Την ώρα που η Γερμανία προειδοποιεί ότι οι πολύ αυστηροί στόχοι θα μπορούσαν να βλάψουν τη βιομηχανία και τις θέσεις εργασίας, οι υπουργοί περιβάλλοντος της Ευρωπαϊκής Ένωσης θα αναζητήσουν σε συνάντησή τους σήμερα στο Λουξεμβούργο μία συμβιβαστική λύση στο φλέγον θέμα της μείωσης των εκπομπών ρύπων από τα αυτοκίνητα και τα φορτηγά με ορίζοντα το 2030.

Οι κυβερνήσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης παρέμεναν διχασμένες πριν από τις συνομιλίες που διεξάγονται σήμερα σχετικά με τον καθορισμό των ορίων των εκπομπών ρύπων των οχημάτων που αφορούν το 2030. Η Γερμανία, μία χώρα με τεράστια ανάπτυξη στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας, έχει υποστηρίξει τα στελέχη της ΕΕ που πρότειναν τη μείωση των εκπομπών κατά 30% (σε σύγκριση με τα επίπεδα του 2021) για το 2030.

Ωστόσο, η Γαλλία και η Ολλανδία πιέζουν για αυστηρότερα μέτρα και μειώσεις στα επίπεδα του 40%. Προς το παρόν, πολλές άλλες χώρες, όπως η Ισπανία για παράδειγμα, δεν έχουν ακόμη επιλέξει «στρατόπεδο». Η Αυστρία από τη μεριά της, η οποία κατέχει αυτή την περίοδο την προεδρία της ΕΕ, πρότεινε μία συμβιβαστική λύση στα επίπεδα του 35% με την ελπίδα να επιτευχθεί συμφωνία μεταξύ των 28 χωρών σήμερα Τρίτη.

Αν τελικά επιτευχθεί μία συμφωνία, οι διαπραγματεύσεις για τον τελικό νόμο θα μπορούσαν να ξεκινήσουν από τα δύο νομοθετικά όργανα της ΕΕ - το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή - ήδη από αύριο Τετάρτη.

Μη κατονομαζόμενες πηγές από την ΕΕ ανέφεραν ότι η Γερμανία, με τη στήριξη των χωρών της Ανατολικής Ευρώπης, μπορεί να έχει τις ψήφους που απαιτούνται για την πλειοψηφία κατά τη διάρκεια της σημερινής συνάντηση._X.A.

Ποιο μοντέλο πιστεύετε ότι θα κατακτήσει φέτος τον τίτλο «Car of The Year 2020»;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά