top icon
Επικαιρότητα

Audi e-tron: Μέγιστη παραγωγική δυναμική έως τα τέλη του 2018

Η Audi στοχεύει να αξιοποιήσει πλήρως την παραγωγική της ικανότητα για το ηλεκτρικό e-tron στη μονάδα του Βελγίου πριν από το τέλος του έτους.

Η παραγωγή του νέου Audi etron – του πιο φιλόδοξου μοντέλου των τελευταίων ετών για τη γερμανική εταιρεία – ξεκίνησε το μήνα που μας πέρασε, όπως αρχικά είχε προγραμματιστεί, στο εργοστάσιο που έχει την έδρα του στις Βρυξέλλες. Όπως είναι φυσικό, η παραγωγική δυναμική της εν λόγω μονάδας δεν έχει ακόμα εξομαλυνθεί πλήρως, κάτι που οι ιθύνοντες της Audi θα επιχειρήσουν να ανατρέψουν ώστε πριν το πέρας της χρονιάς οι ρυθμοί παραγωγής του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της να αγγίξουν το μέγιστο.

Διαβάστε επίσης: Ο πλήρης τεχνικός φάκελος του νέου Audi e-tron

«Πιστεύουμε ότι στο τέλος του έτους θα φτάσουμε στη μέγιστη δυναμική μας», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Audi στη μονάδα των Βρυξελλών, Patrick Danau.

Ο Patrick Danau ξεκαθάρισε ότι οι υπάρχουσες καθυστερήσεις στην παραγωγή οφείλονται στο γεγονός ότι η Audi δεν… ελέγχει τα πάντα σε σχέση με την εφοδιαστική αλυσίδα του νέου e-tron.

«Πρέπει να έχουμε κατά νου ότι πρέπει να επιταχύνουμε όχι μόνο εμείς, αλλά και οι διάφοροι προμηθευτές μας. Και αυτοί πρέπει να εκπαιδεύσουν τους ανθρώπους τους και να ξεκινήσουν τις δικές τους νέες εγκαταστάσεις ώστε να έρθουν στην ίδια ταχύτητα με εμάς, σύμφωνα με το σχέδιο. Είναι μία πρόκληση για όλους μας».

Αξίζει να σημειωθεί πως ένας βασικός προμηθευτής της Audi στις Βρυξέλλες είναι ο… ευατός της και συγκεκριμένα το εργοστάσιο της γερμανικής εταιρείας στο Gyor της Ουγγαρίας, το οποίο κατασκευάζει τον κινητήριο άξονα – έναν συνδυασμό ηλεκτροκινητήρα και κιβωτίου ταχυτήτων.

Με την ετήσια παραγωγή του e-tron να μην προβλέπεται να υπερβεί τις 20.000 μονάδες, μέσα στο 2019 στις εγκαταστάσεις του εργοστασίου αναμένεται να «αθροιστεί» και το νέο etron Sportback, το οποίο πρόκειται να αποκαλυφθεί στις αρχές περίπου του επόμενου έτους.

Ο Patrick Danau δήλωσε επίσης ότι η ανακατασκευή του εργοστασίου για την «υποδοχή» του e-tron ήταν μία μεγάλη πρόκληση, επειδή τα μοντέλα προ-παραγωγής έπρεπε να ενσωματωθούν στην ίδια αλυσίδα που χρησιμοποιήθηκε για την κατασκευή του A1, το οποίο και «μετακόμισε» για το λόγο αυτό με αφορμή το ντεμπούτο της νέας γενιάς, στο εργοστάσιο της ομόσταβλης Seat στο Martorell.

Για να ετοιμαστεί κατάλληλα για την παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη μονάδα του Βελγίου, η Audi αύξησε τον όγκο των εγκαταστάσεων χρησιμοποιώντας περισσότερους από 7.500 μετρικούς τόνους χάλυβα – ποσότητα που ισοδυναμεί με εκείνη που θα απαιτούνταν για την κατασκευή του Πύργου του Άιφελ – και κάτι παραπάνω από 20.000 κυβικά μέτρα σκυροδέματος για την ενίσχυση των κτηριακών εγκαταστάσεων.

Η «αναβάθμιση» στο εργοστάσιο των Βρυξελλών δεν αφορούσε μόνο στις υποδομές του, αλλά και στο έμψυχο δυναμικό του εργοστασίου. Έτσι, οι 3.300 εργαζόμενοι έλαβαν περισσότερες από 200.000 ώρες εκπαίδευσης πριν ξεκινήσει η παραγωγή του πρώτου ηλεκτρικού SUV της Audi._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ