top icon
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε τη Mercedes CLC

Η μέχρι τώρα πόρεια της Sports Coupe έδειξε δύο πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία: αρχικά ότι για το μεγαλύτερο ποσοστό των αγοραστών της ήταν η πρώτη τους Mercedes και ακόμη ότι όσοι κινήθηκαν προς αυτό το μοντέλο δύσκολα έφυγαν από τους κόλπους της γερμανικής εταιρείας καθώς στη συνέχεια κινήθηκαν προς μεγαλύτερα ή ακριβότερα μοντέλα της φίρμας με το τριάκτινο αστέρι.

Η διάδοχος κατάσταση της Sports Coupe λέγεται CLC για να ταιριάζει πιο πολύ με τα υπόλοιπα μοντέλα της φίρμας ενώ η σχεδίαση για μία ακόμη βασίζεται στην αντίστοιχη C-Class. Αυτό συνεπάγεται περισσότερες γωνίες στο εμπρός μέρος αφού αυτός είναι ο βασικός εκφραστής της νέας σχεδιαστικής ταυτότητας της Mercedes, στοιχείο που παίρνει ίσως την απόλυτη μορφή του στο νέο συμπαγές SUV της φίρμας τη GLK.

Στο πίσω άκρο οι διαφορές με τη Sports Coupe είναι ίσως πιο αισθητές αφού τα φωτιστικά σώματα είναι μικρότερα για να μοιάζουν με αυτά της C-Class ενώ λείπει και το γυάλινο οριζόντιο τμήμα στην τρίτη πόρτα γεγονός βέβαια που περιορίζει κάπως την ορατότητα προς τα πίσω μιας και το πίσω άκρο του αμαξώματος συνεχίζει να είναι ιδιαίτερα ανυψωμένο.

Το μεταξόνιο των 2.715 χλστ. μαρτυρά ότι η τεχνική βάση διατηρεί δεσμούς με την προηγούμενη C-Class αλλά και ότι δεν υπάρχει διαφορά στους χώρους είτε πρόκειται για επιβάτες είτε και για αποσκευές. Στην πρώτη περίπτωση όσοι κάτσουν πίσω έχουν καλό χώρο για τα πόδια και μέτριο για τα κεφάλια τους ενώ στη δεύτερη ο ωφέλιμος όγκος παρέμεινε στα 310 λίτρα.

Από πλευράς κινητήρων η γκάμα ξεκινά με τη CLC 180 και μοτέρ 1,8 λίτρων με Kompressor και απόδοση 143 ίππων. Η CLC 200 υιοθετεί το ίδιο σύνολο με 184 ίππους ενώ πιο πάνω συναντούμε δύο V6 κινητήρες στα 2,5 και 3,5 λίτρα με 204 και 272 ίππους αντίστοιχα (εκδόσεις CLC 230 και 350 αντίστοιχα).

Νέο στοιχείο είναι το σύστημα διεύθυνσης Direct Steer το οποίο ευνοεί την ευελιξία και την αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός. Το εν λόγω σύστημα είναι στάνταρντ μόνο στο πλαίσιο ενός σπορ πακέτου εξοπλισμού στο οποίο περιλαμβάνονται ακόμη σπορ ανάρτηση, ζάντες, μικροδιαφορές στη διακόσμηση (μέσα, έξω) κ.λπ..

Στο δρόμο το αυτοκίνητο έδειξε να είναι πολύ ευχάριστο όντας σχετικά σφικτό μεν αλλά χωρίς να χάνει το κλασσικό αβαντάζ της αυξημένης άνεσης. Όσο για την έλευσή του στην ελληνική αγορά, αναμένεται στα μέσα Ιουνίου._Κ.Μ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ