top icon
Δοκιμές

Δοκιμάζουμε Alfa Romeo MiTo 1.3 JTDM-2 Racer

Όπου “Racer” λοιπόν, πινελιές αποκλειστικά στον εξοπλισμό του αυτοκινήτου, το οποίο κατά τα άλλα είναι η γνωστή μας MiTo, στην diesel έκδοση των 85 ίππων.

Η αισθητική λογική είναι οι εντός και εκτός παρεμβάσεις να είναι ταιριαστές, δημιουργώντας ένα, ακόμη πιο ελκυστικό σύνολο. Σημειώστε λοιπόν ένα ιδιαίτερο φινίρισμα για τα πόμολα στις πόρτες και τα εμπρός και πίσω πλαίσια των φώτων, χρωμιωμένη γραμμή παραθύρων, καλύμματα εξωτερικών καθρεφτών σε καφέ χρώμα, πίσω σπορ προφυλακτήρα, spoiler και χρωμιωμένη εξάτμιση, όπως επίσης και εντυπωσιακές ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών σε καφέ απόχρωση. Στα εντός, το μαύρο ταμπλό από μαλακό πλαστικό συνδυάζεται με τα γκρι καθίσματα με καφέ δερμάτινη επένδυση, καφέ ραφές και το λογότυπο της Alfa Romeo στα εμπρός προσκέφαλα ενώ δερμάτινη επένδυση με καφέ ραφές υπάρχει επίσης στο σπορ τιμόνι, τον επιλογέα των ταχυτήτων και το χειρόφρενο.

Η MiTo Racer προσφέρεται στην πιο προσιτή έκδοσή της με τον κινητήρα 1.4 των 78 ίππων, για τους λάτρεις των επιδόσεων υπάρχει ο υπερτροφοδοτούμενος 1.4 MultiAir των 140 ίππων με το αυτόματο κιβώτιο Alfa TCT, ενώ για όσους «ψηφίζουν ντίζελ» υπάρχει ο 1.3 JTDM-2 των 85 ίππων στις 3.500 σ.α.λ. και την ροπή των 200 Nm. μόλις από τις 1.500 σ.α.λ. Αυτό που σε κερδίζει σε αυτή την έκδοση είναι φυσικά η ροπή της από χαμηλά, όσο αφορά την άνετη και οικονομική της κίνηση μέσα σε αστικό περιβάλλον, την ίδια στιγμή όμως το μικρό ωφέλιμο πεδίο στο στροφόμετρο, υποχρεώνει τον οδηγό της να ασχολείται διαρκώς με το με το 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο δε διακρίνεται για το ομαλό κούμπωμα των σχέσεων. Εξαιτίας αυτού μάλιστα, το μοντέλο δεν πραγματοποιεί χρόνους, αντίστοιχους της καλής ροπής του, τόσο από στάση όσο και στις ρεπρίζ. Όπως διαπιστώσαμε στο Ακραίφνιο λοιπόν, για το “0-100” χρειάζεται 13,2 δλ. ενώ η ρεπρίζ 80-110 χλμ./ώρα με 4η και 5η πραγματοποιείται σε 8,4 και 12,0 δλ., αντίστοιχα. Στον σημαντικό τομέα της κατανάλωσης, τα καταφέρνει περίφημα όμως, αφού με ευκολία σημειώνεις μέσες τιμές κάτω των 5,5 λίτρων 100 χλμ.!

Το ελκυστικό πακέτο συμπληρώνει ένα πολύ πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού, στον οποίο περιλαμβάνονται στάνταρ VDC/ASR/MSR/Hill Holder, 7 αερόσακοι, Alfa DNA (εκτός από την 1.4 των 78 ίππων), κλιματισμός, ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι εξωτερικοί καθρέφτες, προβολείς ομίχλης, ζάντες αλουμινίου 17”, σύστημα U-Connect 5” με χειριστήρια στο τιμόνι, σύστημα Start & Stop κλπ. Η τιμή της MiTo Racer ξεκινά από 15.280 ευρώ, για την έκδοση 1.4 των 78 ίππων, 19.880 ευρώ για αυτή των 140 ίππων και 18.030 για την diesel “Racer” των 85 ίππων. Σημειώστε εδώ ότι στις παραπάνω τιμές συμπεριλαμβάνεται προωθητική ενέργεια 1000 ευρώ η οποία ισχύει αυτή την περίοδο και όφελος απόσυρσης 960 ευρώ.

Όσο αφορά το συγκεκριμένο αυτοκίνητο της δοκιμής μας τώρα, αυτό έχει έναν εξτρά εξοπλισμό της τάξεως των 2.760 ευρώ. Συγκεκριμένα, ηλεκτρικά ανοιγόμενη ηλιοροφή (885 ευρώ), υποβραχιόνιο (135 ευρώ), διζωνικός κλιματισμός (570 ευρώ), cruise control (215 ευρώ), κάθισμα συνοδηγού ρυθμιζόμενο καθ’ ύψος (160 ευρώ), αισθητήρες στάθμευσης με οπτική ένδειξη (315 ευρώ), ρύθμιση για την μέση στα εμπρός καθίσματα (160 ευρώ) αλλά και αυτό το ιδιαίτερο λευκό παστέλ χρώμα του αμαξώματος, το οποίο κοστίζει επιπλέον 320 ευρώ._Μ. Σαλ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ