Δοκιμές Παρουσιάσεις

Οδηγούμε το Renault Megane RS

Στην Ισπανία παρουσιάστηκε η κορυφαία έκδοση του νέου Megane, και εμείς βρεθήκαμε στη Μάλαγα, αλλά και στην πίστα Ascari, όπου πήραμε μία πρώτη γεύση.

Στην Ισπανία παρουσίασε η Renault την κορυφαία έκδοση του νέου Megane με τον κωδικό RS και εμείς βρεθήκαμε στις εκπληκτικές διαδρομές πάνω από τη Μάλαγα, αλλά και στην πίστα Ascari, όπου και πήραμε μία πρώτη γεύση.
 
Οι άνθρωποι της Renault Sport ανέλαβαν να φέρουν εις πέρας το δύσκολο έργο της δημιουργίας ενός καθαρόαιμο αγωνιστικού αυτοκινήτου. Το αμάξωμα του Megane Coupe αποτέλεσε ιδανική βάση για τους ανθρώπους του σχεδιαστικού τμήματος, οι οποίοι κατάφεραν να δημιουργήσουν ένα ιδιαίτερα θελκτικό σύνολο. Κύριο χαρακτηριστικό είναι τα δυναμικά στοιχεία κατά μήκος όλου του αμαξώματος, χωρίς όμως να έχουν χρησιμοποιηθεί εξεζητημένες λύσεις, οι οποίες και θα το καθιστούσαν κραυγαλέο. Σήμα κατατεθέν, ο εμπρός προφυλακτήρας με την πτέρυγα σε στυλ μονοθεσίου της Formula 1, αλλά και ο πίσω προφυλακτήρας με τον διαχύτη, που φιλοξενεί και τη μονή απόληξη της εξάτμισης στο κέντρο. Στο εσωτερικό, το κίτρινο στροφόμετρο, αλλά και οι κίτρινες ραφές σε κάθισμα, επιλογέα και τιμόνι, σε συνδυασμό με το τύπου μπάκετ καθίσματα και το φιλέτο ανθρακονήματος στο ταμπλό, μαρτυρούν τη διαφορά σε σχέση με τις απλές εκδόσεις.
 
Το νέο Megane R.S., παίρνει ζωή από το δίλιτρο σύνολο των 230 ίππων της προηγούμενης έκδοσης με το κωδικό R 26R, με την ισχύς να έχει αυξηθεί στους 250 ίππους. Αυτό έχει επιτευχθεί με την αλλαγή των μερών του κατά 35%, αλλά και τη προσθήκη χρονισμού στους αυλούς εισαγωγής, το νέο τούρμπο και τη νέα χαρτογράφηση του κινητήρα. Φυσικά, διαφοροποίηση υπάρχει τόσο στον τομέα της ανάρτησης και των ελατηρίων, αλλά και των αντιστρεπτικών, που έχουν μεγαλύτερη διάμετρο. Το σύστημα πέδησης φέρει την υπογραφή της Brembo, με τετραπίστονες δαγκάνες σε δίσκους 340 χλστ. εμπρός, και 280 χλστ. πίσω, την ώρα που νέα χαρτογράφηση έχει και το σύστημα διεύθυνσης, το οποίο έχει λιγότερη υποβοήθηση.
 
Στο δρόμο και την πίστα, το νέο Megane R.S. εμφανίζεται αντάξιο των προσδοκιών σε κάθε επίπεδο. Ο κινητήρας διαθέτει επαρκή ισχύ, αρκετή για να χαρίσει αξιοζήλευτες επιδόσεις στο κουπέ αμάξωμα, την ώρα που το 80% της ροπής είναι διαθέσιμο από τις 1.900 σ.α.λ., αποτελώντας συμπαραστάτη του οδηγού στην προσπάθεια του να πιέσει στο όριο. Σημαντικό στοιχείο στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς, είναι η παρουσία του συστήματος ESP τριών σταδίων. Στο πρώτο, είναι πλήρως ενεργοποιημένο, στο δεύτερο (ESP Sport) επιτρέπει στον οδηγό να πιέσει παρεμβαίνοντας μετά από μία συγκεκριμένη γωνία, ενώ στο τρίτο και τελευταίο απενεργοποιείται πλήρως. Σε κάθε περίπτωση, το νέο Megane R.S. ακολουθεί την παράδοση των Γάλλων, με εξαιρετική και ρυθμίσιμη ανάλογα με τις επιθυμίες του οδηγού οδική συμπεριφορά. Το σύστημα διεύθυνσης είναι αντάξιο των προσδοκιών, παρέχοντας τις απαραίτητες πληροφορίες στον οδηγό, αν και ηλεκτρικό, την ώρα που ο επιλόγεας είναι σαφής και με μικρές διαδρομές.
 
Αξίζει να σημειώσουμε, ότι οι Γάλλοι παρουσίασαν και την έκδοση με τον κωδικό Cup, η οποία εφοδιάζεται με μπλοκέ διαφορικό, πιο σφικτή ρύθμιση ανάρτησης-ελατηρίων, μεγαλύτερης διαμέτρου αντιστρεπτικές και χαραγμένους δίσκους της Brembo, αλλά και καθίσματα μπάκετ της Recaro.
 
Το νέο Megane RS αναμένεται στη χώρα μας στις αρχές του νέου έτους, χωρίς ακόμα να έχει ανακοινωθεί η τιμή του. Πάντως, στη Γαλλία η βασική έκδοση ξεκινάει από τις 28.500 ευρώ, την ώρα που η έκδοση Cup, στοιχίζει 1.600 ευρώ παραπάνω._Π.Τ.
Δείτε τιμές και τεχνικά χαρακτηριστικά: Megane

Πιστεύετε ότι η ΕΕ πρέπει να θεσπίσει ακόμα πιο αυστηρές προδιαγραφές στο μέσο όρο εκπομπών CO2 του στόλου των αυτοκινητοβιομηχανιών;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου