top icon
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε το νέο Suzuki Alto

H Suzuki επιστρέφει στα αυτοκίνητα πόλης, επαναφέροντας το -βασισμένο στο πρωτότυπο A-Star- Alto στη γκάμα της.

H Suzuki επιστρέφει στα αυτοκίνητα πόλης, επαναφέροντας το Alto στη γκάμα της. Με μήκος 3,5 μ. στοχεύει κατ’ ευθείαν στο Toyota Aygo με το οποίο μοιράζεται την ίδια φιλοσοφία: 3κύλινδρος κινητήρας 1.000 κ.εκ., ικανοποιητικοί χώροι για 4 επιβάτες και δυνατότητα μετακίνησης πέραν των στενών ορίων της πόλης. Ο κινητήρας των 68 ίππων εξασφαλίζει στο αυτοκίνητο εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση (4,5 λίτρα/100 χλμ., σύμφωνα με τον τυποποιημένο κύκλο) και τις χαμηλότερες εκπομπές CO2 (103 γρ./χλμ.) για βενζινοκίνητο αυτοκίνητο.
 
Βασισμένο στο πρωτότυπο A-Star, που έκλεψε τις εντυπώσεις με τη δυναμική εμφάνισή του στην τελευταία έκθεση της Γενεύης, το αυτοκίνητο παραγωγής διαθέτει αντίστοιχη φρεσκάδα στο παρουσιαστικό του.
 
Το νέο Alto θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Suzuki στην Ινδία, όπου η ιαπωνική εταιρεία μονοπωλεί την τοπική αγορά με μερίδιο που αγγίζει το 55%. Από την ίδια γραμμή παραγωγής θα βγαίνει μια παραλλαγή του, το Nissan Pixo, που σχεδιαστικά διαφοροποιείται ως επί το πλείστον στο εμπρός μέρος. Εντούτοις, η σύμπραξη των δύο εταιρειών δεν βρήκε έδαφος στο κομμάτι της εξέλιξης, την οποία επωμίστηκε εξολοκλήρου η Suzuki. H ετήσια παραγωγή των 120.000 αυτοκινήτων θα μοιράζεται εξίσου ανάμεσα στην ευρωπαϊκή και την ασιατική αγορά.
 
Είχαμε την ευκαιρία για μια σύντομη οδηγική επαφή με το Alto επί ινδικού εδάφους, σε μια κλειστή διαδρομή μακριά από το… πανδαιμόνιο που επικρατεί στους δημόσιους δρόμους.
Από την πρώτη επαφή, εντύπωση κάνει ο πολιτισμένος του χαρακτήρας, με τον ήχο του παραδοσιακά θορυβώδη 3κύλινδρου κινητήρα να φιλτράρεται ικανοποιητικά στην καμπίνα των επιβατών. Εκεί θα φιλοξενηθούν με άνεση 4 επιβάτες, παραχωρήσεις όμως έχουν γίνει στα πλαστικά του ταμπλό, που (αναμενόμενα) είναι σκληρά, αλλά και σε κάποια λειτουργικά θέματα, όπως για παράδειγμα τα παράθυρα των πίσω θυρών που δεν κατεβαίνουν, αλλά ανοίγουν σαν φεγγίτες, όπως και στο Aygo.
 
To τιμόνι, το κιβώτιο των 5 σχέσεων (εναλλακτικά προσφέρεται και με 4άρι αυτόματο) και τα φρένα προσφέρουν καλή αίσθηση, ενώ ο κινητήρας, μπορεί να μη βάζει φωτιά στο δρόμο, επιτρέπει όμως στο Alto να διατηρεί με άνεση μια ταχύτητα 130 – 140 χλμ. στον αυτοκινητόδρομο.
 
Στο επίπεδο του εξοπλισμού δεν υπάρχουν κάποιες βασικές ελλείψεις, μένει μόνο να δούμε στις αρχές του 2009 που θα έρθει το αυτοκίνητο στη χώρα μας, πως θα διαμορφωθούν οι τιμές, ανάλογα με τα στοιχεία άνεσης και ασφαλείας που θα προσφέρει η εκάστοτε έκδοση. _Μ.Σ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ