top icon
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε το Subaru Impreza WRX STi

Στα πλαίσια της έκθεσης της Μπολόνια η Subaru παρουσίασε επίσημα στο ευρωπαικό κοινό την τρίτη γενιά του κορυφαίου Impreza, με τον κωδικό «STI».

 Βασισμένο στην νέα πλατφόρμα με το χάτσμπακ αμάξωμα, το νέο STI έχει μακρύτερο μεταξόνιο και μικρότερους προβόλους σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, ενώ δέχθηκε και ένα πλήθος ενισχύσεων για ακόμα μεγαλύτερη ακαμψία. Από την πρώτη στιγμή πάντως μπορεί κάποιος να εντοπίσει την μεγαλύτερη διαφορά σε σχέση με την υπόλοιπη γκάμα, που δεν είναι άλλη από τα πολύ φαρδύτερα μετατρόχια.
 
Η ανάρτηση υιοθετεί την διάταξη των γονάτων εμπρός και των διπλών ψαλιδιών πίσω, με ειδικές φυσικά ρυθμίσεις και γεωμετρία για την συγκεκριμένη έκδοση, ενώ τα φρένα προέρχονται από την Brembo και τα ελαστικά από την Dunlop. Κάτω από το καπό βρίσκεται ο μπόξερ κινητήρας των 2.5 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 300 ίππους και 41,5 χλγμ. ροπής. Για τα 0-100 χλμ./ώρα το νέο STI χρειάζεται 5,2 δλ., η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 250 χλμ./ώρα, ενώ ο οδηγός μέσω του συστήματος SI Drive, έχει τρείς επιλογές σε ότι αφορά τα χαρακτηριστικά λειτουργίας και την απόκριση του κινητήρα.
 
Το σύστημα μετάδοσης αποτελείται από ένα μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων (προς το παρόν δεν έχει αποφασιστεί ακόμα εάν θα υπάρξει κάποιου τύπου αυτοματοποιημένο κιβώτιο) και μία τετρακίνηση που αποτελείται από τρία μπλοκέ διαφορικά. Το κεντρικό μάλιστα, το οποίο υπό κανονικές συνθήκες κατανέμει την ροπή σε ποσοστό 41/59 μεταξύ του εμπρός και πίσω άξονα, προσφέρει στον οδηγό συνολικά 9 επιλογές στα χαρακτηριστικά λειτουργίας του, προκειμένου να συμβαδίζει απόλυτα με το εκάστοτε οδηγικό στύλ και την κατάσταση του δρόμου. Υπάρχει μάλιστα και ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας, το οποίο πάντως μπορεί να απενεργοποιηθεί σε δύο στάδια.
 
Δυστυχώς η εξαιρετικά περιορισμένη επαφή με το αυτοκίνητο δεν επιτρέπει την εξαγωγή συγκεκριμένων συμπερασμάτων, σχετικά με τα οδικά του χαρακτηριστικά. Μην ανησυχείτε πάντως, καθώς στα μέσα Ιανουαρίου το αυτοκίνητο θα παρουσιαστεί επίσημα στην χώρα μας.
 
Προς το παρόν οι πρώτες εκτιμήσεις τοποθετούν το κόστος της μίας και μοναδικής έκδοσης, με πολύ πλούσιο πάντως εξοπλισμό, γύρω στα 54.000 με 55.000 ευρώ._Σ.Τ.
 
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ