top icon
Παρουσιάσεις

Oδηγούμε Seat Leon ST Cupra

Είναι το ιδανικό αυτοκίνητο για όσους έχουν αυξημένες μεταφορικές απαιτήσεις αλλά παραμένουν συγχρόνως λάτρεις της σπορ οδήγησης.

Η Seat, έστω και καθυστερημένα, εισβάλλει με άγριες διαθέσεις στην κατηγορία των καυτών στέισον αμαξωμάτων. Το νέο Leon ST Cupra είναι το ιδανικό αυτοκίνητο για όσους έχουν αυξημένες μεταφορικές απαιτήσεις αλλά παραμένουν συγχρόνως λάτρεις της σπορ οδήγησης. Ή, αλλιώς, για τους άντρες που θέλουν να πάρουν μια άτυπη εκδίκηση απέναντι στις ανυποψίαστες γυναίκες τους!

Και αυτό γιατί το κορυφαίο, από πλευράς απόδοσης, στέισον στην γκάμα του Leon εκ πρώτης όψεως δε μαρτυρά το πικάντικο του χαρακτήρα του. Τουλάχιστον στα μάτια του ασθενούς φύλου, που βλέπει ένα οικογενειακό και πρακτικό όχημα για την κάλυψη των αναγκών του. Κι όμως, το ST Cupra κρύβει κάτω από το καπό του ένα 2λιτρο τούρμπο κινητήρα (TSI) με 280 ίππους και 350 Nm ροπής (από τις 1.750 σ.α.λ.), ο οποίος συνεργάζεται με 6άρι χειροκίνητο ή DSG κιβώτιο και χρειάζεται μόλις 6,1 δλ. (6,0 δλ. με το DSG) για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Επίσης, εφοδιάζεται με μπλοκέ διαφορικό ηλεκτρονικά ελεγχόμενο και φοράει 19άρες ζάντες αλουμινίου και τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo. Σε σχέση δε με το 5θυρο αδερφάκι του, είναι 27 εκ. μεγαλύτερο, 45 κιλά βαρύτερο, ενώ «κάθεται» και 25 χιλ. πιο χαμηλά στο έδαφος.

Αριθμοί εντυπωσιακοί που, αν μη τι άλλο, μαρτυρούν τον ξεχωριστό χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Η μεγαλύτερη, ωστόσο, έκπληξη έρχεται πίσω από τα πηδάλιά του. Εκεί όπου δε νιώθεις τον όγκο και το βάρος του αμαξώματος, εκεί όπου ο κινητήρας, το μπλοκέ διαφορικό, το τιμόνι και τα φρένα συνεργάζονται με απόλυτη αρμονία, προσφέροντας «χαρά» και, κυρίως, σπορ αίσθηση στα χέρια του οδηγού. Τουλάχιστον αυτήν την εντύπωση μας έδωσε εμάς στην πρώτη μας επαφή μαζί του στην πίστα του Καστεγιόλι, στα πέριξ της Βαρκελώνης, όπου και έλαβε χώρα η πανευρωπαϊκή παρουσίαση του μοντέλου.

Το νέο Leon ST Cupra θα πατήσει τους τροχούς του σε ελληνικό έδαφος στις αρχές του Μάη, με μία και μόνο έκδοση κινητήρα, αυτή με τους 280 ίππους (στο εξωτερικό υπάρχει και με 265 ίππους), η οποία θα συνδυάζεται είτε με 6άρι χειροκίνητο σασμάν είτε με 6άρι DSG, έχοντας ως τιμή εκκίνησης τα 29.100 ευρώ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ