top icon
Επικαιρότητα

Και με κιβώτιο CVT το νέο Honda Civic Type-R

Έκπληξη προκαλεί η φημολογούμενη επιλογή των Ιαπώνων της Honda να προσφέρουν στο νέο Type-R δύο διαφορετικούς τύπους μετάδοσης.

Σύμφωνα με το φόρουμ CivicX.com, το οποίο επικαλείται σχετικό δημοσίευμα της έντυπης έκδοσης του βρετανικού Car, ο Mirsuru Kariya (Υπεύθυνος Μηχανικός Εξέλιξης), ο Daisuke Tsutamori (Υπεύθυνος Σχεδιαστικού Τμήματος) και ο Katsushi Inoue (Επικεφαλής της Honda Europe) επιβεβαίωσαν σε συνέντευξη που παραχώρησαν πως η νέα γενιά του Civic Type-R θα διατίθεται με κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT) παράλληλα με το γνωστό χειροκίνητο «6άρι» της ιαπωνικής εταιρείας. Οι ιθύνοντες της Honda δήλωσαν με έμφαση πως δεν είναι στις προθέσεις τους η διάθεση της κορυφαίας έκδοσης του μοντέλου με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, πολλώ δε μάλλον, με σύστημα τετρακίνησης.

Τι είναι άραγε αυτό που φαίνεται να ώθησε τους μηχανικούς της Honda προκειμένου να υιοθετήσουν –εφ’ όσον βέβαια όλα τα παραπάνω επαληθευτούν- μια τόσο «εξεζητημένη» για την κατηγορία αυτή λύση; Θεωρητικά τουλάχιστον, ένα σωστά ρυθμισμένο CVT κιβώτιο είναι σε θέση να «διατηρήσει» τις στροφές του κινητήρα στο βέλτιστο φάσμα περιστροφής του. Από εκεί και πέρα, ο συγκεκριμένος τύπος κιβωτίου μπορεί, τουλάχιστον στα… χαρτιά, να εξασφαλίσει ευεργετικά αποτελέσματα στον τομέα της κατανάλωσης, σε σχέση μ’ ένα συνηθισμένο χειροκίνητο.

Δε μένει παρά να περιμένουμε τις επίσημες ανακοινώσεις των ανθρώπων της Honda μέσα στους μήνες που ακολουθούν._Χ.Α.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ