top icon
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε το Audi R8 Spyder

Η φυσική συνέχεια του Audi R8 βρίσκεται ήδη στις ανά τον κόσμο εκθέσεις της εταιρείας και ακούει στο «υποκοριστικό» Spyder.

Η φυσική συνέχεια του Audi R8, βρίσκεται ήδη στις ανά τον κόσμο εκθέσεις της εταιρείας και ακούει στο «υποκοριστικό» Spyder. Ο λόγος για την ανοικτή έκδοση του R8 που παράγεται στο εργοστάσιο του Νέκαρλσουμ, από μια μικρή ομάδα μόλις 250 εργαζομένων. Πρόκειται για ένα ακόμα «υπεραυτοκίνητο» που γυρίζει την πλάτη στην οικονομική κρίση, την ώρα που ανάβει φώτα σε καταξιωμένο συναγωνισμό, όπως η 911 turbo Cabrio, Mercedes SL, αλλά και Ferrari California.
 
Το R8 Spyder, ζυγίζει μόλις 100 κιλά περισσότερα από το κουπέ, ενώ χρησιμοποιεί τον ίδιο V10 κινητήρα των 5,2 λίτρων, τοποθετημένο στο κέντρο. Η μέγιστη απόδοση είναι 525 ίπποι στις 8.000 σ.α.λ. με την κορυφή της ροπής να φτάνει τα 54 χλγμ. στις 6.500 σ.α.λ. Με βάρος 1720 κιλά (συν 5 στην περίπτωση του κιβωτίου R-tronic) οι επιδόσεις του μεγάλου/πανέμορφου αμαξώματος αγγίζουν το άριστα, με 0-100 χλμ./ώρα σε 4.1 δλ. και τελική ταχύτητα 313 χλμ./ώρα. Η κίνηση φυσικά μεταδίδεται στους τέσσερις τροχούς (19 ιντσών) με κατανομή 15/85% εμπρός/πίσω σε νορμάλ συνθήκες, αλλά υπό προϋποθέσεις μπορεί να φτάσει έως και 30 % στον εμπρός άξονα. Τo πίσω διαφορικό είναι μπλοκέ με ποσοστό εμπλοκής 25-40 % και τα δυο προσφερόμενα κιβώτια (6άρια, χειροκίνητο ή R tronic) συνοδεύονται από σύστημα ελεγχόμενης εκκίνησης (launch control).
Η από ύφασμα και ενισχυμένο πλαστικό αναδιπλούμενη μέσα σε 19 δλ. οροφή, αποθηκεύεται σε χώρο μεταξύ της καμπίνας επιβατών και του κινητήρα, ενώ ο οδηγός μπορεί να την ανοιγοκλείνει κινούμενος με ταχύτητα έως και 50 χλμ./ώρα. Η ποιότητα κατασκευής και το φινίρισμα διεκδικούν βραβεία, με τον εξοπλισμό της βασικής έκδοσης να περιέχει σχεδόν τα… πάντα όλα.
 
Η οδική συμπεριφορά κατά τη διάρκεια της γνωριμίας μας στη Νότια Γαλλία απεδείχθη από ουδέτερη, έως ευχάριστη και σπάνια ελαφρώς υπερστροφική, με τον οδηγό να έχει 3 επιλογές στο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (on, sport & off). Το ρεζερβουάρ καυσίμου χωρά 80 λίτρα αμόλυβδης και με βάση τη μέση κατανάλωση (18,5 λτ./100 χλμ.) που σημειώσαμε κατά τη διάρκεια της πρώτης μας γνωριμίας, επιτρέπει αυτονομία μόλις λίγο παραπάνω από τα 400 χλμ., στοιχείο που ελάχιστα θα απασχολήσει όσους Έλληνες αποφασίσουν να διαθέσουν 240.000 ευρώ (συν 10.000 ευρώ με το R tronic) για να αποκτήσουν το Audi R8 Spyder. Για την ιστορία να σημειώσουμε πως η τιμή στη Γερμανία είναι 156.400 ευρώ επιβαρυνόμενη κατά 7 χιλ. στην περίπτωση του σειριακού κιβωτίου. _Ν.Τ. 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ