top icon
Επικαιρότητα

Audi A1

To νέο Audi Α1 που πραγματοποιεί την παγκόσμια πρεμιέρα του στη Γενεύη διατηρεί πολλά από τα αισθητικά γνωρίσματα του πρωτοτύπου μοντέλου που είδαμε το 2007 στην Έκθεση του Τόκιο.

Το μήκος του αμαξώματος, το οποίο υιοθετεί την κοινή πλατφόρμα των VW Polo/Seat Ibiza/Skoda Fabia, έχει μήκος 3,95 μέτρων, με το μεταξόνιο να είναι 2,47 μ. Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί και στα μηχανικά μέρη του νέου Α1. Όσον αφορά τους κινητήρες, οι οποίοι μεταφέρουν την κίνηση στους εμπρός φυσικά τροχούς (με τη βοήθεια μάλιστα ενός εξελιγμένου ηλεκτρονικά ελεγχόμενου μπλοκέ διαφορικού που είναι «ενσωματωμένο» στο ESP), η αφετηρία της γκάμας είναι ο νέος 1.2 TSI κινητήρας του Ομίλου, ο οποίος θα αποδίδει για την περίσταση 86 ίππους και ροπή 16,3 χλγμ. ροπής, επιλογή μάλιστα που αναμένεται να υιοθετεί, σύμφωνα με τις πληροφορίες που ήδη έχουν αρχίσει να διαρρέουν, και στο επόμενης VW Golf.
 
Αμέσως μετά συναντάμε τον γνωστό 1.4 TSI των 122 ίππων, ο οποίος θα μπορεί να συνδυάζεται και με το 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των Γερμανών (S Tronic). Από εκεί και πέρα, τους παραπάνω βενζινοκινητήρες θα πλαισιώνουν και δύο πετρελαιοκινητήρες στα 1,6 λίτρα, με ισχύ 90 και 105 ίππους. Με δεδομένη την εμπειρία τους από τα Polo/Ibiza/Fabia, στην ανάρτηση οι Γερμανοί έχουν υιοθετήσει την διάταξη των γονάτων Μακφέρσον εμπρός, ενώ πίσω τη συμπαγή σε διαστάσεις λύση του ημιάκαμπτου άξονα. Τέλος, το σύστημα διεύθυνσης αποτελείται από ηλεκτροϋδραυλικά υποβοηθούμενη κρεμαγέρα, ενώ όσον αφορά εκείνο για την πέδηση, από δίσκους και στους τέσσερις τροχούς.
 
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ