Η Porsche διευρύνει τη γκάμα της νέας 911 και στους δύο διαθέσιμους τύπους αμαξώματος προσθέτοντας για λογαριασμό των εκδόσεων Carrera τις τετρακίνητες παραλλαγές τους.

Έναν σχεδόν χρόνο μετά τα επίσημα αποκαλυπτήρια της όγδοης γενιάς του μοντέλου στις κουπέ εκδόσεις Carrera S/Carrera 4S, το ντεμπούτο των αντίστοιχων Cabriolet στις αρχές του τρέχοντος έτους και τα αποκαλυπτήρια της βασικής Carrera και για τους δύο τύπους αμαξώματος καταμεσής του καλοκαιριού, η Porsche παρουσιάζει σήμερα τις τετρακίνητες εκδοχές Carrera 4 και για τα δύο μέλη της οικογένειας 911.

Porsche 911 Carrera 4 Coupe

Όπως ακριβώς συμβαίνει και με τις απλές Carrera, οι Carrera 4 Coupe και Carrera 4 Cabriolet παίρνουν κίνηση από τον twin-turbo 3λίτρο μπόξερ κινητήρα της Porsche, ο οποίος εξακολουθεί να αποδίδει 385 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. και ροπή 440 Nm σταθερά από τις 1.900 έως και τις 5.000 σ.α.λ. Το συγκεκριμένο σύνολο συνδυάζεται κατ΄αποκλειστικότητα με το 8τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των Γερμανών εξασφαλίζοντας επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 4,2 και 4,4 (Coupe και Cabriolet αντίστοιχα) ή 4,0 και 4,2 δλ. με το προαιρετικό Sport Chrono Package.Sport Chrono Package.

Porsche 911 Carrera 4 Cabriolet

Η παρουσία τετρακίνησης επέβαλε τη διαφοροποίηση ορισμένων στοιχείων και χαρακτηριστικών στον εμπρός άξονα. Παράλληλα, η μονάδα του συμπλέκτη είναι ενισχυμένη, για καλύτερη αντοχή και απόδοση, ενώ όπως και εκείνη του διαφορικού, διαθέτει σύστημα ψύξης με νερό. Και στους δύο τύπους αμαξώματος, η ενεργή ανάρτηση Porsche Active Suspension Management (PASΜ) με τις προεπιλογές Normal και Sport είναι στάνταρ, σε αντίθεση με το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό και το σύστημα Torque Vectoring που διαθέτουν οι Carerra S/4S.

Porsche 911 Carrera 4 Coupe

To γνωστό σύστημα Wet Mode είναι στάνταρ, όπως και οι τροχοί των 19 και 20 ιντσών, οι οποίοι συνδυάζονται με ελαστικά διαστάσεων 235/40 και 295/35. Οι κεραμικοί δίσκοι ανήκουν στον προαιρετικό εξοπλισμό, ενώ οπτικά η μόνη ουσιαστική διαφοροποίηση από τις 4S είναι το ορθογώνιο σχήμα των απολήξεων του μπόξερ κινητήρα σε κάθε άκρο του πίσω προφυλακτήρα, αντί των διπλών οβάλ._Χ.Α.