Κοκκίνης τις εντυπώσεις. Αργότερα ήρθε η παρέα του Σκαλτσά και άλλαξαν τα δεδομένα.

Σήμερα, αυτοί οι τέσσερις άσοι με τους συνοδηγούς τους συνδυάζουν την ταχύτητα με την αξιοπιστία. Αλάνθαστοι, με το γκάζι συνέχεια στο πάτωμα. Στην παρέα τους ο Νώντας Καρανικόλας και ο Πάνος Ισμαήλος, που βρήκε το γάντι που του ταιριάζει.

Peugeot 208 Rally4

Τι συνδέει Λευκαδίτη με Ακράτο;

Θα πείτε, ο υπέροχος Κώστας Σπύρου της EMC, ενώ ο πικρόχολος του χώρου θα σχολιάσει ότι δεν κέρδισαν το «Γίνε». Χαμογελάμε και συμπληρώνουμε πως το κοινό τους στοιχείο είναι ότι σκέπτονται και κοπιάζουν. Σε διαφορετικά πεδία, αλλά με αντίστοιχη εντιμότητα. Ό,τι ακριβώς χαρακτηρίζει και τους Γκάλο.

Τυχερός, έχω ζήσει με τον Βαγγέλη. Δεν το θυμάται, δεν είναι γνωστό, αλλά έχει διαθέσει πολύ χρόνο για την αφεντιά μου στο πεζοδρόμιο της Νιρβάνα. Ερχόταν επίσκεψη στο μαγαζί τους με τα αμορτισέρ η κ. Γκάλο, με τη σπάνια ελληνική αρχοντιά της, και έφερνε τον Γιώργο μαζί της. Στην αρχή σε θρόνο με ρόδες. Αργότερα με ποδήλατο. Τότε έκανε και τα πρώτα του μαθήματα στα γαλλικά του πεζοδρομίου. Σήμερα όλοι οι Γκάλλο γαλλομαθείς και, με ή χωρίς γραβάτα, κοσμούν την αγορά διαθέτοντας το κορυφαίο showroom της Peugeot, κλάσης Grand Armee, με συνεργεία φιλοσοφίας Toyota σε διπλή παραλλαγή.

Peugeot 208 Rally4

Το πατρικό στα Κάτω Πατήσια, κοντά στη Νιρβάνα, όπου ο Άγγελος και το 6άστερο στην Αγ. Παρασκευή, όπου ο Γιώργος.

Ο Βαγγέλης Γκάλλο, ο θρύλος. Ο πιο καλός μαθητής του κολοσσού, του Γιάννη Ψύχα. Ο αληθινός φίλος του Αντρέα Παπατριανταφύλλου. Ο πλέον Toyotαίος όλων κατά τον Νίκο Κάτρη. Ιστορικός με μεταπτυχιακό στην Toyota ο Ν.Κ.

Ο Βαγγέλης, συμφοιτητής του τεράστιου Γιάννη Παπαδαμαντίου και, αν δεν έχεις δει τους παλιούς αυτούς σε συνάντηση με τον ΡΟΝ Χαλιβελάκη και τον Κώστα Έξαρχο, είσαι ανιστόρητος. Φιλία αληθινή. Με εκτίμηση συνδεδεμένη με σεβασμό ζωής, και πρέπει να ακούσεις τι λένε όλοι τους για τον αείμνηστο Ψύχα και για τον επίσης αείμνηστο Ανδρέα Παπατριανταφύλλου και τι ο ένας για τον άλλον όταν είναι απών, για να αντιληφθείς το μέγεθος της εποχής. «Παπαδιαμάντης», Γκάλο, ΡΟΝ, από τους γνήσιους, που ό,τι πέτυχαν στη ζωή τους δουλεύτηκε πολύ σκληρά και αντικατοπτρίζεται στα αγόρια τους.

Peugeot 208 Rally4

Ξεφύγαμε…

… αλλά αυτοί είναι οι ελληνικοί αγώνες. Συναίσθημα, σκόνη, ιστορικά στοιχεία και παραλειπόμενα. Ο καθένας όπως τα θυμάται. Άλλωστε, είναι όλο αυτό το βάθος σε αναμνήσεις που επιβάλλουν και το βλέμμα στο αύριο. Συνήθως νωχελικά, και χρειάζεσαι κάτι δυνατό για να λάμψει και να σου κεντρίσει το ενδιαφέρον.

Το αυτοκίνητό «μας», το σύγχρονο αγωνιστικό «208», είναι γνωστό. Κυρίως γνωρίζουμε πώς οι Γάλλοι διαχειρίζονται το DNA τους όταν εμπλέκονται στο motorsport. Σε επίπεδο κορυφής, ή και κυρίως για τον ερασιτέχνη, επιστρατεύοντας και τους αντιπροσώπους τους. Απίστευτη δυναμική. Τεράστια κίνηση, λοιπόν, από τον Σάββα Λευκαδίτη να μη νοικιάσει ένα ακόμα R5, αλλά να ακολουθήσει το δρόμο το σωστό.

Peugeot 208 Rally4

Να ζήσει το όνειρο επιλέγοντας τη σύγχρονη και πιο προσγειωμένη λύση, δίνοντας και διάρκεια στη συμμετοχή του στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ.

Θεσμός σε εξαιρετικά χέρια με τρεις σημαντικούς στην αρμόδια επιτροπή, που θα εξελιχθούν σε τέσσερις άσους, με την παρέμβαση Ζήβα από την ΕΠΑ. Οι ίδιοι, μακάρι να έχουν και την ευθύνη του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις, που όπως φαίνεται θα λάμψει ως έργο ΕΠΑ!

Σε χρυσά χέρια και το Γκάλλο-208 Rally4 του Σάββα, που δοκιμάσαμε και ενθουσιαστήκαμε. Άλλωστε, μας συναρπάζει ότι όλο αυτό είναι αποτέλεσμα υγιούς συνεργασίας νέων ανθρώπων με άποψη και χαρακτήρα.

Θα επανέλθουμε._ «Στρατισίνο»

Η ΟΜΑΔΑ: Peugeot ΓΚΑΛΛΟ ΑΕ

Χορηγοί: Αναγνώστου Φυτοχώματα, Κιτάντζης Φυτά και Εφόδια, Landmacon Α.Ε. Κατασκευές Πρασίνου, Θ.Κ. Σκαγιάς ΑΒΕΕ (SKAG), Lotos Oil και Cafe 25sec Vari

Πλήρωμα: Σάββας Λευκαδίτης-Κώστας Κόντος

Αυτοκίνητο: Peugeot 208 Rally4

Team Manager: Βαγγέλης Γκάλλο

Τεχνική υποστήριξη: EMC Motorsport, Λευκαδίτης Motorsport

Μηχανικοί: Κώστας Σπύρου, Νίκος Λευκαδίτης, Δημήτρης Λευκαδίτης, Δημήτρης Λούκας, Θοδωρής Κούλης, Θανάσης Μπούτσικος, Στέλιος Παντελάκης

Peugeot 208 Rally4

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • Peugeot 208 Rally4
  • Peugeot 208 Rally4
  • Peugeot 208 Rally4
  • Peugeot 208 Rally4
  • Peugeot 208 Rally4
  • Peugeot 208 Rally4
  • Peugeot 208 Rally4
  • Peugeot 208 Rally4
  • Peugeot 208 Rally4
  • Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ