top icon
Παρουσιάσεις

Peugeot Partner & Bipper

Το Group PSA με την παρουσίαση της δεύτερης γενιάς του γνώριμου στην αγορά μας Partner και του εντελώς νέου vanette Bipper, ολοκλήρωσε την εκτεταμένη φετινή δημιουργική του δραστηριότητα στον δημοφιλή στην Ευρώπη χώρο των ελαφρών επαγγελματικών αυτοκινήτων. 

Το μόνο που απομένει είναι η εμφάνιση της επιβατικής έκδοσης του Βipper προς το τέλος του τρέχοντος έτους, αφού η μαζική παραγωγή όλων των υπόλοιπων νέων προτάσεων του Group έχει ήδη ξεκινήσει. Προηγήθηκε πριν από λίγους μήνες η επίσημη παρουσίαση από τη Citroen του Berlingo, που αποτελεί το «αδελφό» μοντέλο του Partner, καθώς και του μικρότερού τους σε διαστάσεις Νemo, προϊόντος της κοινοπραξίας της PSA με τη Fiat Group Automobiles και την Τofas, της οποίας τα άλλα δύο στελέχη είναι το Peugeot Bipper και το Fiat Fiorino.
 
Partner Τepee
Το «Tepee» αποτελεί την πολυμορφική και πολλαπλών χρήσεων εκδοχή του Ρartner. To αυτοκίνητο αλλάζει σχεδιαστικά στο εμπρός μέρος από την έκδοση van, καθώς διαθέτει διαφορετικού σχεδιασμού πρόβολο, με περισσότερο δυναμική φυσιογνωμία. Οι εσωτερικοί του χώροι είναι πολύ έξυπνα σχεδιασμένοι, με πολλές θήκες για μικροπράγματα, ενώ διαθέτει και τρία ανεξάρτητα πίσω καθίσματα. Το επιβατικό Partner θα προσφέρεται σε τρία επίπεδα εξοπλισμού: Premium, Premium Pack, Outdoor. To πρώτο περιέχει μεταξύ άλλων 4 αερόσακους, 2 συρόμενες πλαϊνές πόρτες και ηλεκτρικά παράθυρα, ενώ με το δεύτερο παρέχονται επιπλέον radio-CD, αυτόματος κλιματισμός, ηλεκτρικοί εξωτερικοί καθρέφτες και διαιρούμενη ηλιοροφή «Zenith». Η πιο πλούσια έκδοση, η «Οutdoor», διαθέτει υπερυψωμένο αμάξωμα για περισσότερο «off road» χρήση και ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας. Στο δρόμο το Partner Tepee συμπεριφέρεται προβλέψιμα και αγχολυτικά δίχως να προβληματίζει, με πολύ ικανοποιητικό συνδυασμό πλαισίου-κινητήρα-κιβωτίου ταχυτήτων και ανάρτησης. Μας άρεσε ιδιαίτερα η έκδοση με τον 16βάλβιδο 1.6 τουρμποντίζελ κινητήρα των 110 ίππων, που όμως δεν προβλέπεται να εισαχθεί στην Ελλάδα. Πέρα από αυτόν το αυτοκίνητο θα εφοδιάζεται με δύο ακόμη πετρελαιοκίνητα μηχανικά σύνολα των 1.6 λίτρων, απόδοσης 75 και 90 ίππων. Τέλος, ο βασικός του κινητήρας βενζίνης θα είναι επίσης χωρητικότητας 1.6 λίτρων, ισχύος 90 ίππων.        
 
Partner Van
Η «εργατική» έκδοση του Partner μπορεί να μεταφέρει ωφέλιμο φορτίο 625 κιλών και ο όγκος του χώρου φόρτωσής του κυμαίνεται από τα 3,3 ως τα 3,7 κ.μ., με την καταβύθιση του καθίσματος του συνοδηγού. Από την γκάμα των κινητήρων της απουσιάζει μόνο ο 1.6 τουρμποντίζελ των 110 ίππων, ενώ και εκείνη θα διατίθεται επίσης με τρία επίπεδα εξοπλισμού: Confort, Confort Pack, Deluxe. Το πρώτο συμπεριλαμβάνει κάθισμα συνοδηγού Μulti-Flex, ηλεκτρικά παράθυρα και ηλεκτρικούς καθρέφτες, το δεύτερο παρέχει επιπλέον του Confort σύστημα κλιματισμού και το τρίτο διαθέτει δεξιά συρόμενη πλαϊνή πόρτα.
 
Bipper Van
To «αδελφάκι» του Citroen Nemo θα διατίθεται με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, χωρητικότητας 1.4 λίτρων και ισχύος 75 και 70 ίππων αντίστοιχα. Ο βασικός εξοπλισμός του μικρού γαλλικού vanette περιλαμβάνει αερόσακο οδηγού, διαχωριστικό καμπίνας, ηλεκτρικά παράθυρα και κεντρικό κλέιδωμα. Προαιρετικά προσφέρονται πλαϊνές συρόμενες πόρτες, κλιματισμός, radio-CD, αερόσακος συνοδηγού και υποβοήθηση παρκαρίσματος.
 
Στην Ελλάδα…
Τα τρία νέα επαγγελματικά και πολλαπλών ρόλων μοντέλα αναμένονται στη χώρα μας τον Ιούλιο, σε τιμές που δεν έχουν ακόμη προσδιοριστεί. Το Partner Tepee θα διατεθεί στην ελληνική αγορά μόνο με τον 1.6 λίτρων κινητήρα βενζίνης των 110 ίππων, ενώ το Partner Van με τους αντίστοιχους κυβισμούς βενζίνης και πετρελαίου των 90 και των 75 ίππων.
 
Σπ. Χατ.
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ