top icon
Δοκιμές

Οδηγούμε το Ford Edge 2.0 TDCi Sport 210 PS

Το φρέσκο για τα ευρωπαϊκά δεδομένα Edge έρχεται να συνθέσει το τρίτο συντονισμένο «χτύπημα» των ανθρώπων της Ford στην πολυσχιδή, όπως διαμορφώνεται, κλάση των SUV οχημάτων.

Μόνο που αυτή τη φορά στόχος της Ford δεν είναι η καρδιά της κατηγορίας, όπως συμβαίνει στην περίπτωση των «μικρών» EcoSport και Kuga, αλλά η… περιφέρειά της, μιας και το πρωτοεμφανιζόμενο στη γηραιά ήπειρο Edge (σ.σ.: στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού ήδη διατίθεται για περισσότερο από μια δεκαετία) δεν είναι ένα τυπικό δείγμα γραφής του είδους που απευθύνεται στους πολλούς, αλλά ένα πληθωρικό στην όψη SUV με μήκος πάνω από 4,8 μ., που με την αύρα και τις τεχνικές και όχι μόνο περγαμηνές του, στοχεύει, δίχως συμπλέγματα και ενδοιασμούς, σε αγοραστές με υψηλές απαιτήσεις και… παχιά πορτοφόλια. Σε αυτούς, με άλλα λόγια, που μέχρι πρότινος έστρεφαν την προσοχή τους στους συνήθεις υπόπτους του είδους. Στα Audi Q5, BMW X3 και Mercedes GLC, δηλαδή. Και αυτό, είναι σίγουρα ένα δύσκολο εγχείρημα και συνάμα μια μεγάλη πρόκληση για τη «μαμά» Ford, που με τη δεύτερη πλέον γενιά του μοντέλου ποντάρει ξεκάθαρα στο χαρτί της «εναλλακτικής πρότασης» απέναντι στο γερμανικό κατεστημένο της κατηγορίας στα πάντοτε απαιτητικά χωρικά ύδατα της ευρωπαϊκής αγοράς. Με ποια όπλα στη φαρέτρα της; Την αφθονία εξοπλισμού, τους πλουσιοπάροχους χώρους και φυσικά τα ουκ ολίγα τεχνολογικά καλούδια με τα οποία οι άνθρωποι της Ford προίκισαν τον εξευρωπαϊσμένο, πλέον, γόνο τους. Και όλα αυτά, «ντυμένα» μ’ ένα περιτύλιγα που σίγουρα δεν περνά απαρατήρητο.