top icon
Επικαιρότητα

Hyundai Veloster

Το αντισυμβατικό 2+1 θυρών μικρομεσαίο κουπέ της Hyundai είναι πλέον γεγονός, καθώς οι Κορεάτες το αποκαλύπτουν αυτή τη φορά και στην Ευρώπη.

Το αντισυμβατικό 2+1 θυρών μικρομεσαίο κουπέ της Hyundai είναι πλέον γεγονός, καθώς οι Κορεάτες το αποκαλύπτουν αυτή τη φορά και στην Ευρώπη.
 
Αν υπάρχει κάτι που κεντρίζει –πριν από οτιδήποτε άλλο- το ενδιαφέρον όλων στην περίπτωση της νέας κορεάτικης αυτής πρότασης, τότε σίγουρα δεν είναι από την αντισυμβατική διάταξη των θυρών του. Μάλιστα, σε μια προσπάθεια να μην διαταράξουν την ομολογουμένως αρμονική σχεδίαση του αυτοκινήτου, η πίσω δεξιά πόρτα είναι αρκούντως δυσδιάκριτη, με τη σχετική χειρολαβή της να είναι καλά κρυμμένη στην πίσω κολώνα. Το αν τελικά το αγοραστικό κοινό θα «πριμοδοτήσει» και εμπορικά τη συγκεκριμένη επιλογή των Κορεατών, είναι κάτι που μένει να αποδειχτεί στην πράξη αμέσως μετά το επίσημο ντεμπούτο του μοντέλου ανά τον κόσμο και ιδιαίτερα στην απαιτητική αγορά της γηραιάς ηπείρου, όπου το νέο Veloster καλείται να αντιπαρατεθεί με καταξιωμένα μοντέλα του είδους, όπως το VW Scirocco, το Renault Megane Coupe και το επερχόμενο Opel Astra GTS.

 
Τι άλλο νέο φέρνει στο προσκήνιο το νέο κουπέ της Hyundai; Στον τομέα της σχεδίασης, με εξαίρεση ασφαλώς την 2+1 διάταξη των θυρών, σίγουρες λύσεις, που δίνουν έμφαση στη νέα εμπρός μάσκα και στο δυναμικό πίσω μέρος, με το μικρό σε επιφάνεια κρύσταλλο της πίσω πόρτας, τον ογκώδη προφυλακτήρα και τις κεντρικά τοποθετημένες απολήξεις της εξάτμισης να πρωτοστατούν. Στο εσωτερικό, οι σχεδιαστές της εταιρείας ακολούθησαν εξίσου σύγχρονα μονοπάτια, με την έμφαση να δίδεται όχι μόνο στο σχεδιασμό αλλά και την ποιότητα των υλικών της καμπίνας. Εδώ, το κύριο χαρακτηριστικό που με μιας μαγνητίζει την προσοχή είναι η ευμεγέθης οθόνη πολλαπλών λειτουργιών στη σχήματος V κεντρική κονσόλα.
 
Από εκεί και πέρα τώρα, σε ότι αφορά στα μηχανικά μέρη, και πάντοτε με δεδομένες τις έως τώρα ανακοινώσεις της Hyundai, κάτω από το καπό θα φιλοξενείται ένας νέος 1.600άρης κινητήρας άμεσου ψεκασμού με απόδοση 140 ίππων στις 6.300 σ.α.λ., ο οποίος μάλιστα θα συνδυάζεται με το πρωτοεμφανιζόμενο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (6 σχέσεων) της εταιρείας, που ανήκει ωστόσο στον προαιρετικό εξοπλισμό παίρνοντας τη θέση του «βασικού» χειροκίνητου 6άριου. Σε κάθε περίπτωση, οι ιθύνοντες της κορεάτικης εταιρείας υπόσχονται ότι η μέση κατανάλωση καυσίμου του εν λόγω κινητήρα (σ.σ.: ο οποίος μάλιστα αναμένεται να αποκτήσει και υπερτροφοδοτούμενη παραλλαγή λίαν συντόμως) κυμαίνεται στα 7 περίπου λίτρα για κάθε 100 χλμ. κίνησης.
 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ