top icon
Παρουσιάσεις

Peugeot 308 RC Z

Προσκεκλημένοι της γαλλικής εταιρείας βρεθήκαμε στην πίστα Mortefontaine, λίγο έξω από το Παρίσι για μία διαφορετική παρουσίαση. Εκεί μας περίμεναν κάποια πρωτότυπα που έχει παρουσιάσει τα τελευταία χρόνια η Peugeot. Tο αστέρι της εκδήλωσης ήταν το 308 RC Z, για το οποίο πρόσφατα ανακοινώθηκε ότι πήρε το πράσινο φως για να μπεί σε παραγωγή το 2010 (ένα χρόνο μετά την παρουσίαση της έκδοσης Coupe Cabrio του 308).

 
 
Το RC Z είναι ένα άκρως εντυπωσιακό κουπέ 2+2 θέσεων. Η συγγένεια με το 308 είναι εμφανής στο εμπρός μέρος, ενώ ιδιαίτερη εντύπωση προκαλούν οι φουσκωμένοι θόλοι των τροχών, τα μικρά πίσω τριγωνικά παράθυρα, η ελειψοειδής οροφή, αλλά πολύ περισσότερο το διπλό εξόγκωμα στο πίσω παρμπρίζ. Έχει το ίδιο μήκος και μεταξόνιο με το χάτσμπακ 308 (4.276 και 2.608 χλστ. αντίστοιχα), είναι κατά 25 χλστ. πλατύτερο (1.840 χλστ.) και σχεδόν 20 εκ. χαμηλότερο (1.320 χλστ.).
 
Χάρις στην χρήση αλουμινίου και ανθρακονημάτων το βάρος έχει περιοριστεί στα 1.200 κιλά. Για λόγους κόστους κάποια από αυτά τα υλικά θα αντικατασταθούν με συμβατικότερα, ενώ το πίσω παρπρίζ θα διατηρήσει το ιδιαίτερο σχήμα του, αλλά θα είναι φτιαγμένο από γυαλί, αντί για πλαστικό.
 
Στο εσωτερικό συναντάμε το ταμπλό του 308, με αρκετές αλλαγές στα υλικά και την εμφάνιση του πίνακα οργάνων. Οι πίσω θέσεις δύσκολα θα φιλοξενήσουν ακόμα και παιδιά, ο χώρος αποσκευών όμως είναι απόλυτα ικανοποιητικός και μπορεί να μεγαλώσει με την ανάκληση των πίσω καθισμάτων.
 
Μέχρι την επίσημη παρουσίαση θα γίνουν αρκετές αλλαγές στις ρυθμίσεις των αναρτήσεων, οι οποίες αποτελούνται από γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω. Αξιοσημείωτο είναι ότι τα μετατρόχια έχουν αυξηθεί κατά 59 χλστ. Τέλος, κάτω από το καπό θα βρίσκεται μία δυνατότερη έκδοση του υπερτροφοδοτούμενου 1.600άρη κινητήρα, ο οποίος για την περίσταση αποδίδει 218 ίππους και 28,5 χλγμ. ροπής._Σ.Τ.
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ