top icon
Παρουσιάσεις

Toyota Hilux 2007

Το ιαπωνικό pick up κλείνει τα σαράντα του χρόνου και προσπαθεί να δώσει ουσιαστικές απαντήσεις στον ανταγωνισμό.

Στη Νότια Αφρική και συγκεκριμένα στη χώρα των Ζουλού (Zululand) οδηγήσαμε το Hilux για το 2007 που παρουσιάζεται αρκετά ανανεωμένο. Το ιαπωνικό pick up, που κλείνει τα σαράντα του χρόνου, προσπαθεί να δώσει ουσιαστικές απαντήσεις στον ανταγωνισμό από πλευράς Nissan και Mitsubishi, με έναν ενισχυμένο κατά 17% D-4D πετρελαιοκινητήρα των 2.5 λίτρων – που τώρα αποδίδει 120 ίππους/3.600 σ.α.λ. – ενώ υιοθετεί και το γνωστό τρίλιτρο του Land Cruiser με 171 ίππους/3.600 ο οποίος συνδυάζεται και με αυτόματο κιβώτιο 4 σχέσεων.
 
Εξωτερικά, το Hiluχ δε διαφέρει από αυτό που κυκλοφορεί από το 2004. Μόνη διαφορά είναι ένας αεραγωγός που έχει προστεθεί στο καπό. Εσωτερικά, είναι πιο προσεγμένο από πριν ενώ στην κορυφαία έκδοση SR-X που διατίθεται με το μεγάλο κινητήρα αποκλειστικά, έχει την πολυτέλεια ενός σύγχρονου SUV, χάρη στα δερμάτινα καθίσματα, την έγχρωμη οθόνη με σύστημα πλοήγησης και τις ειδικές αλουμινένες ζάντες και τα μασπιέ στο αμάξωμα.
 
Αφού είδαμε πώς κατασκευάζεται το Hilux στη μονάδα της Toyota στο Ντέρμπαν, το οδηγήσαμε για τρεις ολόκληρες ημέρες στην άσφαλτο και στο χώμα και φυσικά πήγαμε για Σαφάρι μαζί του. Οι εντυπώσεις που αποκομίσαμε; Με τον κινητήρα 2.5 οι επιδόσεις μπορεί να μην εντυπωσιάζουν, ωστόσο είναι αισθητά βελτιωμένες από πριν. Ο κινητήρας βάσης ξεχωρίζει κυρίως για την ελαστικότητά του, στοιχείο που τον καθιστά ιδιαίτερα φιλικό σε ακραίες εκτός δρόμου καταστάσεις. Η βασική έκδοση λοιπόν μας έπεισε σαν εργαλείο δουλειάς, όχι όμως και στο ταξίδι.
 
To Hilux ολοκληρώνεται ως SUV με καρότσα μόνο με τον τετρακύλινδρο, τρίλιτρο turbodiesel του Land Cruiser, χάρη στον οποίο ταξιδεύει άνετα με 150 χλμ./ώρα στον αυτοκινητόδρομο και αποδεικνύεται ιδιαίτερα ζωντανό στο χώμα. Ο ροπάτος κινητήρας ταιριάζει περισσότερο με το αυτόματο κιβώτιο και μαζί χαρίζουν έναν αρχοντικό χαρακτήρα στο Hilux. Σ’ αυτό συμβάλλουν βέβαια οι ήδη πανίσχυρες αλλά άνετες αναρτήσεις, η άμεμπτη ποιότητα κατασκευής και το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης που έχει φορεθεί πίσω, το οποίο βελτιώνει σημαντικά την ελκτική πρόσφυση ακόμη κι όταν έχεις αφήσει μόνο την πίσω κίνηση σε λειτουργία.
 
Περισσότερα όμως για τις αφρικανικές μας περιπέτειες με το λουστραρισμένο Hilux, στους 4Τροχούς Δεκεμβρίου…_Α.Τ.
  
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ