top icon
Επικαιρότητα

Ελληνική παρουσίαση Renault KADJAR

Πρόκειται για το πρώτο crossover της Renault στην κατηγορία C με το οποίο είχαμε την ευκαιρία να γνωριστούμε για πρώτη φορά -εντός έδρας- κατά την διάρκεια της ελληνικής παρουσίασής του.

Με μία εμφάνιση, η οποία δεν μπορεί να σε αφήσει αδιάφορο αφού σαφέστατα διαφέρει από κάθε τι άλλο, το KADZAR, μπορεί να θεωρηθεί Crossover, SUV, Station για κάποιους, ακόμη και ως ένα “κανονικό” μικρομεσαίο, εξαιτίας των συμπαγών εξωτερικών του διαστάσεων. Σημειώστε εδώ ότι βασίζεται πάνω στην γνωστή μας πλατφόρμα CMFC/D, η οποία χρησιμοποιείται ήδη σε τρία μοντέλα των Renault – Nissan, όπως το νέο Espace, και τα Qashqai και X-Trail. Στα βασικά χαρακτηριστικά και υπέρ του KADJAR είναι η μεγάλη απόσταση από το έδαφος, των 200 χλστ., η οποία του χαρίζει μεγάλες εκτός δρόμου δυνατότητες. Ας δούμε στην φωτογραφία που ακολουθεί όλες του τις διαστάσεις για να το γνωρίσουμε καλύτερα:

Από εκεί και πέρα, ανοίγοντας τις πόρτες του μοντέλου, αποκαλύπτεται ένα φρέσκο εσωτερικό με καλά υλικά και σωστό φινίρισμα με highlight την “κάρτα εισόδου” όπως την αναφέρει η εταιρεία, με την οποία όταν ο οδηγός ξεκλειδώσει το αυτοκίνητο, τα εμπρός και πίσω φωτιστικά σώματα και τα φλας, ενώ όταν στην συνέχεια ανοίξει την πόρτα του, ο πίνακας οργάνων τον υποδέχεται μέσα από μια σειρά με οπτικά και ηχητικά εφέ. Η TFT οθόνη στο κέντρο (διαθέσιμη με τέσσερα διαφορετικά στυλ και πέντε χρωματισμούς), παρουσιάζει το εμπρόσθιο τμήμα του KADJAR του οποίου ανάβουν τα φώτα ενώ αντίστοιχα η προηγμένη οθόνη των 7 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό δείχνει το λογότυπο R-Link2. Την ωραία εικόνα του άνετου και φιλόξενου εσωτερικού, με τους αποθηκευτικούς χώρους των 30 λίτρων (7,5 το ντουλαπάκι του συνοδηγού) συμπληρώνει η μεγάλη ενιαία ηλιοροφή. Στην φωτογραφία το εσωτερικό του…

Δεν είναι όμως μόνο η μεγάλη απόσταση από το έδαφος που του χαρίζει καλές ικανότητες εκτός δρόμου. Το μοντέλο είναι διαθέσιμο και με κίνηση στους τέσσερις τροχούς, έκδοση όμως η οποία συνδυάζεται με τον κινητήρα dCi 130 ενώ είναι εφοδιασμένη και με το σύστημα ETC (Electronic Traction Control) το οποίο έχει εξελίξει η Renault μαζί με την Nissan. Στο Lock” το σύστημα “κλειδώνει” ηλεκτρονικά τη μεταφορά κίνησης και στους τέσσερις τροχούς και μεταφέρει το 50% της ροπής στους πίσω τροχούς. Αυτή η ρύθμιση είναι διαθέσιμη μέχρι την ταχύτητα των 40 χλμ./ώρα. Στο “Auto” η ροπή διανέμεται αυτόματα ανάμεσα στους εμπρός και πίσω τροχούς, σύμφωνα με τα επίπεδα πρόσφυσης ενώ φυσικά, κάτω από κανονικές συνθήκες η κίνηση μεταφέρεται αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς. Σε περίπτωση απώλειας πρόσφυσης μπορεί να μεταφερθεί πίσω έως το 50% της ροπής, σε ακραίες καταστάσεις το 50% της ροπής μεταφέρεται σε έναν από τους δύο άξονες ενώ κατά την διάρκεια της εκκίνησης, το σύστημα διανέμει τη ροπή και στους τέσσερις τροχούς. Στο 2WD” γίνεται το προφανές… Κίνηση αποκλειστικά εμπρός.

Ας δούμε τώρα, στην φωτογραφία που ακολουθεί, τις διαθέσιμες εκδόσεις με βάση τον κινητήρα του μοντέλου. Ενδεικτικά σας αναφέρουμε, ότι η τιμή της δημοφιλέστερης -για τα ελληνικά δεδομένα- έκδοσης 1.5 dCi 110 ξεκινά από τα 22.340 ευρώ και της βενζινοκίνητης από 20.850 ευρώ, ενώ τις προσεχείς ημέρες θα ανακοινωθούν και οι τιμές για τις υπόλοιπες εκδόσεις της γκάμας του. Πολλά περισσότερα, για ένα μοντέλο το οποίο φαίνεται ικανό να μας απασχολήσει έντονα από εδώ και στο εξής, σε επόμενο τεύχος μας!_Μ. Σαλ.

Διαβάστε εδώ και την -εκτός έδρας- οδηγική γνωριμία που είχαμε μαζί του:

http://www.4troxoi.gr/odigoyme/paroysiaseis/odigoyme-neo-renault-kadjar

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ