Το μέλλον της έκθεσης της Φρανκφούρτης με τη σημερινή της μορφή είναι αμφίβολο, αφού οι αυτοκινητοβιομηχανίες επέκριναν τη μορφή της και ορισμένοι βασικοί παίκτες «μίλησαν» διά της απουσίας τους.

Σύμφωνα με την εφημερίδα Handelsblatt, οι κατασκευαστές ήδη βρίσκονται σε συζητήσεις σχετικά με το concept που θα μπορούσε να υιοθετήσει το μεγάλο γερμανικό Σαλόνι ώστε να αναθερμανθεί το ενδιαφέρον του κοινού που χρόνο με το χρόνο (σ.σ. ανά δύο χρόνια για την ακρίβεια) όλο και συρρικνώνεται. Αυτήν τη στιγμή τα εργοστάσια φαίνεται να καταλήγουν στο ότι θα πρέπει να δώσουν περισσότερη έμφαση στην παρουσίαση νέων τεχνολογιών παρά στην αποκάλυψη καινούργιων μοντέλων, που είτε έχει πάψει να είναι «αποκάλυψη», λόγω διαδικτύου, είτε απλά πέρασε η εποχή που ο καταναλωτής εντυπωσιαζόταν από ακόμα ένα supercar. Σύμφωνα, πάντα με την εφημερίδα, δεν αποκλείεται ακόμα και η διοργάνωση του γερμανικού Σαλονιού και σε άλλες πόλεις πλην της Φρανκφούρτης.

Μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών που απουσιάζουν από τη φετινή Φρανκφούρτη, τις πύλες της οποίας άνοιξε η Άνγκελα Μέρκελ, είναι η Toyota, η Peugeot, η Citroen, η Nissan, η Kia, η Volvo, η Ferrari και όλες οι μάρκες της Fiat Chrysler Automobiles.

Αλλά και κάποιοι από τους άλλοτε σημαντικούς «παίκτες» του show, φέτος έχουν αρκεστεί στα απαραίτητα. Η BMW έκοψε τον προϋπολογισμό της αλλά και την έκταση του περιπτέρου της κατά σχεδόν τα δύο τρίτα φέτος, ενώ και η Daimler μείωσε κατά 30% τον εκθεσιακό της χώρο για τις μάρκες Mercedes και Smart. Συνολικά, ο αριθμός των εκθετών έπεσε φέτος κατά 20%, σε περίπου 800, και ο χώρος έκθεσης μειώθηκε κατά 16%, στα 168.000 τετραγωνικά μέτρα.

Τη γενικότερη εικόνα, ίσως με έναν αρκετά δραματικό τόνο βέβαια δίνει και το tweet του άλλοτε ισχυρού άνδρα της Opel, Karl Thomas Neumann, o οποίος χαρακτήρισε την έκθεση “σκιά του εαυτού της” και ούτε λίγο ούτε πολύ προέβλεψε πως δε θα υπάρξει συνέχεια το 2021._ Ε.Ξ.

Πιστεύετε πως μετά την πανδημία...

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά