top icon
Παρουσιάσεις

Νέο Honda Civic

Η 8η γενιά του Civic έχει εξελιχθεί για τις ανάγκες του ευρωπαϊκού κοινού και αυτό αντικατοπτρίζεται στη σχεδιαστική του ταυτότητα

Το γεγονός ότι η Honda αποφάσισε να πραγματοποιήσει τη στατική παρουσίαση του νέου Civic στο κέντρο εξέλιξης της Γερμανίας μόνο τυχαία δεν μπορεί να θεωρηθεί. Η 8η γενιά του δημοφιλέστερου μοντέλου της Ιαπωνικής εταιρίας έχει εξελιχθεί αποκλειστικά για τις ανάγκες του Ευρωπαϊκού αγοραστικού κοινού και αυτό αντικατοπτρίζεται άμεσα από τη σχεδιαστική του ταυτότητα. Τόσο οι σχεδιαστές όσο και οι μηχανικοί είχαν ως κύριο στόχο να δημιουργήσουν ένα όχημα που θα συνδυάζει το δυναμικό χαρακτήρα και τη λειτουργικότητα. Εξωτερικά το νέο Civic ελάχιστα διαφέρει από το πρωτότυπο που παρουσιάστηκε στο φετινό σαλόνι της Γενεύης. Το προφίλ χαρακτηρίζεται από τη μεγάλη κλίση στις μπροστινές κολόνες που σε συνδυασμό με τα τονισμένα φτερά και τo ανυψωμένο πίσω μέρος προσδίδει ένα ιδιαίτερα δυναμικό χαρακτήρα. Τα σχετικά μικρά πλευρικά παράθυρα και η κρυμμένη χειρολαβή για τις πίσω πόρτες αποτελούν ακόμα μερικά από τα σχεδιαστικά τρυκ που χρησιμοποίησαν οι σχεδιαστές. Κύριο χαρακτηριστικό μπροστά αποτελεί η μάσκα που σχηματίζει ένα οπτικά ενιαίο σύνολο με τα φωτιστικά σώματα.

Αντίστοιχα και στο πίσω μέρος τα φωτιστικά σώματα κυριαρχούν όμως την παράσταση κλέβουν οι δύο τριγωνικές απολήξεις των εξατμίσεων που έχουν ενσωματωθεί στον προφυλακτήρα. Για να μην ξεχνάμε και τη λειτουργική πλευρά η πόρτα του χώρου αποσκευών κατεβαίνει αρκετά χαμηλά στον προφυλακτήρα ώστε να διευκολύνεται η φόρτωση. Το εσωτερικό έχει έντονα οδηγοκεντρικό χαρακτήρα. Ο εντυπωσιακός πίνακας των οργάνων χωρίζεται σε δύο επίπεδα με πάνω επίπεδο να περιέχει το ψηφιακό ταχύμετρο και ορισμένες ενδεικτικές λυχνίες, ενώ στο κάτω επίπεδο έχουν τοποθετηθεί ένα ευμέγεθες στροφόμετρο και οι δείκτες για τη θερμοκρασία του ψυκτικού υγρού και της στάθμης του καυσίμου. Παρά το ότι κόντρα στο ρεύμα το νέο Civic έχει μικρότερο μήκος από τον προκάτοχο του οι χώροι των επιβατών δεν έχουν επηρεαστεί από αυτή την εξέλιξη. Αντίθετα λόγο του σημαντικά αυξημένου πλάτους (+65 χλστ.) τρεις επιβάτες θα βολευτούν στο πίσω κάθισμα με μικρότερες παραχωρήσεις σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο.

Τα πίσω καθίσματα έχουν δανειστεί τη βασική τους αρχιτεκτονική από το Jazz. Το σημαντικό πλεονέκτημα που έχουν είναι ότι αναδιπλώνονται με μία κίνηση, ενώ υπάρχει και η δυνατότητα να αναδιπλωθεί μόνο η βάση τους με αποτέλεσμα να δημιουργείται ένας πολύ πρακτικός αποθηκευτικός χώρος στην καμπίνα των επιβατών. Ο χώρος αποσκευών είναι αρκετά ευρύχωρος με την χωρητικότητα του να φτάνει τα 485 λίτρα στην περίπτωση που επιλεχθεί το κιτ επισκευής ελαστικού. Σε αυτή την εντυπωσιακή για την κατηγορία C τιμή συντελεί η μετατόπιση του δοχείου καυσίμου προς το κέντρο του αυτοκινήτου. Με αυτό τον τρόπο εκτός από την βελτιωμένη εκμετάλλευση χώρου οι μηχανικοί έφεραν το ρεζερβουάρ πλησιέστερα στο κέντρο βάρους του αυτοκινήτου.

Αντίθετα με το σχεδιαστικό κομμάτι στον τομέα των αναρτήσεων οι μηχανικοί της Honda ακολούθησαν περισσότερο συμβατικές λύσεις. Μπροστά επιλέχθηκε η λύση των γόνατων Μακ Φέρσον, ενώ πίσω τοποθετήθηκε ένας ημιάκαμπτος άξονας. Όσο αναφορά τα κινητήρια σύνολα οι αγοραστές θα έχουν να επιλέξουν μεταξύ δύο κινητήρων βενζίνης (1400κ.εκ –83 ίπποι, 1800 κ.εκ.–140 ίπποι) και έναν υπερτροφοδοτούμενο πετρελαιοκινητήρα τεχνολογίας common rail 2.2 λίτρων απόδοσης 140 ίππων. Μετά την πεντάπορτη έκδοση στις αρχές του επόμενου έτους θα παρουσιαστεί η τετράπορτη έκδοση ενώ μέχρι το 2007 το κοινό θα έχει μία ακόμα επιλογή μέσω της τρίθυρης έκδοση. Για περισσότερες πληροφορίες όσο αναφορά την οδική συμπεριφορά του νέου Civic θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι τις αρχές Δεκεμβρίου όποτε και ο Ευρωπαϊκός τύπος θα έχει την ευκαιρία για μία πρώτη γνωριμία στους δρόμους της Νότιας Γαλλίας._Ι.Κ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ