top icon
Επικαιρότητα

Flyover Θεσσαλονίκης – Πρώτη προσφυγή ενάντια στο έργο

Στο τέλος του μήνα θα κριθεί από το Συμβούλιο της Επικρατείας η πρώτη προσφυγή ενάντια στην κατασκευή του Flyover Θεσσαλονίκης, η οποία υπεβλήθη κατά των περιβαλλοντικών όρων από σύλλογο προστασίας του περιβάλλοντος.

Η Υπερυψωμένη Ταχεία Λεωφόρος (Flyover) της Θεσσαλονίκης είναι σίγουρα ένα έργο που θα ανακουφίσει την συμπρωτεύουσα όταν τελειώσει, όμως μέχρι τότε θα χρειαστεί μεγάλη υπομονή από όλους, καθώς στη διάρκεια της κατασκευής του θα επιβαρύνει σημαντικά την καθημερινότητα της πόλης. Στο τέλος του μήνα θα κριθεί από το Συμβούλιο της Επικρατείας η πρώτη προσφυγή ενάντια στην κατασκευή του Flyover Θεσσαλονίκης, η οποία υπεβλήθη κατά των περιβαλλοντικών όρων από σύλλογο προστασίας του περιβάλλοντος. Αναμένεται να ακολουθήσουν κάποιες ακόμη…

Στο μεταξύ, συντονιστικό ρόλο σε ομάδα φορέων που εμπλέκονται στη δημιουργία του «flyover» στην περιφερειακή οδό Θεσσαλονίκης αναλαμβάνει το υφυπουργείο Εσωτερικών (Μακεδονίας-Θράκης), ώστε να απομειωθούν στο μέτρο του εφικτού οι οχλήσεις που θα προκαλέσουν οι εργασίες για την κατασκευή του έργου της Υπερυψωμένης Ταχείας Λεωφόρου. Στην ομάδα, που στόχος της είναι να συνεδριάζει κάθε εβδομάδα, θα συμμετάσχουν οι κατασκευαστές του flyover και όσοι φορείς της Θεσσαλονίκης εμπλέκονται στο έργο.

Η συγκεκριμένη απόφαση ελήφθη στην ευρεία σύσκεψη φορέων, υπό τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστο Σταϊκούρα. Κατά τον υφυπουργό Εσωτερικών (Μακεδονίας-Θράκης), Στάθη Κωνσταντινίδη, «τα μεγάλα έργα υποδομών και συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη θα αναβαθμίσουν μόνιμα και βιώσιμα το βιοτικό επίπεδο των κατοίκων, αλλά θα απαιτηθεί ο καλύτερος συντονισμός και οργάνωση των εμπλεκόμενων φορέων, προκειμένου να περιοριστούν όσο είναι δυνατόν οι επιπτώσεις στους χρήστες των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς και το κυκλοφοριακό γενικότερα».

Υπενθυμίζεται ότι το έργο αφορά στην κατασκευή μιας Υπερυψωμένης Ταχείας Λεωφόρου (flyover), μήκους περίπου 13,5 χιλιομέτρων, εκ των οποίων τα 4 χλμ. σε συνεχή γέφυρα, με τέσσερις λωρίδες, δύο ανά κατεύθυνση, συν λωρίδα έκτακτης ανάγκης (ΛΕΑ). Το έργο περιλαμβάνει ακόμα εννέα ανισόπεδους κόμβους, οκτώ νέες γέφυρες και τρεις νέες σήραγγες.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ