top icon
Παρουσιάσεις

Με το Nissan GT-R (και) στα Μέγαρα

Το οδηγήσαμε και στην πίστα των Μεγάρων, όπου επαληθεύτηκε η άποψή μας, που αφορά τη μοναδικότητά του. 

Το κυριότερο; Η σύγχρονη έκδοση των 570 ίππων πρόκειται για άλλο αυτοκίνητο από ό,τι γνωρίζαμε, όντας και κορυφαίο Sportscar – παρά το αυξημένο βάρος, με το σύστημα που μεταδίδει την κίνηση παντού και τον κινητήρα τοποθετημένο μπροστά, και μάλιστα με περίσσιο θράσος, φλερτάροντας με τους 600 ίππους. Αν όλα αυτά τα συνυπολογίσεις και ζητήσεις από τον υπολογιστή να τα αξιολογήσει και να το κατατάξει, στην καλύτερη θα το χαρακτηρίσει ένα καλό ιαπωνικό GT.

Ζήσαμε περίπου ένα χρόνο με το πρώτης γενιάς και οδηγήσαμε το μπλε, το καινούργιο, από τη Γερμανία στην Ελλάδα. Στην Τέλεια Διαδρομή αποδείχθηκε πιο άνετο και πολιτισμένο, με συμπεριφορά Mercedes Coupe, ενώ στα βουνά, σε ειδικές διαδρομές, οι διαφορετικές ρυθμίσεις ανάρτησης και μετάδοσης δίνουν χαρά στον οδηγό, αφού υπερστρέφει, αλλά έχει και ευελιξία. Το κρύβει το βάρος του, και σ’ αρέσει.

Στα Μέγαρα…

Φόρεσε τα καλά της η πίστα για μία σειρά από εκδηλώσεις που οργάνωσε υποδειγματικά η Nissan, τιμώντας τη μηχανή αλλά και τους ανθρώπους. «Υψηλόβαθμους» πελάτες, αλλά και ανθρώπους που μπορούν να βάλουν στη λίστα τους μια «μηχανή» που ξεπερνάει τα 150.000 ευρώ.

Για τον επίλογο, τυχεροί ήταν οι προσκεκλημένοι δημοσιογράφοι του ειδικού Τύπου και, αν κρίνουμε από το χαμόγελο και τα πατήματα από… μαέστρους, όπως είναι οι Πατέλος και Τσιγκρής, και το χάρηκαν, και πολύ γρήγορα οδήγησαν. Έλειπαν οι δικοί μας στα βουνά με Ateca και Q2, οπότε να η ευκαιρία να οδηγήσεις εκεί τον «πύραυλο» και να συναναστραφείς με αγαπημένους. Με ανθρώπους που συνδέονται με τη ζωή σου και τους σέβεσαι – και τα συναισθήματα έχουν τη διαχρονική τους αξία.

Στην πίστα; Πολεμική μηχανή, και μάλιστα το ίδιο αποτελεσματική, αν και πιο φιλική από την προηγούμενη έκδοση. Τα κάνει όλα το ίδιο γρήγορα αλλά πιο πολιτισμένα και, όντας πιο προβλέψιμο και οριακά υπερστροφικό, μας άρεσε. Μας ενθουσίασε, για να είμαστε ακριβείς. Οι συνθήκες ιδανικές, οπότε τα συμπεράσματα δεν περιέχουν ρίσκο και, για τους ειδικούς, αν εκτός πίστας είναι 911 Turbo, εκεί αποδεικνύεται καθαρόαιμο τύπου R8 Plus και GT3, και ας χαρακτηριστούμε ιερόσυλοι. Χαλάλι.

Παναγιώτης Χαλάτσης

Ο δικός μας άνθρωπος εκεί στην πίστα, αλλά και όχι μόνο. Τον γνωρίσαμε, και μάλιστα μας απέδειξε πως τον αδικήσαμε στο Γίνε Πρωταθλητής. Ταχύτατος αλλά υπερβολικά ενθουσιώδης -σχολιάσαμε τότε-, αλλά μόνο στα αζήτητα δε βρέθηκε. Το χαμόγελό του συνδυάστηκε με πείσμα και δημιούργησε με Micra, Note και πάλι Micra, χάρη και στον «Άρμα», που τον πίστεψε και τον στήριξε, και δικαιώθηκαν. Η ωριμότητα και η εμπειρία «συνεργάστηκαν», και ήρθαν κορυφαία αποτελέσματα.

Το παλμαρέ του και το ήθος του σφράγισαν το πτυχίο του εκπαιδευτή στην Ακαδημία του Θωμά Παπαπάσχου, και με αυτόν το ρόλο βρέθηκε οικοδεσπότης σε εντεταλμένη υπηρεσία στο κάθισμα του συνοδηγού-εκπαιδευτή στο GT-R.

Με δεδομένη την εκτίμησή μας στον αθλητή αλλά και στον άνθρωπο, αφού δεν ξεχνάς τον τρόπο, την αρχοντιά που αντιμετώπισε τότε την απόρριψη, καθίσαμε με χαρά δίπλα του στο GT-R. Απολαύσαμε άνετη και πολύ γρήγορη οδήγηση με ωραίες, καθαρές γραμμές και ζηλευτές τιμές στις εξόδους των στροφών. Μακριά από τα kerbs, νωρίς τα φρένα και -απίστευτο κι όμως αληθινό- λάστιχα και φρένα ξεπέρασαν τους 120 γύρους, σε μια διαδρομή που τα σκοτώνει. Που σε διαλύει όταν κάθεσαι παραπλεύρως, ενώ φθείρει κεραμικά φρένα και ειδικά ημι-racing λάστιχα με μαθηματική ακρίβεια.

Το δικό μας δε διέθετε τα καλούδια της επίδοσης track, αλλα είναι οι άνθρωποι σε pits και κόκπιτ που αποδείχθηκαν αξιόπιστοι, όπως αξιόπιστα είναι διαχρονικά τα Nissan.

Το συγκεκριμένο είναι και διαβολικά γρήγορο, και απλώς σε ταξιδεύει και σε φορτώνει με όνειρα μέσα από 4 τροχούς, που είναι και το ζητούμενο ώστε να ζεις._ Σ. Χατζηπαναγιώτου

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ