top icon
Παρουσιάσεις

Το νέο Fiat Bravo

Τη Ρώμη επέλεξε η Fiat για την παγκόσμια πρεμιέρα του νέου Bravo,

Τη Ρώμη επέλεξε η Fiat για την παγκόσμια πρεμιέρα του νέου Bravo, του πρώτου μοντέλου που φορά το νέο λογότυπο της εταιρείας. Το στοίχημα είναι μεγάλο για τον Ιταλό κατασκευαστή, που προσβλέπει όσο τίποτε άλλο στην εμπορική επιτυχία του νέου του μοντέλου. Το νέο Bravo ρίχνεται στη μάχη για την επικράτηση στην κατηγορία των μικρομεσαίων οχημάτων και είναι επωμισμένο να ανατρέψει την «χαλαρή» εμπορική πορεία του Stilo που αντικαθιστά.

Με εμφάνιση προερχόμενη από τον σχεδιαστικό κέντρο της Fiat (Fiat Style Center), το αμάξωμα του νέου Bravo θα διατίθεται αρχικά μόνο σε πεντάθυρη έκδοση. Αν και ακολουθεί γενικά συντηρητικές σχεδιαστικές επιλογές, δεν κρύβει την ιταλική καταγωγή του. Οι σχεδιαστές φρόντισαν να του δώσουν δυναμισμό, παίζοντας λίγο με τις γραμμές των παραθύρων στις πίσω πόρτες. Με τον έξυπνο αυτό τρόπο οι Ιταλοί διαφοροποιήθηκαν κατ’ ελάχιστον από τα δεδομένα της κατηγορίας που επιτάσσει πιο συμβατικές και «παγκόσμιες» γραμμές, εύπεπτες για περισσότερους δυνητικούς αγοραστές.

Μετά από σύντομη οδηγική εμπειρία στους δρόμους της ιταλικής πρωτεύουσας, διαπιστώσαμε πως το νέο Bravo διαθέτει όλα εκείνα τα στοιχεία που θα το βοηθήσουν να διαγράψει μια καλή εμπορική πορεία. Είναι πάνω από όλα εύχρηστο, καλοκατασκευασμένο, ενώ η ανάρτησή του συνδυάζει άνεση και αποτελεσματικότητα.

Τα νέα Bravo θα κάνουν την εμφάνισή τους στις ελληνικές εκθέσεις Fiat, τον ερχόμενο Σεπτέμβριο. Αρχικά θα εφοδιάζονται με κινητήρες βενζίνης 1368 κ.εκ. τόσο ατμοσφαιρικούς, όσο και νέας γενιάς υπερτροφοδοτούμενους (T-Jet) με απόδοση 90 και 150 ίππων αντίστοιχα. Το Νοέμβρη θα υπάρξει και δεύτερη έκδοση, πιο οικονομική, του υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα με απόδοση 120 ίππους. Αν και σχεδόν αδιάφορο για την ελληνική αγορά, τα νέα Bravo, μπορούν να εφοδιαστούν με δύο  υπερτροφοδοτούμενους πετρελαιοκινητήρες απόδοσης 120 και 150 ίππων. Σε σχέση με τα επίπεδα εξοπλισμού, αναμένεται να ακολουθηθεί η ίδια πολιτική που ισχύει στα Grande Punto, με τέσσερα διαφορετικά._Γ.Κ.

 

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ

Μήκος: 4.336 χλστ.
Πλάτος: 1.792 χλστ.
Ύψος: 1.498 χλστ.
Μεταξόνιο: 2.600 χλστ.
Βάρος: 1.205–1.360 κιλά
Χώρος αποσκευών: 400 λίτρα
 
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός: Γόνατα ΜακΦέρσον
Πίσω: Ημιάκαμπτος άξονας
 
ΦΡΕΝΑ
Εμπρός: Αεριζόμενοι δίσκοι
Πίσω: Δίσκοι
 
KINHTHPEΣ
 
1.4 FIRE 16V
Kύλινδροι: 4 σε σειρά
Κυβισμός: 1.368 κ.εκ.
Ισχύς: 90 ίπποι στις 5.500 σ.α.λ.
Ροπή: 13 χλγμ. στις 4.500 σ.α.λ.
Kιβώτιο ταχυτήτων: χειροκίνητο 6 σχέσεων
 
1.9 MULTIJET 8V
Kύλινδροι: 4 σε σειρά
Κυβισμός: 1.910 κ.εκ.
Ισχύς: 120 ίπποι στις 4.000 σ.α.λ.
Ροπή: 26 χλγμ. στις 2.000 σ.α.λ.
Kιβώτιο ταχυτήτων: χειροκίνητο 5 σχέσεων
 
1.9 MULTIJET 16V
Kύλινδροι: 4 σε σειρά
Κυβισμός: 1.910 κ.εκ.
Ισχύς: 150 ίπποι στις 4.000 σ.α.λ.
Ροπή: 31 χλγμ. στις 2.000 σ.α.λ.
Kιβώτιο ταχυτήτων: χειροκίνητο 6 σχέσεων
 
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ