top icon
Παρουσιάσεις

Peugeot 107 & 307

Το νέο της «μικρό» μοντέλο πόλης 107, προϊόν της κοινοπραξίας TPCA, καθώς και το ανανεωμένο 307, παρουσίασε η γαλλική εταιρεία στη Ντιζόν

Μετά την είσοδο του Toyota Aygo, ήρθε η ώρα για την Peugeot να αποκαλύψει την δικιά της πρόταση, προϊόν της συνεργασίας TPCA, το 107. Παράλληλα, στην «μαμά» Γαλλία και συγκεκριμένα στην πόλη της Ντιζόν, παρουσιάστηκε και η ανανεωμένη έκδοση του 307.

Peugeot 107

Ας αρχίσουμε όμως με το ολοκαίνουριο Peugeot 107. O λόγος για ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης, αντικαταστάτη του 106 της γαλλικής εταιρείας, όπου κατασκευάζεται και αυτό στο εργοστάσιο παραγωγής της TPCA στο Kolin της Τσεχίας, όπως δηλαδή και το ήδη γνωστό μας Toyota Aygo, αλλά και το αναμενόμενο Citroen C1. H πρόταση της Peugeot στην άκρως ενδιαφέρουσα κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης, δείχνει από την πρώτη κιόλας στιγμή τις προθέσεις της για νεανική εμφάνιση. Χαρακτηριστικά γνωρίσματα του 107, οι πρωτότυπες καμπύλες, καθώς και η εμπρός μάσκα και ο εμπρός προφυλακτήρας στο χρώμα του αμαξώματος.

«Έδρα» του θεωρείται φυσικά η πόλη, αφού το μήκος των 3.430 χλστ. (25 εκ. μικρότερο από το 106), το μόλις 790 κιλών αμάξωμα και η καλή κατανάλωση του αυτοκινήτου, το αναδεικνύουν ως μία από τις κορυφαίες επιλογές για μετακινήσεις μέσα στα αστικά κέντρα. Η συμπεριφορά του «μικρού λέοντα» στον δρόμο, είναι αρκετά προβλέψιμη, χάρη στην γνωστή γαλλική συνταγή της, ανάρτησης McPherson εμπρός με τριγωνικά ψαλίδια και αντιστρεπτική δοκό 22 χλστ. και του ημιάκαμπτου άξονα πίσω (σ.σ. ελαφρά υποστροφικές τάσεις), αλλά του μεγάλου μετατροχίου 1.415 χλστ. εμπρός και 1.405 χλστ. πίσω.

Στην Γαλλία είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το 107 και με τους δύο κινητήρες που είναι εφοδιασμένο, βενζινοκινητήρας 998 κ.εκ. και diesel 1.398 κ.εκ. Όσο αφορά αυτό που θα ενδιαφέρει, αρχικά τουλάχιστον, την ελληνική αγορά σε λίγους μήνες, το βενζινοκίνητο δηλαδή σύνολο, είναι ο γνωστός πλέον και από το Aygo, 3κύλινδρος με δυο εκκεντροφόρους επικεφαλής και απόδοσης 68 ίππων στις 6.000 σ.α.λ.. Η πετρελαιοκίνητη έκδοση αντίστοιχα, αποδίδει 54 ίππους. Εκτός του μηχανικού κιβωτίου πέντε σχέσεων που χρησιμοποιείται και με τους δύο κινητήρες, η βενζινοκίνητη έκδοση είναι διαθέσιμη και με ένα ημιαυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων «2 Tronic», γνωστό και από το 1007.

To λανσάρισμα του αυτοκινήτου μέχρι στιγμής έχει ξεκινήσει σε πέντε χώρες, Τσεχία, Βέλγιο, Ολλανδία, Λουξεμβούργο και φυσικά Γαλλία. Περισσότερα όμως για την νέα πρόταση της Peugeot, στην κατηγορία Β1 καθώς και η τιμή του (μικρά αυτοκίνητα πόλης), στην αρχή της επόμενης χρονιάς, όπου το 107 θα κάνει την είσοδό του στην ελληνική πραγματικότητα, όντας το τρίτο, στην σειρά του «project», μετά το Αygo και το C1.

Peugeot 307: Πινελιές Ανανέωσης

Παράλληλα με την παρουσίαση του νέου 107, η Peugeot παρουσίασε στην Γαλλία την ανανεωμένη έκδοση του 307. Στη νέα -εξωτερική- όψη του γαλλικού μοντέλου περιλαμβάνονται κοντύτερο αλουμινένιο καπό και νέα φωτιστικά σώματα χρωμίου, τόσο στο εμπρός όσο και στο πίσω του μέρος. Στο ίδιο μοτίβο και τα νέα πλευρικά φλας του 307, με εμφάνιση κρυστάλλων. Επιπλέον, το «πακέτο» συνοδεύεται από νέες 16άρες και 17άρες ζάντες ελαφρού κράματος καθώς και νέα τάσια. Στα εντός του ανανεωμένου Peugeot 307, οι αλλαγές περιορίζονται στην κεντρική κονσόλα, στο πίνακα οργάνων καθώς και στα νέα φινιρίσματα ξύλου ή αλουμινίου με τα οποία θα είναι εφοδιασμένες οι εκδόσεις Comfort και Sport, ενώ αντίστοιχα το hatchback, SW αλλά και το CC μοντέλο, θα είναι διαθέσιμα με δερμάτινη επένδυση.

Κατά την διάρκεια της ολιγόωρης συμβίωσή μας με το Peugeot 307 στους γαλλικούς δρόμους, δεν διαπιστώσαμε διαφορές στην οδική συμπεριφορά, κάτι που δικαιολογείται από το γεγονός ότι δεν υπάρχει καμία απολύτως αλλαγή στον τομέα της ανάρτησης αλλά και του κινητήρα σε σχέση με το «απερχόμενο» μοντέλο. Οι ανανεωμένες εκδόσεις του Peugeot 307, αναμένονται στην Ελληνική αγορά Νοέμβριο με Δεκέμβριο, ενώ οι τιμές τους, σύμφωνα με τους ανθρώπους της γαλλικής εταιρείας, θα είναι πιο υψηλές από τις τωρινές_Μ.Σαλ.
 

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ