Επικαιρότητα Κόσμος

Αναβαθμίσεις για τα μοντέλα της Skoda

Η Skoda ανακοίνωσε μια σειρά αναβαθμίσεων για τα μοντέλα της γκάμας της, τις οποίες θα δούμε να υιοθετούνται από το τρέχον καλοκαίρι και μετά.

Η τσέχικη εταιρεία ανακοίνωσε μια σειρά αναβαθμίσεων και προσθηκών στα μοντέλα της γκάμας της που θα δούμε να υιοθετούνται από τις προσεχείς κιόλας εβδομάδες. Σύμφωνα με τη Skoda, η σημαντικότερη από αυτές – πέρα από την προσαρμογή των κινητήρων στην προδιαγραφή Euro 6d - είναι το νέο τιμόνι με τις δύο ή τρεις ακτίνες, το οποίο θα φορεθεί σε όλα τα μοντέλα της εταιρείας, ανάλογα με το επιλεχθέν επίπεδο εξοπλισμού.

Σε ότι αφορά το Superb, η Skoda ανακοίνωσε ότι ο 2λιτρoς TDI κινητήρας θα αποδίδει στην EVO εκδοχή του 200 αντί για 190 ίππους, ενώ ο αντίστοιχης χωρητικότητας TSI, 280 αντί για 272 ίππους – αμφότεροι πληρούν πλέον τη νόρμα Euro 6d.

Το Kodiaq εξοπλίζεται πλέον με το Predictive Cruise Control, ως μέρος του Adaptive Cruise Control, το οποίο αξιοποιεί δεδομένα από την κάμερα του αυτοκινήτου και το GPS προκειμένου να προειδοποιήσει για επικείμενους κινδύνους. Την ίδια στιγμή, προαιρετικά επίσης το σύστημα Kessy λειτουργεί πλέον σε όλες τις πόρτες, ενώ διαθέσιμο είναι και ένα «σετ» σπορ καθισμάτων που διαθέτουν αεραγωγούς για θέρμανση και ψύξη μέσω του συστήματος κλιματισμού. Και εδώ ο 2λιτρος κινητήρας «ανεβαίνει» σε ισχύ στους 200 ίππους καλύπτοντας, όπως και ο μικρότερος των 150 ίππων, αλλά και ο 1.500άρης TSI, σε συνδυασμό με ένα νέα χειροκίνητο κιβώτιο, την κοινοτική νόρμα Euro 6d.

Για το Karoq η εταιρεία αντικαθιστά τον «εισαγωγικό» πετρελαιοκινητήρα των 1,6 λίτρων με τον 2.0 TDI της οικογένειας EVO. Στους βενζινοκινητήρες, ο 1.000άρης TSI αποδίδει πλέον 110 ίππους, ενώ σε σχέση με τον εξοπλισμό διαθέσιμος είναι ο τρι-ζωνικός κλιματισμός και τα συστήματα Area View και Trailer Assist, όπως ακριβώς συμβαίνει και με το μεγαλύτερο Kodiaq.

Για τα Scala και Kamiq, η Skoda ανακοινώνει την απαραίτητη προσαρμογή των κινητήριων μονάδων στη νόρμα Euro 6d – στο στρατόπεδο της βενζίνης συγκεκριμένα, οι κινητήρες 1.0 TSI και 1.5 TSI αποδίδουν 110 ή 95 ίππους και 150 ίππους, αντίστοιχα. Από εκεί και πέρα, αναβαθμίσεις αναφέρονται στον εξοπλισμό των δύο μοντέλων, με τις νέες 17άρες ζάντες Propus και το σύστημα Kessy να δίνουν μεταξύ άλλων καλουδιών το «παρών».

Για το Fabia, τέλος, o 1.000άρης TSI ων 95 ίππων (καθώς και ο 1.0 MPI των 60 ίππων) συμμορφώνεται και αυτός με τη σειρά του στο πρότυπο Euro 6d, όντας διαθέσιμος και με DSG κιβώτιο 7 σχέσεων, πέραν του χειροκίνητου των 5 σχέσεων.

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου