top icon
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε το Saab 9-3 2.0T XWD

Ένα αυτοκίνητο με κορυφαίο σύστημα τετρακίνησης, το οποίο πλέον βγαίνει και με δίλιτρο, υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα.

Ένα αυτοκίνητο με κορυφαίο σύστημα τετρακίνησης, το οποίο όμως είχε… θέμα με τις πωλήσεις του στην Ελλάδα ως τώρα, κυρίως λόγω του κυβισμού του μοτέρ του. Ο μεγάλος 2,8 V6 της GM είναι σχεδόν απαγορευμένος καρπός για τα ελληνικά δεδομένα. Ευτυχώς, το σουηδικό εργοστάσιο έκρινε, έτσι κι αλλιώς, συμφέρουσα την τοποθέτηση του 2.0 Turbo στο αυτοκίνητο.
 
Ο κινητήρας των 210 ίππων οδηγεί και τους 4 τροχούς, μέσω ενός συμπλέκτη τύπου Haldex 4ης γενιάς, που ελέγχεται ηλεκτροϋδραυλικά (υδραυλικό κύκλωμα σταθερής πίεσης). Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να συμπεριφέρεται ως προσθιοκίνητο μόνο κατά τη στιγμή της εκκίνησης από στάση, ενώ σε κάθε άλλη περίπτωση η ροπή μοιράζεται συνεχώς και κατά μεταβαλλόμενο τρόπο σε όλους τους τροχούς.
 
Στην πράξη, η υλοποίηση λειτουργεί υποδειγματικά ακόμη και σε πατημένο χώμα, όπως είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε πιέζοντας το αυτοκίνητο εκτός δρόμου, αν και τα μεγάλα ταξίδια είναι μάλλον το… αγαπημένο του περιβάλλον. Ο οδηγός νιώθει ότι το αυτοκίνητο κινείται και από τους πίσω τροχούς, χωρίς να απαιτείται εκ των προτέρων σπινάρισμα των μπροστινών, και αυτό ακριβώς είναι η «νίκη» του Haldex 4, σε σύγκριση με τις προηγούμενες γενιές του.
 
Περνώντας στο οικονομικό κομμάτι, αν σκεφτεί κανείς ότι η τιμή του αυτοκινήτου στη Sedan έκδοση ξεκινάει από τα 37.450 ευρώ, πρόκειται για ευχάριστη έκπληξη. Σε αυτή την περιοχή τιμής, δύσκολα θα βρει κανείς ανταγωνισμό με τετρακίνηση και παρόμοια ισχύ, όσο και εξοπλισμό. Οι πωλήσεις του ξεκινούν άμεσα._Σ.Λ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ