top icon
Παρουσιάσεις

Toyota Yaris TS

Στην κοσμοπολίτικη Μαγιόρκα, η Toyota παρουσίασε την κορυφαία έκδοση του Yaris.

Στην κοσμοπολίτικη Μαγιόρκα, η Toyota παρουσίασε την κορυφαία έκδοση του Yaris, η οποία όπως είθισται χαρακτηρίζεται από το αρκτικόλεξο TS. Τα δύο λατινικά γράμματα που σηματοδοτούν τις κορυφαίες εκδόσεις τις ιαπωνικής εταιρίας.
 
Η κατηγορία Β, γνωρίζει τα τελευταία χρόνια πρωτοφανή άνθηση στην Ευρώπη, και όχι μόνο. Αναμφισβήτητα, ο καλύτερος πρεσβευτής της Toyota σε αυτή είναι το Yaris το οποίο είναι ο κυρίαρχος, όσον αφορά τις πωλήσεις. Από την προηγούμενη γενιά, όμως, το Yaris είχε την κορυφαία του έκδοση με τα χαρακτηριστικά TS να κοσμούν το εμπρός και πίσω μέρος του. Έτσι και στο υπάρχον μοντέλο, η Toyota προχώρησε στην παρουσίαση της νέας κορυφαίας έκδοσης του ιαπωνικού «μικρού».
 
Όπως οι ίδιοι οι άνθρωποι της Toyota υποστήριξαν στην Συνέντευξη Τύπου κατά τη διάρκεια της παρουσίασης στην Μαγιόρκα, στόχος τους ήταν να κατασκευάσουν το κορυφαίο και καλύτερο Yaris κι όχι μία καθαρόαιμη σπορ κατασκευή. Αυτό φαίνεται από την πρώτη ματιά, αφού το Yaris TS είναι διακριτικό, χωρίς να προκαλεί το κοινό αίσθημα με την εμφάνισή του. Διαφοροποιημένος προφυλακτήρας εμπρός και πίσω, αλλά και μάσκα, με τα πλαϊνά μαρσπιέ να ολοκληρώνουν μαζί με την αεροτομή στην πίσω πόρτα. Ειδοποιός διαφορά; Η απόληξη της εξάτμισης στο πίσω μέρος και φανάρια τεχνολογίας LED. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο, εκτός από τις 17άρες ζάντες, που ολοκληρώνουν το πακέτο των αλλαγών.
 
Στο εσωτερικό, τα τύπου μπάκετ καθίσματα κεντρίζουν αμέσως το ενδιαφέρον, ενώ ο επιλογέας με την ασημένια λαβή, θυμίζει κάτι από το προηγούμενο Yaris. Ανάλογη στροφή στο παρελθόν, έγινε και όσον αφορά τον πίνακα οργάνων. Όπως στην προηγούμενη γενιά, έτσι και στο νέο Yaris TS o ηλεκτρονικός πίνακας οργάνων έχει αντικατασταθεί από αναλογικό, για πιο σπορ εικόνα. Κίνηση επιτυχημένη, θα λέγαμε.
 
Η ουσία του πράγματος, όμως, κρύβεται κρυμμένη κάτω από το εμπρός καπό. Η προηγούμενη έκδοση μπορεί να είχε κινητήρα χωρητικότητας 1.500 κ.εκ., αλλά αυτή τη φορά οι ιάπωνες έκαναν ένα βήμα παραπάνω, τοποθετώντας έναν 1.800 κ.εκ., απόδοσης 133 ίππων, τεχνολογίας Dual VVTI. Η ιπποδύναμη, μπορεί να μην εντυπωσιάζει με τις τιμές της, αρχικά, αλλά αυτές τις ροπής μοιάζουν ικανές να επιταχύνουν με ταχύτητα το μικρό Yaris.
 
Στον τομέα της ανάρτησης, το αμάξωμα έχει χαμηλώσει κατά 8 χλστ., ενώ διαφορετική και πιο σκληρή είναι η ρύθμιση ανάρτησης και ελατηρίων. Παράλληλα, μεγαλύτερης διαμέτρου είναι η εμπρός αντιστρεπτική ράβδος. Τέλος, για καλύτερη και πιο σπορ οδική συμπεριφορά, αλλά και αίσθηση, το ηλεκτρικό τιμόνι έχει και αυτό με τη σειρά του διαφοροποιημένη ρύθμιση.
 
Στο δρόμο, το Yaris δείχνει να είναι αυτό που υποστηρίζουν οι άνθρωποι της Toyota: το κορυφαίο μοντέλο της σειράς Yaris. Ο κινητήρας δεν διακρίνεται για την αίσθηση δύναμης που παρέχει στον οδηγό, αλλά για την ελαστικότητα του. Κάτι που γίνεται εύκολο αντιληπτό και από τις κοντές σχέσεις του κιβωτίου των πέντε σχέσεων. Το τιμόνι, χωρίς να είναι υπόδειγμα πληροφόρησης δεν αποτελεί αρνητικό μέρος του αυτοκινήτου, κάτι που ισχύει για την υποστροφική οδική του συμπεριφορά. Στοιχείο έντονο, από τη στιγμή που θα αποφασίσει κανείς να πιέσει το TS. Ευτυχώς, στις περισσότερες των περιπτώσεων, το στάνταρ VSC και TRC αναλαμβάνουν να βγάλουν τα κάστανα από τη φωτιά. Τα οποία, σημειωτέον, δεν απενεργοποιούνται.
 
Με τιμή 18.590 ευρώ για την 3θυρη και 18.990 για την 5θυρη έκδοση, το νέο Yaris TS θα είναι στη χώρα μας τα τέλη του μήνα, όπου και στην ελληνική άσφαλτο, θα μπορούμε να πούμε ακόμα περισσότερα._Π.Τ.
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ